2014.05.19. 11:02

Kedves LPG doktor!

1980-as Oldsmobile Omegaban motort cseréltünk. Visszakötöttem mindent a gázhoz, vízzel fel lett töltve a hűtő, a motor elsőre indult. Aztán egy idő után leállt, mert a reduktor lefagyott. Víz van mindenhol, a reduktor csatlakozásainál is, vízpumpa működik, és mégis lefagy. Vákumos lovato 'paraszt' szettről van szó. Benzinüzem jelenleg nem működőképes, csak a gáz. Az előző blokknál többször is leengedtem a vizet, és nem volt semmilyen gond. Mi lehet ennek az oka? Én nem tudok rájönni :(

Köszönettel, L.

Kedves László!

Csodák már pedig nincsenek, paranormális jelenségek sem szoktak beköltözni egy autó motorterébe :-) Viccet félre: vagy el van dugulva a reduktor részlegesen, vagy levegő maradt a rendszerben. Hűtőtömítő folyadék ha volt benne korábban, szintén nagy örömforrás tud lenni! Megbolygatta a rendszert, néhány darabka kosz elindulhat vándor útra és landol a reduktorban. Ha magasra van szerelve a reduktor, légtelenítő csavar hiányában könnyen meg tud szorulni a levegő a reduktor előtt, ami meg is teszi a magáét.

Üdvözlettel: LPG Doktor www.lpgdoktor.hu

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.