Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Szia,
Terepjárót szeretnék vásárolni, de nem nagyon van elképzelésem.A lényeges szempontok:
-Valódi terepjáró legyen (nem városi terepjáró)
-Megbízható legyen (induljon be minden reggel)
-Havas/jeges, és puha sáros, kijáratlan talajon is tudjon boldogulni
-Manuális váltó, felező, összkerékhajtás (esetleg diff.zár)
-Max. ~3000ccm-3500ccm motor
-Vizsgán átmenjen (kevésbé rohadós példányokra gondolok ezzel)
-Terepen 20-30L-nél többet ne fogyasszon
Kevesebb ülés, csúnya igénytelen beltér nem probléma, a műszaki része legyen megbízható, ez a lényeg.
A felhasználási célja vidéki ingatlanok látogatása lenne, ahol nincs kiépített út, de még letaposott sem, tehát nagyon jó menettulajdonságokkal rendelkezzen terepen.
Inkább dízel motorral szeretném a nagyobb nyomaték miatt, de ha tud jó benzines terepjárót aminek nem egy vagyon az LPG-re való alakítása(hengerszám miatt) az is jó lehet.
Előre is köszönöm válaszát!
Szabi
Kedves Szabi!
Több ellentmondás is van a kérdésében. Ha egymillió van rá, akkor ez kb. húsz éves lesz vagy öregebb, tehát lehet rozsdára számítani. Nincs olyan, hogy egy terepjáró nem rozsdás, mert kimennek vele a sárba, nem mossák le az alvázat, a sár meg gyönyörűen tarja a vizet, és rohasztja a bódét. Én valami japánt vennék a megbízhatóság miatt, mint pl. Nissan Patrol, Terrano, Pickup, Mitsubishi L200, Pajero. Ezekben van normális dízel, és a Patrol kivételével nem eszik le a fejét.
Üdv:
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.