A szélvédőmosó hiénák támadása
2009.12.08. 11:06 - Winkler Róbert
Hello!
Utazási irodában dolgozom, de mint észrevettem, nem csak nálunk, hanem az út mentén tevékenykedők körében is előjött a téli szezon... Olvastam a cikkedet és kicsit elgondolkodtam, hogy engem a Mátyásföld-I.kerület vonalon mik szoktak lelassítani.
A héten ismét megjelentek a szélvédőmosó válságmunkások...A Hungária Kerepesi út kereszteződésben a város felé haladva tűnik a legaktívabbnak a vállalkozás. Van amikor már ketten mosnak. Engem nem is érdekelt addig a percig, amíg el nem kezdte mosni az előttem lévő szélvédőjét, aki azért nem indult el a zöldnél, mert még nem húzta neki tisztára. Toleráns ember vagyok, de azért igyekezetem tudtára adni, hogy jó lenne aktív szerepet vállalni a reggeli forgalomban. A lámpa pirosra váltott és elszánt tekintettel az én kocsim felé vette az irányt. Már akkor mondtam, hogy nem kell, amikor emelte a szerszámot. Szinte már láttam magam előtt, amikor reggel megengedi otthon a csapot, szigorúan bevizezi, a nagyját azért lerázza, hogy ne csöpögtesse végig a hajléktalanszálló padlóját. Majd kielégült lelkiismerettel egy pirosmulti alatt nyugtázza, hogy kibírja nedvesen még aznap. Ezután kimegy a forgalomba és akcióba lendül. Én hiába üvöltök, hogy hagyja abba, mert nem érdekel, mennyire koszos szerinte! a szélvédőm, amit előtte húztak le egy kúton. Ő bizony összemocskozza. Az ilyenektől kikészülök.
Vannak a morcos kéregetők tolókocsival, na ne hogy már állnia kelljen és minden ablakhoz lehajolni. Ő minden reggel szintén a Kerepesi-Fogarasi találkozásánál űzi az ipart. Ha magad elé nézel és nem adsz neki, ott marad a kocsid mellett, néz és anyázik. Ha adsz neki (mert először adtam) elfelejti megköszönni. És mivel tolókocsival nem igazán tud a régi HÉV sínek között lavírozni, szintén meg kell várni, mire legörgeti magát az útról. Mondani is fogom neki hogy a keze járjon ne a szája.
Tolókocsival kapcsolatban vannak a tehetősebbek. Ők nem hajléktalanok, csupán eltökélt közlekedők, akiknek elektromos gépre is tellett. Képesek egy teljes sávot elfoglalni és 5km/h-val haladni - mivel ők szerencsétlenül jártak és mozgássérültek, így bármit megtehetnek.
Vannak a biciklisek, akik kicsit sokat emelgették a cangát, és azóta nagyra nőtt az önbizalmuk. Van, akire ha rádudálsz, bemegy középre és elkezd gyorsan tekerni. Így már akár 20km/h-val mehetünk mögötte. De ha nem éppen a sáv közepén mennek, akkor sem néznek körbe, úgy hajtanak át a kereszteződésen. Sajnos szerintem elfelejtették, hogy tökmindegy, melyikünk hajt bele a másikba, úgyis ők járnak rosszabbul.
Esetedre gondolván a kedvencem, amikor ugyanezt az akciót a Rákóczi út jobb oldali buszsávjában követik el. Mivel a BKV igen frekventált arrafelé, így minden buszt be kell engedni. Ezt az akciót már az Aréna előtt lehet érezni.
De a hajléktalanok mentéségre szóljon, hogy egyszer a Damjanich-Rottenbiller kereszteződésében állva odajött hozzám és várt egy kis támogatást. Mivel korán volt és amúgy sem szoktam adni, mondtam, hogy nincs apróm. Erre azt válaszolta, nem baj, tudok felváltani. Mivel megnevettetett, adtam neki egy ötvenest, és ha arra járok, mindig adok, ha mond valami vicceset.
Hát ez az, ami engem reggelente feltart. Gondoltam megosztom veletek
Üdv:
Marci




Kommentek
2009.12.08 11:23:21András Csepelrőlh
- Bé kő kapcsonnyi a zablaktörlőt, oszt kísz!
2009.12.08 11:26:12Xmas
Épp ezt akartam írni én is :D
2009.12.08 11:32:09suttie1
törjön el a te gerinced és majd te is megtehetsz bármit. szerencsétlen
2009.12.08 11:40:09pkrt
suttie1!
Ez nem erről szól. Tudom, hogy rossz és megértem az ilyen embereket csak azt nem értem, hogy miért a forgalmat feltartva kell közlekedni?
Tudom a járda meg balkán vagyunk és a többi...
De ezzel feltartanak nagyon sok embert és meg tudják akasztani a forgalmat.
A másik az, amikor a teljesen mozgásképes nyugdíjasok a három vagy négykerekű elektromos kis lófasz bevásárlókocsival mennek az úton. Na azt teljesen kész.
