Garancia utáni hiba

2013.10.14. 11:17

Tisztelt Autójogász!

Egy 2008-as VW Tiguanról lenne szó. 132 800 km van benne, gondos első gazdái vagyunk. A minap azonban az elektromechanikus kormányszervó hibajelző lámpája felvillant. Egy független márka szervizben -régi, megbízható ismerősnél egy márkaszerviz kollégájának és műszerének segítségével megállapították, hogy végállás érzékelésére hibádzik. Na most, az elektronika 360-400 ezer Ft. Gondolom, nem egy gyakori probléma, nem kopó alkatrész lévén - gondolom én. A kérdés, hogy van e helye panasznak. Érdemes felvenni a kapcsolatot a gyárral? Érdeke lesz-e a gyárnak hogy megvédje a márkába vetett bizalmunkat vagy egy percig sem érdemes ilyesmivel foglalkozni, a garancia lejárta után magasról csinálnak az ember fejére?

András

Kedved András!

Javasolom, hogy a márkaszervizen keresztül vegye fel a kapcsolatot a gyárral. Minden esély meg van arra, hogy legalább az alkatrészre árkedvezményt nyújtson a gyártó, figyelemmel a hiba jellegére.Mindezt azonban méltányosság vagy a márkába vetett bizalom megerősítése érdekében, garancia hiányában a gyártó nem kötelezhető a kijavításra.

Tisztelettel: Autójogász

dr. Lenkei Balázs

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.