2014.11.28. 10:41

Sziasztok!

Idén áprilisban vettem egy szett teljesen új nyári gumit. Most ősszel a téli gumi cserénél derült ki, hogy az egyik gumi meg van sérülve. A futófelület sérült egészen a textilig. Nehéz laikusként eldöntenem, mi történhetett vele. Mivel nem volt olcsó, mindenképpen szeretném megreklamálni. A cég, ahol vásároltam, saját emberével akarja az ügyet elbírálni.

Ha elutasításra kerül, de úgy gondolom jogos a reklamációm, akkor mit tehetek?

Hova lehet fordulni?

Kedves Levélíró,

Amennyiben az adott abroncsmárka hazai importőre egy gumikereskedő cég, a reklamációs ügyeket is saját berkeken belül intézik (Pl. Abroncs Kereskedőház - Falken, Toyo, Kumho, vagy Marso - Nokian).

Más a helyzet, ha van a kérdéses márkának hazai vezérképviselete (pl. Michelin, Conti, Pirelli stb.), mivel ilyen esetben ők jogosultak a termékeik bevizsgálására és véleményezésére.

Ha nem elégedett a reklamációs bevizsgálás eredményével, magánszemélyként a Fogyasztóvédelmi Hatóság műszaki osztályához fordulhat jogorvoslatért némi eljárási költség ellenében.

Üdv, Gumidoki

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.