2014.12.29. 11:44

Üdvözlöm,

Fiat Stilo 1.4, 16V, 2004-es benzin-gáz (LPG) üzemű autóm alacsony fordulatszámon, főleg meleg motornál és gáz üzemben (olykor benzin üzemben is) rángat. Az elektromos berendezések működtetése még rátesz a problémára.

A fojtószelepház takarítása, a gyertyacsere (gázüzemhez való gyertyára), a kipufogórendszer karbantartása, ill. a főtengely jeladó ellenőrzése megtörtént. A fórumokat olvasgatva, még 2 lehetséges hibára gyanakszom: gyújtótrafó, ill. szelepkopás a gázüzem miatt (bár van felső kenésem).

A fő kérdésem, érdemes-e beruháznom 4 új gyújtótrafóra, ha egy szervízben a mérések alapján a trafókat jónak ítélték? A kolléga elmondta, hogy meleg motornál elképzelhető hajszálrepedés a trafón, amitől az áthúzhat. Mit várhatok egy ilyen cserétől? Válaszát előre is nagyon köszönöm!

Üdv: Tolnai Péter

Kedves Péter!

Ha a szerviz vállalja a felelősséget a kijelentésére, akkor mindenképpen, Már pedig így kell ennek történnie. Diagnosztika, majd ennek alapján javítás. Nem az ügyfél illetékessége eldönteni, hogy mit érdemes cserélgetni, hanem ezért vannak a szervizek, hiszen ez egy szakma lenne, vagy mifene.

Üdvözlettel: LPG Doktor www.lpgdoktor.hu

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.