A KRESZ-t nem ismeri, ellenben abszolút semmi halálfélelme nincsen. Te meg vigyázz rá helyette is...
Láttam már olyat, hogy a néni még a visszapillantóba (full extra ugye a gép:) se nézett bele és úgy fordult vissza az úton. Csak éppen egy Navara jött mögötte és majdnem nyugdíjas palacsinta lett ebédre...
2009.12.08 11:53:48hogen
Undorító, hogy tolókocsiba kényszerített ember 5 km/h-val fel mer téged tartani, kerékpáros közlekedő 20 km/h-ra mer lassítani Téged, a szegény, ártatlan közlekedőt, he? Annyi empátia szorult beléd, mint egy kormánykerékbe.
Az anyázó-kéregető, meg a szélvédőmocskoló kisiparos tényleg gáz, de a többit kihagyhattad volna...
2009.12.08 12:06:55Bodzaszedő Manager
amúgy az ablakmosó szakmunkások létszámának növekedése a legjobb balkanizáció indikátor
2009.12.08 12:07:31kispista2
De ugye véletlenül sem a félmillió autós tart fel? Ugye kizárólag a fentiek miatt van dugó, és nem amiatt mert minden lusta ember autóval jár mindenhova?
Ja és nézd meg a kreszben a duda használatára vonatkozó szabályokat!
2009.12.08 12:09:53kispista2
"
A másik az, amikor a teljesen mozgásképes nyugdíjasok a három vagy négykerekű elektromos kis lófasz bevásárlókocsival mennek az úton. Na azt teljesen kész.
A KRESZ-t nem ismeri, ellenben abszolút semmi halálfélelme nincsen. Te meg vigyázz rá helyette is..."
Mehetne a járdán is, ha a kanyarodó autó nem ütné el meg nem lenne 20 cm magas a járdaszegély ahova nem tud felugratni. Szerencsésebb országokban feltalálták a kerékpársávot, ahol az ilyen jérművekkel is közlekedni lehet (Hollandoknál egy csomó ilyen motoros kerekesszék van). De a kerékpársávból kevesebbet lehet lenyúlni mint a völgyhídból vagy metróból
2009.12.08 12:09:59Remol
Engem meg a sok hülye autós lassít le!
Tele van velük az egész város!
A legtöbb autóban meg csak 1-1 emberkét látni!
MIÉRT?
1 ember elfoglal az útból kb 7m2-t.
Nem csoda, ha állandóan dugó öli meg a várost!
És ez nem az 5-tel cammogó elektromoskerekesszékes emberkék miatt vannak! (mellesleg ugyan mekkora hányadát tehetik ki ők az összes közlekedőnek?)
Szóval kedves levélíró: jobban tetted volna, ha csöndben maradtál volna, a saját magán-privát véleményedet tartsd meg magadnak.
Egy biciklista
2009.12.08 12:14:05Bajusz.
Az ablakmosóktól kiráz a hideg, láttam már olyat, hogy valaki hevesen tiltakozott, de nekiálltak "lemosni", mire a delikvens ráspricnizett, erre könyökkel benyomták az oldalablakot. Ha látom hogy a lámpnál vannak, inkább magam elé engedek valakit, csak nehogy engem találjon meg egy ilyen vadbarom. A kéregetők bérencek, a koldusmaffia "alkalmazottai", tőlem egy fillért se látnak. A mozgássérülteket nem fair elővenni, de a bringások...
A 10-esen szokott egy csapat kerekezni, általában 2-3-an egymás mellett, egy egész sávot elfoglalva, na ezeket beíratnám egy kresztanfolyamra... Egyébként meg amíg nincs elég bicikliút, együtt kéne élni velük.
2009.12.08 12:16:21Csabcsili
Forgócsöves gépágyút az autókra alanyi jogon!
Vesszen mindenki, aki nem én vagyok.
2009.12.08 12:26:19MVMV
Minden nap autózom a városben, de SOHA nem jutott eszembe ha esetleg - nagyritkán - ki kellett kerülnöm egy mozgáskorlátozottat, hogy engem akadályozna.
Inkább hálát adtam az égnek, hogy én egészséges vagyok, és ez a legnagyobb gondom.
Ezt a posztot az ablakmosóknál kellett volna abbahagyni. Kívánom az írójának, hogy hasonló mentalitású emberrel találkozzon akit ő tart fel - nem kell hozzá tolókocsi, maradhat az autójában is - mi meg majd röhöghetünk milyet balhéznak.
2009.12.08 12:29:34RCH
Ha reggel hamarabb kihuznad az ujjadat az orrodbol, akkor raernel akar 5-tel is cammogni egy roki mogott.
Orulj b@zmeg, hogy futott autoba teheted a segged, hogy nem kell 1-2 oraval korabban kelned, es a BKV jaratain osztozkodni a szemelyes zonadon!
Addig ertekeld ezt, mig nem kell neked is ablakot mosnod egy keresztezodesben.
Phasz.
