Szívó benzines kombit hatmillióig

2016.03.28. 08:34

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Kedves István!

Jelenleg egy 3 éves CDTI dízellel járok, de mivel évi kb. 12 ezer km-t megyek csak (annak is jó részét rövidebb városi utakon – az autó megvételekor még sok autópályázás volt), erősen gondolkozom egy benzines cserén.

Elolvastam Stump András Dízel vagy benzin? Döntse el most! c. cikkét, amiben van ez a részt: „Mondanám, hogy rövid utakra tuti a benzines, de az a szomorú helyzet, hogy ilyen használat mellett az aktuális, közvetlen befecskendezéses turbósok másképpen, de szintén kötelet tekernek a nyakukra.”

Szóval, szeretnék egy újabb, jól felszerelt pár éves benzines kombit, mert 2 gyerekkel kell a hely, menjen normálisan, mert már megszoktam a dízel 160 lóból álló ménesét és nagy nyomatékát, és lenne a projektre mondjuk 6 millióm. Fogyasztás nem érdekel, belefér, hogy havi 20 helyett 45-öt tankolok, de az autó legyen megbízható és biztonságos. A mostani modern autók között van a kritériumoknak megfelelő szívó benzines, vagy maradnak a turbós újabbak, és keressek mondjuk egy 2.0T Insigniát? Ön mit javasolna?

Előre is köszönöm:

M

Kedves M!

A megoldás a 2008-tól gyártott Honda Accord 2.4 szívó benzin, azzal nincs baj, van benne elég akarat, nem zabálja le az ember fejét, soha nem megy tönkre, és még a hatmilliót sem kell elkölteni. A VW csoportban van a 3.2-es szívó benzines, amit később leváltott a 3.6-os, azok sem rosszak, erősebbek is, de a japán jobb, nem véletlen a népítéletekben az a 8.41-es szám. BMW-ből a soros szívó hathengeresek a legjobbak, mondjuk egy 530i, az egy nagyon jó motor.

Üdv:

-Becsületesnepper-

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.