Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Tisztelt Hozzáértők!
Szeretném megkérdezni, hogy milyen autót érdemes venni, ha az alábbira szeretném használni:
- naponta (nem autópályán) 160-200 km-t mennék vele
- a lehető legkisebb fenntartási költsége legyen
- dízel legyen
- alacsony fogyasztás, 4-5 liter max
- ne kelljen pár hónap múlva a gatyámat ráfizetni javításra, de új autóra nincs pénzem
- maximum 1 millió Ft-ig
Semmi másra nem kell, mint munkába járni, emiatt a lehető legjobb megoldást keresem (nem feltétlenül a legolcsóbbat) ár/érték arányban. A régi Golfokat ajánlják ismerősök 1,9-es motorral, mondván azok nem esznek sokat és elnyűhetetlenek, meg a régebbi Polo-kat, de én még nézegettem a Skoda-t is.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Köszönöm,
Zoli
Tisztelt Uram!
Golf III 1.9 örvénykamrás dízel, turbo nélkül. Én is ezt javaslom. Gyarkorlatilag nem sok minden mehet tönkre rajta, és ha tönkre is megy, olcsón lehet hozzájutni fődarabokhoz az E-bayen. Ha nem kell autópályán használni az autót, elég a teljesítmény, és 4-5 literrel elmegy. Adjon időt a kereséshez, mert nem fiatal autóról van szó, és a többség már erősen elhasznált.
A Golfban benne van a két pirotechnikai övfeszítő, jó eséllyel a két légzsák is, és nem papírvékony lemezből készült. Mai mércével is elég biztonságot nyújt. Az első sárvédők alja az egyetlen tipikus rozsdahely, ha nem takarították ki a műanyag doblemez alatti részt soha, ott megállhat a nedvesség, és elindítja az enyészetet.
Weltautó
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.