2009.12.08 12:30:24g@zember
Én az összes kéregetőt, ablakmosót, bringást, nyomimobilost stb. kitiltanám a frekventált utakról. Szerintem életveszélyes amit csinálnak. Pl. múltkor a Kerepesin egy bácsit sztereoba kerülgettek az autósok, mert ő a szagatott vonalon szteppelt.
Értem én a helyzetet, de ez így életveszélyes. Bringásnak a kerékpárúton a helye, ugyanitt elfér a nyomimobil és mindenki más is. Én is bringáztam sokat(múlthéten lopták el, uh azóta nem), szóval tudom milyen a helyzet, de nem szivatom az autóstársakat, inkább tekerek még 500m-t és megyek a kijelölt kerékpárúton. Ahol meg nincs kerékpárút, arról nem az autós tehet. Ne értsetek félre nem vagyok antiszoc, "bringásként" sztem toleráns vagyok, amikor autóban ülök, de akkor is veszélyes helyzeteket idézhet elő, ha mondjuk egy 2x3-4 sávos úton vki gyök2vel kolbászol, és pont nincs rajta lámpa, nem jól látható, és pont vki hátulról belerongyol.
2009.12.08 12:30:57schegghy
MVMV, nálad a pont.
Kedves cikkíró, nem kellene túl sokat tenned.
Nyilván egyikünk sem gondolja, hogy egy teljesen érzéketlen, unintelligens tuskó vagy, egyszerűen csak szerencsétlenül fogalmaztál.
Tehát egy elnézést kéréssel pontot tehetnél a dolog végére.
Szerintem.
2009.12.08 12:30:58davez
Nagyon sajnálom, hogy erre kell vetemedjek és a Totalcaron messziről szerettem volna mindvégig elkerülni, hogy "rosszat" szóljak, de csak annyit tudok mondani, hogy egy igazi barom vagy!
Ahogy olvastam a kis "szösszeneted", az jött le, hogy alapjában véve neked az élettel van a legfőbb problémád. Lehet, hogy valós gondokat érintesz, említesz, de ahogy leírtad, az mondhatni felháborító. (akár egyetértek egy-egy gondolatoddal, akár nem)
Mi lenne ha legközelebb 5-10 perccel korábban indulál el otthonról? Mi lenne ha elköltöznél az Nagy koszfészekből valami nyugodtabb környékre?
Mi lenne ha..
2009.12.08 12:31:12min
Marci vazze te nem vagy normális. Aludj inkább az utasokatkintfelejtő irodádban.
2009.12.08 12:31:40vivax
provákátor-punkírás...
de jó
2009.12.08 12:35:34idevman
"A legtöbb autóban meg csak 1-1 emberkét látni!
MIÉRT?"
Valoban nem szerencses, ha egy 4-5-7 szemelyes autoban 1 ember utazik. De ha beultetek magam melle valakit akkor az olyan mintha tomegkozlekednek. Ossze vagyok zarva valakivel akivel nem szertnek egyutt lenni, egyeztetnem kell az indulasi idopontot es az utvonalat.
Reszmegoldas lehetne az 1-2 szemelyes haromkereku, villanyauto mint pl. ez:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/10/08/egy_rossz_mozdulat_es_bedol_a_nissan/
2009.12.08 12:35:52davez
sorry, kis kieg.: kicsit provokáló hangzása van a levélnek, nem hiszem, hogy ennek a totalcaron lett volna a helye, pláne ilyen nyelvezettel, hangnemmel, megfogalmazásokkal..
Maradok tisztelettel,
egy állandó olvasótok!
2009.12.08 12:39:55Atesz1987
Marci, fasza csávó vagy! :) Te legalább leírtad amit mindenki csak magában mer mondogatni.
2009.12.08 12:45:43cmcd
Dugó a világ minden táján, minden nagyvárosban van, aki mást állít az biztos nem sokat járt külföldön és az értesülésit egy ismerősétől vagy a TV-ből szerezte. Álltam én már dugóban Bécsben, Münchenben, Londonban, Miamiban stb... sorolhatnám. Dugó azért van mert sok az autó, és nem kell mindenféle hülyeséget belemagyarázni oszt pont!
Az apacs ablakmosókat meg ideje kirakni az országból...
2009.12.08 12:48:32.atti
én nem haragszom az ablakmosókra , csak nem értem őket !
Miért kell lemosni a szélvédőt ? hiszen minden autóba van ablaktörlőlapát mosófolyadék ,akkor mossuk le a szélvédőt amikor akarjuk .
Én szeretném ha lemosnák az ablakomat , de nem elöl . Azt szeretném ha a hátső szélvédőmet az oldalső ablakaimat vagy uram bocsá a visszapillantó tükreimet törölnék meg - szerintem akkor fasza lenne és még örülne is neki mindenki .
valaki fel kéne filágosítsa őket hogy hogyis kellene .
