2013.05.27. 10:54

Kedves LPG Doktor!

Egy gázos(Landi) 1.6-os Dusterrel járok mellyel egyebek iránt meg lennék elégedve. Az egyetlen gondom, hogy a motor elég gyenge, ami autópályán igazán kínos, mivel a 120-130-as tempót alig tartja, főleg ha ne adj Isten emelkedne a terep.

Afelől érdeklődnék, hogy egy motoroptimalizálás/chiptuningnak Ön szerint mennyire lenne értelme? El lehet egyáltalán végezni gázos autónál, vagy ott másik elektronika vezérli az üzemanyag és gáz befecskendezést?

Tudom, hogy a szívó benzinesekre azt mondják,hogy nincs értelme, de mégis a barátom szintén 1.6-os öt éves Golfja sokkal jobban megy. El lehetne vele érni kb. azt a szintet a motor és gázrendszer károsodása nélkül?

Előre is köszönöm válaszát!

Üdvözlettel:

Lőrincz Kende

Üdvözlöm!

A chipet írhatják bátran, nincs köze a gázüzemhez. Viszont erősen javaslom a gázszoftver ellenőrzését, nehogy a keverékképzés esetleg szegény irányba mutasson eltérést, mely motorkárosodáshoz vezethet.

A Duster egy nagy homlokfelületű, nehéz autó, egy Golffal nem szabad összehasonlítani. Chiptuning segítségével 6-10% többlethez juthat a legjobb esetben. Nem lesz tőle a mennyben sajnos.

Üdvözlettel:

LPG Doktor

www.lpgdoktor.hu

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.