Utólagos tempomat beépítése

2019.10.15. 16:27

Tisztelt Kütyüdoktor!

Adott egy benzines Mercedes-Benz A200 (W169). Tempomat utólagos beszerelésén gondolkodok, ebben kérném tanácsát. Jelképes áron kaphatók gyári bontott tempomat vezérlő/SCU modulok, kormánykapcsolóstól.

Kérdésem az, hogy ezek motorspecifikusak-e (számít-e az hogy egy A150-ből vagy A200-ból származik), illetve a beépítésnek mi lenne a további menete? Szükségesek-e egyéb alkatrészek, vagy csak pár perc szoftveres módosítás után működni fog?

Köszönöm válaszát,

Marcell

Rendszeresen felmerülő kérdés a bontóból vásárolt extrák esete. A tapasztalat szerint a bontó dolgozói nem értenek az adott járműhöz, de miért is kéne és hogyan érthetnének ennyiféle autótípushoz. A kiszerelt szett főbb részeit összeállítják, de kimaradhat néhány apró, de annál fontosabb darab, mint kábel, csatlakozó, kapcsoló… Fontos, hogy a bontó nem tudja pontosan, hogy a rendszer működőképes-e, nem próbálja ki az autót bontás előtt.

Ha például egy szerelő árul tempomatot és vállalja a beépítését, akkor Ő biztos annak működőképességében és tudja, hogy milyen autóba, hogyan kell beépíteni, tőle érdemes megvásárolni.

Én azt tanácsolom, hogy csak beépítéssel együtt vásároljon bontott tempomatot és csak beépített, működőképes állapotban fizesse ki, ne vegye magára a felelősséget, hogy a beszerzett szett teljes, működőképes és kompatibilis az Ön autójával. Hozott, bontott rendszer beépítését szerintem nem vállalja el szerelő.

Üdvözlettel, Kütyüdoki – www.duett.hu

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.