2009.12.08 12:49:38Atesz1987
Az meg mennyire szar duma már, hogy minden autóban csak egy-egy ember ül... :D Persze, hogy egy ember ül benne, mivel a családból csak egyiküknek van arra dolga. Ha egy helyre mennek, nyilván nem megy az egész család hobbiból külön autóval. Vagy ezt hogy gondoljátok, beszéljen össze mindenki a lépcsőházban, hogy ki merre megy, és hangolják össze a közlekedést? Miért nem mindjárt egy országos rendszert akartok bevezetni? :D Vicc baszki... A biciklisek 95%-a meg csóró, vagy pont nem megy az Ő irányába tömegközlekedés, vagy csak simán nem normális, a másik 5%, -ha van egyáltalán annyi-, a meggyőződéses, de gondolom azokkal nincs is baj. Én nem vagyok pesti, de Én is megtehetném, hogy reggelente ne autózzak, vagy jobban összekombináljuk a családdal, hogy ki merre megy. Viszont nekem jól esik reggelente az a fél óra magány, rádiózás, stb... Jobban indul a nap. A többi érvet leszarom, mindenki oldja meg a saját problémáját, az enyémekkel sem foglalkozik rajtam kívül senki.
2009.12.08 12:51:50raggaman
Gazember +a többiek!Mégis milyen kerékpárútra gondolsz?nyissátok már ki a szemetek utak királyai!
TISZTELNI kell a bicajost,NEm fikázni.Az viszont igaz,az iskolában kötelezővé tenném a kerékpáros kresz oktatását,sokan tényleg életveszélyesek (leginkább magukra)Szóval amíg nincs egyéb megoldás,mint együtt közlekedni,türelem,odafigyelés!
2009.12.08 12:55:21Sztávrosz_
Azért ül minden autóban egy ember, mert már kitette az utasait, és parkolóhelyet keres ahol nem több ezer forintért parkolhat naponta.
A többiek meg csak elszállítják az autójukat a fizetős övezetből :)
2009.12.08 12:56:44Dinsdale Piranha
Marci, te egy ritka nagy paraszt vagy! Az ablakmosókat és az agresszív kéregetőket én is rühellem, de, hogy a mozgáskorlátozottak is zavarjanak...Hogy miért megy egy mozgáskorlátozott elektromos kocsival az úton? Hát azért mert minden kereszteződésnél akkora padkák vannak, hogy nem lehet folyamatosan járdán haladni. Tudom, összteleszkópos hegyibringám van, azt is igénybe veszik a padkák. És, hogy miért megy a bringás a sáv közepén? Azért mert ha a sáv szélén megy, a magadfajta sietős autósok súrolva haladnak el mellette, veszélyeztetve a testi épségét. Ha sáv közepén megy, az autós sávváltásra kényszerül, a bringásnak nagyobb a túlélési esélye. Barom
2009.12.08 12:59:33ave
Aki tamogatni akarja a keregetoket, tegye, de ne a forgalomban, konyorgom!! Ha senki nem adna nekik a keresztezodesekben, nem keregetnenek, lehetne rendesen kozlekedni.
Adjon nekik mashol.
2009.12.08 13:06:34Balazs5
A cikkirónak végülis igaza lehet egyes dolgokban, de a levélből mégis az tűnik ki, hogy egy idegbeteg dudálgatós barom.
2009.12.08 13:07:41Sztávrosz_
Gyalogos nemis tartózkodhat ott ahol kéreegetnek, te nemvagy köteles számítani ott gyalogosra, és nemis biztos hogy a sóderes Kamazból látszik :)
2009.12.08 13:11:59gonosztojás
Már elnézést, de mit keres egy elektromos rokkantkocsis az úttesten 3 km-es tempóval??Arra van a járda neki.
Piranha
Te meg próbáld ki a sáv közepén cangázást egy 40 tonnás KATO daruval.Sok szerencsét..Barom
2009.12.08 13:21:02Öreg Sam
Miről folyatjátok a szót?
Nekem még senki sem próbálta lemosni a szélvédőmet!
24 tonnás Volvo...
2009.12.08 13:23:32mojszipupi
Szélvédőmosótól kivagyok, erőszakos arrogáns banda. Ha nem adsz még le is köpik a kocsit....
Amitől viszont kurvára ideg vagyok: KUKÁSAUTÓ reggel 8 kor Szondi utcában!!!! VÁÁÁÁÁÁÁÁÁ miért ilyenkor kell egy egyirányú egysávos utcában feltartani az embereket???? Régebben miért lehetett reggel 6 kor elvinni a szemetet???? Komolyan érdekelne!!!!
2009.12.08 13:38:20Kobak77
Napi szinten, közlekedési céllal idén szeptemberben kezdtem el használni a bringát (addig szinte kizárólag autóztam). Persze óvatos vagyok, járda+kerékpárúttal kezdtem... aztán jött az út+kerékpárút és most már szinte kizárólag az úton tekerek. Ez a változás kb 90%-ban az autósok viselkedése miatt van.
Azért tértem át a kerékpárútról a közútra, mert SOHA nem adták meg a bringautat keresztező utakról jövő autósok az elsőbbséget! És ha 100m-enként meg kell állnom, hogy átengedjem az autósnak az elsőbbségem, akkor nem haladok. Ha nem állok meg elüt. Úgyhogy megyek inkább az úton, ott lehet, hogy szitkozódik, mert lelassítom, de LÁT! Inkább szidjon, mint elüssön úgy, hogy nem is látott :).
