Eltűnt zsírúj autó
2002. január 11-én átvettük az autót, amelyet 2002. január 14-én este elloptak.
Következő problémával fordulok Önhöz:
A biztosító most nem nagyon akar fizetni, tekintettel arra, hogy állítólag valamilyen biztonsági elem (immobiliser) hiányzott a kocsiból, az üzletkötő azonban nem említette azt, hogy ezt bele kell rakni (a benne lévő védelmen kívül), sőt azt állította, hogy megkérdezte, és ebbe a típusba nem kell még egy védelmi rendszer. Mi ebbe belenyugodtunk, hiszen ő a szakember, és megkötöttük a biztosítást. A biztosító azonban most azt mondja, hogy 15 napon belül ő visszadobhatja az ajánlatot (ez így is van a Ptk. alapján), de én már nem tudom mibe belerakni a cuccot + szerintem az üzletkötő a hibás, nekem azonban nem akarnak fizetni!
Akkor most mit tanácsol? Van elképzelésem, de Önnek feltételezem több rutinja van ebben, hogy hogyan járjunk el.
Egy biztos, nekünk ebben semmi felelősségünk sincs!!
Kérem mihamarabb válaszoljon!
Köszönöm, zeje
(2002. 01. 24.)
Tisztelt Uram!
Az Ön ügyében azt tanácsolom, hogy forduljon az illetékes biztosító társaság központi ügyfélszolgálatához. Ott a rendelkezésre álló iratok, bizonylatok stb. alapján döntenek majd az ügyben.
Tisztelettel:
Szekeres Mária
Ha valamilyen, biztosítással kapcsolatos kételye, kérdése, problémája van, forduljon a TotalCar és a Allianz Hungária Biztosító Rt. szakértőjéhez. A kérdésekre Szekeres Mária kárrendezési szakértő válaszol. Küldjön egy levelet, melyben röviden összefoglalja esetét, esetleges panaszát. A válaszokat Súg a kárszakértő rovatunkban olvashatják.
A TotálKártérítés jogi csapata segít!
A "Kérdésem van" gombra kattintva Üzenetküldő felületünkre jut, válassza a Kártérítésdoktort a címzettek között. A "Jogi támogatás" gombon keresztül felveheti a kapcsolatot szakértőinkkel. A "Kalkulátor" gomb pedig a TotálKártérítés felületére viszi, ahol részletesen is megismerheti a szolgáltatást.