Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Kedves BN!
Próbálunk helyettest találni autónknak, ami kicsi lett gyermek érkezése után (Alfa 159 2,4 kombi). Azelőtt volt Saab benzines (230 LE), az Alfa sem gyenge és szerettük mindkettőt egyedisége és szépsége miatt (mi így láttuk). Szerviztapasztalatról nem írnék, azt már sokan megírták, olyan autót keresünk most, ami megbízható, hosszútávon kevés problémával jár, kombi vagy 5 ajtós (tágas), de a teljesítményből nem szeretnék visszalépést, sőt! Nem beszélve, hogy mindig is SZERETTEM az autóimat, beleülni, beindítani és gyönyörködni benne.
A benzinest jobbnak tartom, a többlet fogyasztást bevállalom a megbízhatóság oltárán. Az automata váltóhoz (most már) ragaszkodom.
Amiket néztünk: VW 3,6 kombi, Audi A6 3.0T kombi, vagy valami 4 hengerest (inkább nem) Skoda Oktavia RS pl. A keret 4-5 M, de ha valami megéri, akkor mennénk feljebb is, pl. hitellel.
Ha tudna nekünk segíteni, azt köszönettel vennénk!
Üdv:
B
Kedves Kérdező!
A felsorolt VW csoportos motorokból inkább a 3,6-os szívó benzinest venném meg, mint a turbósakat. A családban volt 3,2-es és 3,6-os motorral szerelt Passat is huzamosabb ideig, egyiknek sem volt semmi baja. A 3,2-es még most is baráti körben van, jelenleg közel 300 ezer kilométerrel, de még nem volt vele probléma. A kétliteres TSI, ami az RS-ben van, nem olyan rossz, de amíg lehet szívó motort venni, én azt vennék.
Nekem most volt üzletre egy 2,4-es Accordom, abba nagyon beleszerettem, magamnak is olyat szeretnék majd megtartásra. Ezt csak azért írtam ide, nehogy valaki hiányolja a válaszomból a Hondát.
Üdv:
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.