Nem bontották fel a régi biztosítást
Tisztelt Biztosításdoktor!
Az ügyben fordulnék Önhöz, hogy a Netrisk megbízásával 2013. február 9-én váltottam (évfordulóra) KGFB biztosítást. A Netrisk vállalta, hogy megköti az új szerződést és felbontja a régit.
Régi biztosítóm: Uniqa
Új biztosító: Grupama
A problémám az, hogy vagy a Netrisk, vagy az Uniqa nem végezte el a szerződés felbontásához szükséges műveleteket. Több alkalommal is írtam és hívtam a Netrisk-et akik úgy tájékoztattak, hogy elküldték a felmondáshoz szükséges dokumentumokat.
Több alkalommal hívtam az Uniqa biztosítót is, akik meg arról tájékoztattak, hogy nem kaptak semmit a Netrisktől.
Ez odáig fajult, hogy az Uniqa 2013. május 19-i hatállyal díjnemfizetés miatt felbontotta a KGFB szerződésemet és erről tájékoztatta az illetékes hatóságot.
Azonban a Grupama biztosító felé határidőben befizettem az esedékes díjat és meg is kaptam a kötvényemet. Ami számomra azért furcsa.
Segítségét szeretném kérni, hogy hogy lehetne megoldani ezt a helyzetet, mert nekem már nincs ötletem, mind a Netrisk, mind az Uniqa nem foglalkozik az esettel, nem érdekli őket, hogy a hibájuk miatt nekem károm keletkezhet.
Tisztelettel:
Peller Bálint
Tisztelt Éreklődő!
A levelében említett szerződés törlésének elmaradása sajnos plusz terheket ró Önre, amennyiben az rövid időn belül nem rendeződik / fedezetlenségi díj új szerződés kötés esetén// A szerződés törlését kizárólag az Uniqa Biztosító Zrt. végezheti el, amennyiben rendelkezésére áll a felmondási időre elküldött, törléshez szükséges dokumentáció és megbízási szerződés. Az Ön által választott alkusz társaságot kérje az igénye érvényesítésére amelyre ők a megbízás megkötésekor kötelezettséget vállaltak, és ennek elmulasztása esetén kártérítési felelősséggel tartoznak.
Valószínűleg ők megtették ezen dokumnetáció leadását,de kérje azonnali közreműködésüket írásban igényének érvényesítésére,mert amíg a régi szerződés nem kerül törlésre és a kárnyilvántartóban rögzítésre az új választott biztosítónál megkötött szerződés nem tud hatályossá válni,a bonusz fokozat átvezetésre kerülni, ezért törölték dnf.okkal a kötelező felelősségbiztosítási szerződést.
Azonnali intézkedésre azért van szükség mert jelen pillanatban Ön nem rendelkezik biztosítási fedezettel az esetlegesen okozott károk vonatkozásában!
Üdvözlettel: Horváth László biztosito@pba.hu
A TotálKártérítés jogi csapata segít!
A "Kérdésem van" gombra kattintva Üzenetküldő felületünkre jut, válassza a Kártérítésdoktort a címzettek között. A "Jogi támogatás" gombon keresztül felveheti a kapcsolatot szakértőinkkel. A "Kalkulátor" gomb pedig a TotálKártérítés felületére viszi, ahol részletesen is megismerheti a szolgáltatást.