De egyébként, ha ez sokakat zavar, szívesen visszaülök az autómba... csak kalkulálja bele sok dudálós köcsög azt is, hogy most elsuhanok mellette, de ha autóval vagyok, akkor ott állok előtte a sorban, ő meg 5m-el hátrébb állhat :).
Szerintem azt kellene felfogni, hogy mindannyian közlekedők vagyunk. Lehet, hogy kényelmesebb a fűtött kocsiban zenét hallgatva állni, de amíg vannak olyan "hülyék" akik biciklire szállnak, addig annak a kényelmesebb autósnak is picit kisebb lesz a dugó!
2009.12.08 13:42:10Nödön
Kedves Marci!
1. Legközelebb ne vedd be a fogalmazásgátlót.
2. Tanulj meg magyarul.
3. Kicsit fókuszálj az egocentrumon.
Gondoltam, megosztom.
Üdv,
Nödön
2009.12.08 13:54:31SpeedFreak
A levél írójának : Nem tudom, hogy te egyedül, vagy többedmagaddal autózol, de azon is érdemes elgondolkodni, hogy nem-e azért van esetleg dugó, mert egy ember ül egy autóban, még ha az egész sor ugyanoda megy is.
CARPOOLING-ot BUDAPESTRE, akár behajtási díjjal a belvárosban...
2009.12.08 13:56:09Csaknorisz
Hogy miért csak egy ember ül az autókban?
A BKV drága lehet. Az árán kívül miért?
Mert ma sajnos aki beteg nem marad otthon, hanem elmegy dolgozni vagy vásárolni, szépen felül a buszra villamosra és szétszórja a bacikat. Ha megfertőz én nem tudok pénzt keresni.
Ha megszervezem, hogy többen üljünk a kocsiba, akkor az egyik késik, várni kell rá, a másik szintén betegen jön, valamelyik fázik vagy melege van, rinyál a benzinpénz miatt. Ehhez az alkalmazkodjon aki akar.
Erre kurvára nincs senkinek szüksége.
Az ablakmosó fiuk bekaphatják.
Ismerek pár mozgássérültet akik nagyon csúnyán visszaélnek a hátrányos helyzetükkel és keményen kihasználják azokat az embereket akikből együttérzést váltanak ki. Természetesen tisztelet a kivételnek!
2009.12.08 13:58:10lóbert
Úgy olvasom, hogy sokknak nem nyerte el a tetszését ez az írás, de én egyetértek vele. Utálom amikor zöldre vált a lámpa és nem történik semmi. és pont nem érdekel, hogy kerékpáros vagy kéregető,esetleg szomorú sorsú embertársunk miatt, vagy csak simán azért mert tök béna a kedves gépkocsivezető(kolléga?)Szerintem a dugókon azzal is lehetne segíteni,ha például csak azok vehetnének részt bizonyos időpontokban akik gyakorlati vizsgát tesznek a járművük kezeléséből. Nem gondolok itt nagy dolgokra csak például, hogy zöld lámpára akár több autó is el tudjon indulni, vagy egy hosszúplatos ifa helyére is be tudjon álni egy yaris-szal. Rögtön kisebb lenne a dugó és máris toleránsabbak lennénk a rendkívűl önérzetes kerékpárosokkal is. Mellesleg a kerékpárosok mivel járúlnak hozzá a tiltakozáson kívűl a kerékpárutak megépüléséhez? Olyat kérek amit én és különautózó családtagjaim nem fizetnek. Amúgy én szeretek kerékpározni , de csak ott ahol ennek meg van a feltétele és tényleg jó is ott. pld.:Normafa , Visegrád.
2009.12.08 14:12:18Fanyuvo
Januártól meg hivatalosan is közlekedhetünk az út közepén. Eddig se ott közlekedtem, ez után se ott fogok, de nem is az út legszélén, mert az életveszélyes.
2009.12.08 14:23:08oceanearth
Azt azért nem gondoltam volna, hogy létezik olyan bunkó paraszt, akit zavarnak a tolókocsisok... Kívánom az ilyen embernek, hogy egyszer kerüljön egy tolókocsiba és élje úgy további napjait. Majd megtudja milyen az, amikor lekényszerül az úttestre, mert a járdán a parkoló autóktól nem fér el. És akkor emlékezzen a most írt baromságaira.
2009.12.08 14:48:15cbc
"A legtöbb autóban meg csak 1-1 emberkét látni!"
Ezt kérem szépen egyszer és mindenkorra felejtsük el. Akkor működik, ha a család, a szomszédok, az egész ház egyszerre, egy időpontban, egyfelé jár dolgozni. Egyébként nem. És általában nem így van.
