Zúztad már le ugyanazt az autót háromszor?

tegnap, 18:36 Módosítva: 2017-10-17 18:54
126
5 hozzászólás

Az Osram-hiéna második részében azt kértük, osszátok meg velünk éjszakai csattanós sztoritokat. Kaptunk is jó párat, igaz, nem mindegyik volt éjszakai és nem mindegyik volt csattanós. Ezúttal is voltak viszont olyan erős beszámolók, amik láttán meglágyult a Mohó Hiéna kőszíve. Következzenek a legjobbnak ítélt írások, a nyertesek Osram Night Breaker Laser Duoboxokkal lesznek gazdagabbak.

5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Ez a Volvo tényleg egy tank

október 16., 16:27 Módosítva: 2017-10-18 06:28
210
0 hozzászólás

Ennyire bátor és szellemes átépítést rég nem láttam. A bátorság abból adódik, hogy a legtöbb kultúrországban az ilyesmiért a helyszínen lőne fejbe a rendőr (jó, igazából nem, ezt csak úgy mondják, tetszik tudni, még mielőtt valaki komolyan venné). A szellemesség pedig... nézzenek csak a képekre.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

Te tudtad, miért lehet szétszedni ezeket a felniket?

október 15., 10:04 Módosítva: 2017-10-17 06:19
340
1 hozzászólás

Azért jó, ha az ember versenyautók közt találkozik a fordos Ágó Bélával, mert ha egy ilyen kaliberű mérnök hümmögve néz valamit, ott biztos érdemes lesz egy pillanatra megállni és figyelni. Így tudtam meg, mire való a fura, rétegelt lemezből eszkábált keret, miért szétszedhetőek a régi versenyautó felnik.

1 hozzászólás

Hány lóerő maradt a dolgos Kangoo-ban?

október 15., 09:50 Módosítva: 2017-10-18 06:34
39
14 hozzászólás

Pompás Pampa

68438

Teljesítménymérésen voltunk az Autokorbelnél (saját zsebes, mert nem olyan "izgalmas" autó, hogy beférjen az "Erőmérőbe").

14 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Milyen 5-ös BMW-t adnak 800, és milyet 4000 euróért?

október 14., 15:08 Módosítva: 2017-10-18 06:34
340
67 hozzászólás
Robi akkor írt nekem először, amikor tavaly, München mellett lecsaptunk a Rulettkerék későbbi főszereplőjére, egy 1996-os Audi A6 Avantra. Ő szintén a legendás Bad Aibling mellett lakik, ráadásul sok éve vásárol kint autókat, jellemzően magyar megrendelőknek. Napjai a német hirdetési oldalak böngészésével, telefonálással és sok-sok utazással telnek, vagyis elég közelről ismeri a piacot. Ezúttal egy gondosan kiválasztott E39-es BMW 530i példáján mutatja meg, hogyan zajlik az autóvásárlás a kolbászkerítés hazájában.

Az 5-ös BMW E39-es sorozatának legöregebb példányai több mint húszévesek, így ma ez a típus az egyik kedvenc a magyar álmodozók körében. A szedánokat 2003-ig, a Touringot 2004-ig lehetett rendelni, majd jött a sokkal modernebb, sokkal bonyolultabb, ezért manapság sokkal rizikósabb E60, vagyis a Bangle-ötös.

Magyarországon rengeteg rajongója van az E39-nek, köztük én is, ezért amikor egy éve megkaptam a megbízást Istvántól, hogy keressek neki Németországban egy ideális hétvégi autónak valót, örömmel vágtam bele. A keresést rögtön az automata váltós 525i és 530i, vagyis a nagyobb hathengeres változatokra szűkítettük, miközben a karosszériaváltozat és a szín másodlagos volt, de csak olyan autó jöhetett szóba, amelynek ellenőrizhető a múltja és minden karbantartást időben megkapott, illetve nem tekerték vissza.

67 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Ezt nézd, megcsinálták a gyerekkori álmodat

október 13., 17:33 Módosítva: 2017-10-17 06:29
137
7 hozzászólás

Igazi, 1:1-es versenyautót vezetni felülnézetből, konzollal a kezedben? Nem lehet, ilyen baromság csak naiv gyerekfejben létezhet. Gondolhattuk mostanáig, aztán tessék – egy helikopter, egy Nissan GT-R és némi barkácsmunka kellett az őrülethez: 

7 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Megcsúsztunk és durr...

október 12., 17:07 Módosítva: 2017-10-17 06:29
139
11 hozzászólás

A Mohó Hiéna most fénylő koncokat, konkrétan Osram Night Breaker Laser izzópárokat rejteget. A poszt végén találod a rövid leírást, hogyan ragadhatod el tőle.

724450-NIGHT BREAKER LASER H4 64193NBL-HCB
11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Ez volt a Tesla 100 évvel ezelőtt

október 11., 17:20 Módosítva: 2017-10-16 06:41
305
17 hozzászólás
Walter Baker az 1900-as évek elején valószínűleg olyan kulcsszereplő volt a villanyautók fejlesztésében, mint ma Elon Musk, a Telsa vezérigazgatója. Cégét a Bakers Electriket 1899-ben alapította, és hamar a világ legnagyobb elektromosautó-gyárává vált. Ez talán nem lenyűgöző, de nem volt egyedül a piacon.

