Átlag vs ultra
Optikailag, kompromisszum kérdéseiben már tudjuk a választ.
Optikailag, kompromisszum kérdéseiben már tudjuk a választ.
A kérdésem most az lenne, hogy egy 205/55R16 mondjuk RE720 gumi tapad, fékez, kanyarodik jobban vagy egy peresebb Zeta Linea 215/45R17 W ultra nagy teljesítményű gumi.
Köszönettel:
VDaNi
Tisztelt Virágh Dániel!
Természetesen a peresebb, szélesebb 215/45 R17-es méret stabilabb, jobban tapad, mint a 205/55R16. Viszont a már jelzett hátrányok is fokozottabban jelentkeznek, mint a 16"-os abroncs esetében.
Üdv:
Gumidoki
Tisztelt Gumidoki!
És Zeta Linea "Ultra High Performance" abroncsról mi a véleménye?
Tesztek, videók kinézet alapján best.
VDaNi
Tisztelt Virágh Dániel!
Nekem nincs közvetlen tapasztalatom a Marangoni Zeta Linea mintázattal kapcsolatban. Optikailag nagyon vonzó, ez kétségtelen, de mint tudjuk ez közel sem minden. A Marangoni nincs ott a legnagyobb UHP-abroncs gyártók között, ez tény.
Ha Ön mégis ezt választja, akkor kíváncsi lennék a tapasztalataira én is!
Üdv:
Gumidoki
Az tény, hogy nem egy P Zero Corsa, de UHP kategóriába sorolták. Az meg nem véletlen.
Szerintem legalább olyan menetteljesítménye van, mint egy márkásabb legnagyobb gumigyárak által gyártott guminak. Viszont nem kell kifizetnem azt a 7-8 betőt, hogy Pirelli, Goodyear... Nem?
Valószínűleg ilyen gumink lesz. Majd írunk véleményt!
VDaNi
Tisztelt VDaNi!
Természetesen nem korrekt az összehasonlítás egy PZero Corsával, hiszen az már félig versenyabroncs. Én a "normál" utcai PZero-kra (Rosso, Nero, Asimmetrico) gondoltam, vagy más neves gyártók prémium UHP-termékeire.
Ezek fejlesztésben, mind az összetételt, mind a mintázatkialakítást, mind pedig a belső szerkezetet tekintve a csúcsot képviselik. A másodvonalbeli termékek nem érik el ezt a színvonalat. Ez nyilvánvalóan az árukban is megmutatkozik.
Ettől függetlenül kíváncsi vagyok a tapasztalataikra!
Üdv:
Gumidoki