Peugeot 307 (2001)

Peugeot 307 (2001) törésteszt

2001.12.20. 19:53

Kis testméretének ellenére érintetlen maradt a 307-es utascellája az ütközéseket követően is.

Frontális és oldalsó ütközésvédelem          
Gázolási rizikófaktor        


Teszteredmények:
Frontális 12(75%) Oldalsó 18(100%) Összesítés 30(88%)

 
   
   

Minimális mértékű deformáció történt csak a frontális tesztben, azonban a merev karosszéria miatt az elöl ülők jól beverték volna fejüket, ha nincs légzsák és jól funkcionáló, előfeszített, erőhatárolós biztonsági övek.
Az oldalsó ütközésnél is parádézott az autó, százszázalékos teljesítményét a remek oldalvédelemmel kombinált oldal és függönylégzsákok biztosítják. Isofix rögzítési rendszerű Kiddy Reboard gyermekülésekkel tesztelték a porontyok biztonságát, mely frontális ütközésnél megfelelő, az oldalsóban azonban fejük nem volt teljesen védett.
Az utasoldali légzsák kulccsal kikapcsolható, amit a műszerfalon és a napellenzőn lévő szöveges ábrákból tudhatunk meg, de a kikapcsolás elmulasztásából eredő tragikus következményekről nem szól a fáma. A fejütközési pontokon némileg puhítottak valamit, de az orr egyéb részeit még lehetne alakítani.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.