2002.10.24. 20:09

A biztosító telefonos tájékoztatása szerint kb. 3 hónap a pénz kifizetésének ideje, érdeklődnék, hogy ez a kamatra vonatkozó információ helytálló-e vagy csak félrehallottam valamit.

Tisztelt Hölgyem!

A Klubrádió tegnapi "Ügyes, bajos" című adásában a biztosítás volt a téma. Az autóbiztosítások kapcsán megütötte a fülemet egy félmondat, mely így szólt: "...a kár kifizetésénél kamatra is igényt tarthat az ügyfél".
Mivel jelenleg egy gazdasági totálkáros autónk ügyintézését várjuk immár 1,5 hónapja és még semmiféle érdemi (írásos) választ nem kaptunk, valamint a biztosító telefonos tájékoztatása szerint kb. 3 hónap a pénz kifizetésének ideje, érdeklődnék, hogy ez a kamatra vonatkozó információ helytálló-e vagy csak félrehallottam valamit.

Köszönettel:
Balogh Zsuzsanna

Tisztelt Hölgyem !

Az információ helytálló. Az igényt Önnek kell bejelentenie és a vonatkozó rendelkezések értelmében (PTK, biztosítási feltételek) bírálják el a kérelmet.

Tisztelettel:
Szekeres Mária


Ha valamilyen, biztosítással kapcsolatos kételye, kérdése, problémája van, forduljon a TotalCar és az Allianz Hungária Biztosító Rt. szakértőjéhez. A kérdésekre Szekeres Mária kárrendezési szakértő válaszol. Küldjön egy levelet, melyben röviden összefoglalja esetét, esetleges panaszát. A válaszokat Súg a kárszakértő rovatunkban olvashatják.

A TotálKártérítés jogi csapata segít!

A "Kérdésem van" gombra kattintva Üzenetküldő felületünkre jut, válassza a Kártérítésdoktort a címzettek között. A "Jogi támogatás" gombon keresztül felveheti a kapcsolatot szakértőinkkel. A "Kalkulátor" gomb pedig a TotálKártérítés felületére viszi, ahol részletesen is megismerheti a szolgáltatást.