2009.12.08 16:19:55raggaman
Érdekes,milyen sokan ellenséget látnak a bringásban.Pedig ez a városi közlekedés legjobb alternatívája,én is úgy járnék,ha nem lopják el tőlem a 3.-at is...:(
2009.12.08 17:01:48Detox
"TISZTELNI kell a bicajost..." Ez nagyon mókás. :D
2009.12.08 17:17:51Hurrá Torpedó
Remol: milyen vélemény a "saját magán-privát vélemény"? :D
2009.12.08 17:21:33AK76
oceanearth-
Elektromos tolókocsival is lehet normálisan közlekedni,nem az út közepén,szarva mindenkire,"mer' én rokkant vagyok ő meg nem" alapon,a bringásokat meg KÖTELEZNÉM a kresz vizsgára,sőt,MINDENKIT aki a közlekedésben részt vesz,lehet hogy a cvekkeres maminak,aki a piacról hazafelé élet,és közveszélyeskedik az út közepén lambadázva,jót tenne ha valaki elmagyarázná, miért kell KITENNI A KART kanyarodáskor,lehet hogy nem a balesetiben kéne erről elmélkednie...
2009.12.08 17:36:46Műszaki
"András Csepelrőlh
- Bé kő kapcsonnyi a zablaktörlőt, oszt kísz!"
Igaz Romániában történt az eset, de amikor bekapcsoltam az ablaktörlőt a fickó egyszerűen felhajtotta és úgy mosta tovább a szélvédőt. Aztán ott maradt a kocsi előtt és a haver jött a pénzért, addig nem engedett tovább.
Azt már csak később vettem észre amikor leszáradt a víz, hogy a vacak ablaklehúzóval összekarcolta a szélvédőt. Szerencsére a 25 éve Opel Corsán ez nem volt olyan megrendítő.
2009.12.08 17:56:02pet77
Azé van pesten dugó vazze, mert reggelente mindenki arra akar menni, mint Én!!!!!
...mésg azok a szerencsétlen mozgássérültek is direkt engem szivatnak:)))
2009.12.08 18:07:37truthful.shepherd
Múltkor egy kicsit elszégyelltem magam.
Állok a lámpánál, jön csórikám.
Unottan nézek, hogy egy újabb kéregetős.
- Jó napot kívánok, nem tud véletlenül munkát adni?
(Döbbenet, de egyből arra gondoltam, hogy a megtévesztő kezdés után majd jön a lejmolás, hogy egy kis apró, vagy cigi esetleg.)
- Sajnos nem.
- Értem, köszönöm, további jó utat.
..és ment tovább a mögöttem állóhoz.
Döbbenet 2. Aztan kicsit mélabús lettem. :)
2009.12.08 18:37:09lcka
csak megint kilyukadtunk az egyik örökzöldnél...
igaz bmws cikk mostanában már tényleg sok volt :-D
egyébként amennyire rühelltem a kerékpárosokat régebben, mostanra pont annyira szarom le az összeset
lehet önérzeteset JÁTSZANI, ugyanakkor abba is bele kellene gondolni, hogy pl a nagykörúton nem e okozhatnak pont ők is némi akadást...
az pedig már megint más kérdés, hogy miképpen előzőm meg a Nyugatitól a Blaháig UGYANAZT a cangást 4!szer....
2009.12.08 19:38:41Gyulabaa2000
lcka, ezekszerint ő is mindig visszaelőz...
2009.12.08 19:55:04es4392
Nem a bringások miatt van dugó!!!
Az más kérdés hogy engem is a sírba visznek :-)
Szerintem én tuti jobban félek mint ők, többsávos úton nagy forgalomban legalább egy métert szeretnék tartani tőle de ezzel meg azt kockáztatom hogy a mellettem lévő sávban haladóval összeakad a tükröm.
Tudom, tanuljak meg vezetni, de kinek nem fordul ez meg a fejében?
Mellesleg sose tudom mikor mire készülnek, a legtöbbjük teljesen kiszámíthatatlan.
Múltkor megy előttem a srác én kikerülöm az a szerencsétlen meg ráment a 10 centire felgyűrt aszfaltra (tudjátok amit a busz meg tgk. taposott) akkorát borult hogy a mögöttem jövő letarolta az út szélét.
Szar volt, megálltunk a következő meg egyből rendőrt hívott mert szerinte én löktem fel.A bringás srác hiába mondta hogy nem, nem ez van. Neki mentőt hívott mert tuti belső sérülése van.
Ha nem ér oda a rendőr hárman verjük el :-)
Na ezért van a dugó!
2009.12.08 20:00:01lcka
Gyulabaa
nem full dugora gondolok, hanem olyan megszokott 30-40es haladásra
namármost én kerékpárost csak akkor látok, ha leelőzöm, azért is lepődtem meg régebben hogy akkor ez most megint hogy van előttem
kérlek szépen úgy, hogy ha én meg kell álljak egy, egyébként teljesen helyénvaló pirosnál, a biciklis barátunk a járdán csapatva megy át ugyanazon a piroson, csak épp azon, ami a gyalogosokra vonatkozik
mert ott nem gáz...vagy nemtom
pontosan az ilyen, és ehhez hasonló megnyilvánulások miatt nemtudom komolyan venni a szent kerékpáros fröcsögést
criticalon is milyen mókás volt beszopatni az egész belvárost, moozdulni nem tudott senki a fene nagy környezettudatosság miatt
akkor vajon nem számított a sok kipuffogott CO?
