2014.02.10. 11:53

Tisztelt doki!

A fenti jármű megvásárlásán törjük a fejünket, egy 5 év körüli példány lenne a befutó. Eddig csak dízeleim voltak, de tartok a modern dízelek drága problémáitól, és sokkal kisebb futásteljesítményűek a benzinesek a piacon. Kb. 150 ezer km menne bele az a 8-10 év alatt amit nálunk lesz, nemritkán város, külterület, rövid, 10-20 km-es távokkal. Érdeklődnék hogy ez a motor alkalmas-e gáz átalakításra, várható-e vele extra nyűg ekkora futásteljesítmény alatt? Milyen rendszert javasol beszerelésre? Gondolom az LPG lenne az egyszerűen megoldható pótkeréktartállyal. A CNG átalakítás szóba jöhet-e , és ez esetben hova helyezhetőek el a tartályok? CNG kút van a közelben.

Köszönettel: MD

Tiszteletem!

Megoldható mindkét üzemanyagfajtára való átalakítás. A tartály elhelyezésének pontos módját csak az autó felmérése után tudjuk megmondani. A jelzett futásteljesítménye alapján én inkább LPG mellett döntenék a megtérülés miatt. Extra nyűgöktől ne tartson, csak rendesen legyen beszerelve és beállítva a rendszer!

Üdvözlettel: LPG Doktor www.lpgdoktor.hu

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.