Számlás javítás
Szeretném mielőbb visszakapni a pénzemet, mert szükségem lenne rá. Mit tehetek, kihez forduljak a problémámmal?
Tavaly novemberben egy koccanás következtében megsérült az autóm. A betétlapot kitöltöttük, a másik vezető elismerte a hibáját stb., de mivel külföldre utaztam, a kárigényemet csak jóval később jelentettem. Ezzel még nem is volt gond. A problémám az, hogy utólagos, a számla alapján történő fizetést választottam. Miután elkészült a javítás, benyújtottam a számlát a biztosítónak. Ez március 8-án történt. Azóta semmilyen visszajelzést nem kaptam. Próbáltam telefonon érdeklődni, de még nem sikerült elérnem, hogy fel is vegye valaki. Szeretném mielőbb visszakapni a pénzemet, mert szükségem lenne rá. Mit tehetek, kihez forduljak a problémámmal? A munkámból kifolyólag nem nagyon van lehetőségen személyesen bejárni.
Köszönettel: Gunderlach Ferenc
(2002. 04. 26.)
Tisztelt Uram!
Azt javaslom, hogy a kárt rendező egységnél írásban kérjen tájékoztatást a kárügy állásáról. A válasz esetleges elmaradása esetén az érintett biztosító központi ügyfélszolgálatához fordulhat felülvizsgálati kérelemmel.
Tisztelettel:
Szekeres Mária
Ha valamilyen, biztosítással kapcsolatos kételye, kérdése, problémája van, forduljon a TotalCar és a Allianz Hungária Biztosító Rt. szakértőjéhez. A kérdésekre Szekeres Mária kárrendezési szakértő válaszol. Küldjön egy levelet, melyben röviden összefoglalja esetét, esetleges panaszát. A válaszokat Súg a kárszakértő rovatunkban olvashatják.
A TotálKártérítés jogi csapata segít!
A "Kérdésem van" gombra kattintva Üzenetküldő felületünkre jut, válassza a Kártérítésdoktort a címzettek között. A "Jogi támogatás" gombon keresztül felveheti a kapcsolatot szakértőinkkel. A "Kalkulátor" gomb pedig a TotálKártérítés felületére viszi, ahol részletesen is megismerheti a szolgáltatást.