2009.12.08 20:02:29a0011
# 19:29Két biciklist ütött el egy autós Kerekegyházán
szépen lassan, de fogynak ...
2009.12.08 20:24:01Gyurma73
be kő kapcsolni a törlőt!!!!!
2009.12.08 20:42:09raggaman
Ez megint egy olyan dolog ,ami csak nálunk nem működik....Nekem még nem volt god kikerülni egy biciklist,valszeg,mert nem forr ffel az agyam,ha 20 mp-re le kell lassítanom,amíg biztonsággal ki tudom kerülni.ennyi MORÁL
2009.12.08 21:18:58supermatic
Kedves Marci!
Mikor basztál utoljára?
2009.12.08 21:45:42Iustizmord
azér' fontoljátok meg hogy aki ablakmosást erőszakol rád, bár utálod, de el kell ismerni hogy az az ember DOLGOZIK és NEM LOP.
és ezzel egy átlag BKV-s igazgató teljes ellentéte.
2009.12.08 22:21:35crix
koldus nem érdekel, ablakmosót még nem láttam, de mivel csak egy "szar ócska skodám" van amúgy sem próbálkoznak velem.
Ami zavar mindenhol parkoló, elakadásjelzőző gyökerek, akik fél sávot elfoglalnak.
Biciklisek. Multkor két igen öntudatos barom a kreszre és társaira fittyet hányva bringáztak a nagykörúton egymás mellett, ahol az én autóm is alig fér el, holott egy új fiesta nagyobb. Dudálásra szigorú hátranézés. Lassítottam amíg ki tudtam lépni mögüllük, akkor utána nagygáz ordító motor bevág eléjük. Van még egy esetem: éjszaka lámpanélkül velem szemben teker. Annyira megijedtem, hogy még csak rá se dudáltam. De a kövektkező ilyennél tuti megállok és megkérdezem tőle, hogy ha elgázolom az édes anyukája kifizeti az autóm elejét, meg a gőzborotvát, amivel lecsapatom az agyát a csomagtértetőről?
Yah az index nélkül elémvágó gyökerek, meg a villanyrendőrt eltakaró szar alakokat is rühellem. Meg aki a seggembe bújva követ.
Van még egy komoly rassz akik fitymálva nézik a verdámat, az alsóközép autóikból. Nekik annyit, hogy 5 év múlva visszatérünk a kérdésre, hogy kinek mire fussa, nekik, a lepukkant leírt filléreket érő roncsukra vagy az én szar ócska skodámra (kevesebb mint 10000 készült), amire most épp kerek 6000 lesz a kötelező. Az évre :P
2009.12.08 22:38:17komikus
A kedvenc dugóm az, mikor két szerv villogó autóval a buszsávban szórakozik egy adófizetővel, aki pl. nem zsepibe tüsszentett.Eközben kocsikat törnek fel, nyugdíjas néniket rabolnak ki.S ha a kereszteződésben a lámpa elromlik,lazán továbbhalad, nem száll ki " forgalomirányítani".Rómában a kéregetőket 5 perc alatt elviszik.
2009.12.08 22:40:01Calyx
Jelenleg postás vagyok, délelőttömet tekeréssel töltöm. Ilyenkor rettentő haragszok az autósokra, ha túl közel mennek el mellettem, ha összecsapnak, vagy ha a szűk utcákban "leszorítanak" az útról. Szidom őket rendesen.
Délután pedig a sok biciklist szidom, akik a sáv közepén mennek, esetleg kivilágítatlanul, és szét se néznek, úgy kanyarodnak.
Pedig 2 órával előtte még én magam is gyökér biciklis voltam, mivel sokszor a járdán megyek, akadályozva a gyalogosforgalmat.
Ennyi erővel magamat is szidhatnám. :))
2009.12.09 01:10:30Trebitsch
A témaindító, és a hozzászólások is csak újabb igazolás arra, hogy pocsék ország ez, pocsék emberekkel. Mindenkinek fontosabb az, hogy másokkal kicsesszen, mint akár a saját boldogulása is. Meg is érdemeljük, hogy ott tart az ország, ahol tart.
2009.12.09 02:45:39Szekszkazan
Az a jó, hogy itt mindenki empátiáról, meg hasonlókról szövegel. Csak az felejtődik el, hogy én, a bunkó autós, aki rohangál a városban, mint a töketlen kutya, én keresem meg azt a pénzt, aminek az adójából eltartják ezeket az embereket.
A bruttó bérköltségem több, mint fele elmegy adóba, és abból még - ha vásárolok valamit - lejön az ÁFA rész is. Ebből van a gerinctörött műtétje, a hajléktalanszálló. Cserébe annyit kérek, hogy hagyjanak dolgomra menni. Nem hagynak, és még mosolyognom is kell hozzá.
