Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Tisztelt Becsületesnepper!
Jelenleg egy 18 éves 1,6-os Passat tulajdonosa vagyok, 320 000 kilométeréből ötvenezret én tettem bele. Három éve van nálam, tudom nem a legjobb motorral szerelt, de mégis szeretem: tágas és kényelmes. A kutyám és a párom mellett a horgászcuccaim is elférnek, és a távol élő (500 km) családom telepakolhatja nekem a havi egy hazalátogatás alkalmával.
Azonban kicsit belefáradtam már a gyakori (4-5 havonta előforduló) szervizekbe. Hol egy termosztát, hol valamelyik lengőkar, a motorgenerálról és az azóta is fennálló "egy liter olaj/6000 km"-ről már nem is beszélve. Számolgattam, és ha így folytatódnak az autóra fordítandó költségeim, akkor inkább egy újabb vételére költenék, olyanra amivel fele ennyi gond van.
Nem feltétlenül kell, hogy ekkora legyen, de örülnék egy hasonlóan tágas, tempomattal és klímával felszerelt, alacsony szervizigényű autónak, aminek ereje is van, és nem 110-zel kell mennem, hogy 7 literrel haladjak vele a pályán.
Átírással, nagyszervizzel 1,7 millióm lenne rá. Milyen típust ajánl?
Előre is köszönöm a válaszát!
Kedves Kérdező!
Ha nem akar sokat tankolni, akkor egy 101 vagy 105 lóerős 1,9 PDTDI Passatot vagy Octaviát vennék, azok esznek a legkevesebbet, van bennük hely, és még vállalhatóan mennek is. Persze ezekben is fog lengőkart és kettőstömegű lendkereket cserélni előbb-utóbb, de ez ilyen, akinek majma van, annak legyen pénze banánra.
Ha viszont kicserélte az alkatrészeket, akkor önnek lesz jó az autó, nem másnak. Ennyiért már tud olyat venni, amiben nincs benne a világ összes kilométere.
Üdv:
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.