2013.05.08. 10:33

Tisztelt Biztosításdoktor!

Magánszemélyként a tulajdonomban lévő szgk-nak évközbeni biztosítóváltását kezdeményeztem a Netrisk alkuszcégen keresztül. Az előző biztosításom 2013.02.22-ig volt érvényben.Én 2013. 01.13-án megbíztam a Netrisket a biztosítóváltás lebonyolítására. A korábbi biztosító az Uniqa, az új szerződést a Genertel biztosítónál kötöttem a kedvezőbb feltételek miatt. A Genertel visszaigazolta a szerződés valódiságát az éves díjat befizettem a részükre. A későbbiekben kaptam a Generteltől levelet, hogy a biztosításomat nem tudják érvényesnek elfogadni, mert a korábbi biztosításom nincs törölve. Többszöri telefonálás és e-mail váltás ellenére sem törölte az Uniqa a régi szerződést.

A Netrisk e-mailben és telefonon is megerősítette, hogy többször kérték a szerződésem törlését,ami továbbra sem történt meg. A 60 nap lejárta után 04.22-én törölte az Uniqa a biztosításom díjnemfizetés miatt, és a Genertel is visszautalta az éves díjat, mivel a korábbi szerződést élőnek látja a KKNYR keresztül. Ezekről az eseményekről én semmiféle értesítést nem kaptam.

A visszautalást sajnos később vettem észre, így az autót használtam is, szerencsére balesetmentesen.

A biztosítást a Genertelnél a mai napon 2013.05.06-án újra megkötötte a Netrisk, de díjat nem fizetek egyenlőre, azt az információt kaptam a Netrisktől, hogy az ügy rendezéséig ez maradjon így, és ezután visszaaktiválják a régi szerződést.

Kérdéseim a következők:

Jogosult vagyok-e ugyanazzal az összeggel reaktiváltatni a valójában időben és szabályosan megkötött szerződésemet? A fedezetlenségi díj megfizetése kit fog terhelni? Mi történik, ha ezt rám hárítják és nem fogom befizetni? Ugyanis egyáltalán nem érzem magam hibásnak a kialakult helyzetért!Mindent elkövettem, hogy ez visszafordítható legyen, nem kevés telefonszámlámba, valamint időmbe került a többszöri felkérés a biztosító és az alkusz cég felé is, hogy intézkedjenek az ügy rendezése érdekében. Kérem adjon tanácsot, mit tehetnék a kialakult helyzetben!

Előre is köszönöm válaszát.

Üdvözlettel. Nardai Andrea

Tisztelt Érdeklődő!

A szerződés újrakötéséval kapcsolatos tanácsot helyesnek tartom, azért, hogy fedezetben álljon a régi szerződés reaktiválásáig. Fedezetlenségi díjat Önnel szemben a biztosító nem érvényesíthet, ugyanis nem az Ön hibájából alakult ki a jelenlegi helyzet, mivel mint írta az előző szerződés időben felmondásra került. A felmondás érvényesítésében kérje a választott alkusz cég díjmentes közreműködését.

Üdvözlettel: Horváth László www.pba.hu

A TotálKártérítés jogi csapata segít!

A "Kérdésem van" gombra kattintva Üzenetküldő felületünkre jut, válassza a Kártérítésdoktort a címzettek között. A "Jogi támogatás" gombon keresztül felveheti a kapcsolatot szakértőinkkel. A "Kalkulátor" gomb pedig a TotálKártérítés felületére viszi, ahol részletesen is megismerheti a szolgáltatást.