Tudjátok eljön az a pont, amikor a termelő ember feláll, és azt mondja: itt és most dögöljön meg az összes hajléktalan, gerinctörött, és mindenki.
Mellesleg empátia: jogszabályba ütközik az, amit az úton kóválygók, ablakmosók, stb csinálnak, de én legyek empatikus. Ha én az ablakmosók pöcsölése miatt kicsit kieresztem a lovakat a Hungárián, és lemeszel a rendőr, akkor ő is empatikus lesz? Vagy azzal mivan, mikor elhajtom a fenébe az ablakmosót, vagy nem hajtom el, csak mikor hozzákezdene, visszatolatok, ő meg mérgében végighúzza az ablakmosó alurészével a kocsit? Legyek empatikus, ugye?
Szóval akik itt fel vannak háborodva a cikk miatt: uncsi, hogy a szopott f*sznak mindig a rossz oldalán állok, és még én legyen toleráns. Nem leszek. Hagyjatok békén, hagyjatok dolgozni. Aki nem hagy, azon keresztülmegyek. Ha ezután is ugrál, akkor még kétszer.
2009.12.09 02:50:28Szekszkazan
Most látom csak: írta valaki, hogy aki ablakot mos, az legalább dolgozik, ellentétben a bkv vezérrel. Hát micsoda jópofa hozzászólás :)
Kolléga, szerinted az munka, hogy ráderőszakolnak valamit, amit egyértelműen nem akarsz, adott esetben még kárt is csinálnak, de addig nem engednek tovább, amíg nem fizettél? Ez neked munkát jelent? Mert nekem inkább a rabláshoz áll közelebb.
2009.12.09 02:54:22ruskyy
Ha valaki nem kopasz, 2 kilos fux-szal a nyakaban, es a szelvedomoso kolyok kart tesz sertodottsegeben a kocsiban, akkor mit lehet tenni?
Mivel kiszallni, es pajszerral fejbek*rni nem szabad, elutni szinten nem eri meg, esetleg sundort hivni? Ugyanmar... Akkor? Turni kellene oket? Hat a kurva anyjat. Azoknak is, akik a tolokocsisokat egy kalap ala veszik a szelvedomosos veglenyekkel.
Jo'cakkat
2009.12.09 03:00:51Translator +X+
:: Tolókocsival kapcsolatban vannak a tehetősebbek
1x egy ilyennel akadtam össze kifelé menet a Soroksári úton. Belső sáv bal szélén, ahol 70-nel megy mindenki. Egészséges érzés...
2009.12.09 07:18:33visszakettopadlogaz
94ben megpofoztam egy ablakmosost a hungarian, tul pofatlan volt es rossz idoben rossz emberrel talalkozott. nehez szakma az ovek, bele kell kalkulaljanak olyanokat is mint en :_) felolem mar holnap megdogolhet az osszes.
Marci!
a rokkantakat hagyjad, nekik van eleg bajuk magukkal is es szerintem egyik sem onkent es dalolva rokkant.
2009.12.09 07:25:47visszakettopadlogaz
az CARPOOL lane lesz, olyan a jele mint egy renault emblema, 5am-9am and 3pm-7pm lehet hasznalni, itt californiaban legalabbis is.
csodalkozni fogsz, san francisco es silicon valley/palo alto kozott a legnagyobb dugoban is ures. mindeni egyedul autozik. ha meg valakinek kedve szotyan sietni a CP ban az fix $300 penalty AND ticket.
.. es most $3 a benzin, kepzeld el mi volt itt amikor $1 volt.........
2009.12.09 07:41:36Foma
Icka, a Nagykörúton akkor jön el a jó világ, ha a parkolósáv helyén kerékpársáv lesz. Ha autóval járok arra, nem érdekel, hányszor előzzük egymást a bringással, a dugó az autók miatt van.
Ülj néha (vagy gyakran) bringára, mindjárt más szemmel nézed a világot.
2009.12.09 10:34:42kalandrover
"Én az összes kéregetőt, ablakmosót kitiltanám az utakról"
Ki vannak tiltva. A Kareszben le van írva, hogy az utat-úttestet, ki, és milyen célra, mennyi ideig használhatja.
Ők nem használhatják
2009.12.09 10:46:34kalandrover
"azér' fontoljátok meg hogy aki ablakmosást erőszakol rád, bár utálod, de el kell ismerni hogy az az ember DOLGOZIK és NEM LOP."
Hááápeeersze. Ez olyan, mintha azért fizetnék valakinek, hogy szórakoztassa az asszonyt. Hüje.
2009.12.12 12:25:04Hilfy
autózom.
biciklizek.
motorozok.
gyalog is caplagolok néha.
tudom, akkor basszam meg mindenfelől. :)
ugyanmár.
és az, hogy fizetni kelljen a belvárosba való behajtásért, az igenis kell. máshol is működik. hogy hogyan kéne megoldani, hogy működjön? passz.
de ha ez a poszt egy kis közúti feszkót elvont, akkor már megérte.
szerintem.