A Ferrarin kívül talán csak az Aston Martin gyárt orrmotoros V12-es gran turismo álmokat, az új 12Cilindri Spidert viszont nehéz lesz túlszárnyalni.
A Ferrari nem vacakol. Az eddig is használt hat és fél literes, szárazkarteres kenésű V12 az orrban, ami természetesen egy továbbfejlesztett szívómotor is egyben.
Fotó: Ferrari
A 12Cilindri Spider azoknak jó választás, akik még jobban akarják hallani ezt a motort a 9500-as csúcsfordulat közelében. A 830 lóerőt amúgy 9250-nél adja le.
Fotó: Ferrari
Már maga a név sem semmi. V12? Akkor legyen 12Cilindri! Miután a Ferrari LaFerrari lehetett, ez is simán átment.
Fotó: Ferrari
Kétüléses berlinetta. Ami pedig a motivációt illeti, a csúcsnyomatéka 678 Nm, ami 7250 rpm-nél tolja a legnagyobbat a nyakizmokon.
Fotó: Ferrari
Szárazon 1620 kiló, a tank viszont 92 liternyi prémium benzint nyel el.
Fotó: Ferrari
A váltó a minden korábbinál gyorsabbra hangolt nyolcsebességes F1 DCT. A nulla-száz 2,95, mint ahogy a korábbi 812 Competizione esetében is.
Fotó: Ferrari
Ez viszont nem limitált, hanem szériagyártású modell, így bárki rendelhet magának egyet, akár a budapesti szalonban is.
Fotó: Ferrari
Így is hátra marad egy nehéz döntés.
Fotó: Ferrari
A keménytetős Ferrari 12Cilindri ugyanis fantasztikusan néz ki.
Fotó: Ferrari
Hátulról különösen merész, elölről pedig a 365 GTB/4 Daytonát idézi a fényszórók közti fekete panellel.
Fotó: Ferrari
Radikálisan új vonal ez a Ferraritól, pedig a múltból merít jó ízléssel.
Fotó: Ferrari
Ilyen üvegfelületeket sem találsz más autón.
Fotó: Ferrari