2010.09.30. 13:02

Olvastam az előző kérdést az állófűtésről,és felkeltette az érdeklődésemet.
Van nekem egy B5-ös passatom 1,9-es TDI 110 Le AFN-es motorkód.
Valójában azért érdeklődöm,mert nekem ereszti a vizet a fagydugónál,és ha építtetnék bele egy ilyen állófűtést akkor két legyet ütnék egy csapásra.
(az előző tanácsban arról volt szó hogy ezt a fagydugó helyére építik.)
Megszűnne a szivárgás,és meleg lenne a kocsiban reggel.
A másik kérdésem ezzel kapcsolatban,hogy ki kell e venni a motort ehhez a művelethez?
Csak a fagydugó szerelését kérdeztem egy szakitól,és ő rávágta hogy ennél a típusnál nem lehet hozzáférni,csak ha kiemelik a motort.
Ezt a kérdést az autódoktornak is feltettem k.b. egy hónapja,de gondolom átsiklott felette:)

Sajnos igaz. A DEFA mindig az egyszerűbb és jobb megoldást választja a fűtőelem beépítésére, és a Te autód esetében a vízcsőbe ajánlja a beépítést. Ez azt támasztja alá, hogy a fagydugó hozzáférhetetlen helyen van, ezért nem tudunk két legyet ütni egy csapással.
A szerelési leírást itt megtalálod - http://www.defa.com/doc/700/781.pdf

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.