A XIX. század végén járunk, a belső égésű motor még nagyon friss, közel huszonöt éve találta fel Nikolaus August Otto. Lassan megjelennek a többhengeres motorok, majd elkezdték variálni a hengerelrendezést is. Soros, V, bokszer amelyek évről évre egyre fejlettebbek és erősebbek lettek.  Az Otto-motor alapjaira építve, 1892-ben Rudolf Diesel feltalálta az öngyulladásos belső égésű motort. Mindkettő jövőbe mutató technika volt, de mégsem értett mindenki egyet a hétköznapi használatukkal. Az akkori kezdetleges autók hajtására sokak szerint ezek voltak a legkézenfekvőbb alternatívák, egy ember azonban mégis volt, aki egy régebben feltalált technikához nyúlt vissza.

17 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

A Hyundai megcsinálta a maga Ken Block-videóját

október 11., 09:28 Módosítva: 2017-10-13 15:36
139
1 hozzászólás

Gymkhanának kevés, csapatásnak egész jó, tájpornónak kiváló videót hozott össze a Hyundai. Új-Zélandon forgattak két kisfilmet egy helyi specifikus i20-szal, ami egyszerre tízpontos reklám az új raliautónak és a helyi turisztikai hivatalnak. 

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Nedves búcsú a lányoktól, és egy köhögő Trabant

október 10., 18:05 Módosítva: 2017-10-12 17:33
59
4 hozzászólás

Nemrég visszatért kedvenc Mohó Hiénánk, aki véres pofájában ezúttal Osram Night Breaker Laser Duoboxokat szorongatott. Éjszakai lerohadós sztorikat várt cserébe, a történeteket olvasva pedig a nagy vihogás közben kiejtette szájából az izzókat. Két győztest hirdetünk, következzenek a legjobbnak ítélt írások.

4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Nyugis, de erős és kényelmes

október 8., 09:06 Módosítva: 2017-10-12 06:18
34
13 hozzászólás

Jó lesz ez...

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Nekem alapjában jó a tapasztalatom az autóval, de „furcsa” megoldásokkal én is nap mint nap találkozom. Ami alapjában azt gondolom hogy a japán gondolkodásmódból következik…

13 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

A hét hőse a benzinkúton cigiző srácot arcba poroltózó kutas

október 7., 20:58 Módosítva: 2017-10-11 06:40
1516
20 hozzászólás

Egy szófiai benzinkútról jött a szakszerű benzinkúti tűzoltás mintavideója. Balkáni virtus? Ennél Buddha-lelkűbben oltani és idiótát oktatni nehéz volna.

20 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Elkezdett sötétedni, mi pedig nekiálltunk kiszedni a tankot

október 6., 14:00 Módosítva: 2017-10-10 06:16
68
34 hozzászólás

A Mohó Hiéna most fénylő koncokat, konkrétan Osram Night Breaker Laser izzópárokat rejteget. A poszt végén találod a rövid leírást, hogyan ragadhatod el tőle.

724450-NIGHT BREAKER LASER H4 64193NBL-HCB
34 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

A legdurvább kicsomagolós videó: Bugatti Chiron

október 5., 19:59 Módosítva: 2017-10-09 06:53
241
9 hozzászólás

Nincs műfaj, amit jobban gyűlölnék az unboxing videóknál, legalábbis a kütyük világában. Annak ellenére, hogy imádom kibontani a cuccokat, a védőfóliák lehúzása pedig valósággal a szenvedélyem. Az unboxing ugyanis csak akkor öröm, amikor a sajátodat bontod ki, infót lényegében nem hordoz. Az meg, hogy a sok hülye felolvassa a paramétereket hozzá? Meg kiderül, hogy a mobilhoz adnak töltőt? Ugyan már. (Néprajzilag a kínai webáruházak miatt alakultak ki ezek a videók, hogy legyen bizonyíték, ha valami eleve hiányzott a dobozból.)

9 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Űrhajót a népnek

október 1., 06:54 Módosítva: 2017-10-05 06:31
0
11 hozzászólás

Nem is egyszer döbbentette meg a világot a Citroën bátor újításaival, de akadt egy probléma, amellyel közel húsz évig nem tudott megbirkózni a cég. Képtelenek voltak összehozni egy tisztességes középkategóriás autót, pedig próbálkoztak vele. De vagy az elképzelés volt túl meredek, vagy a körülmények alakultak kedvezőtlenül.

11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Ilyen még nem volt Magyarországon

szeptember 29., 19:23 Módosítva: 2017-10-03 06:29
0
11 hozzászólás
Aki most hétvégén kimegy a Hungaroring Classicra, olyan dolgokat láthat, amiket legközelebb talán Goodwoodban. Ráadásul nem sok réteg kordon mögött, dehogy, versenypályán, nyélen hajtva. Tizenkét hengeres Ferrrarik, Cobrák, Porsche 911-esek, Lolák, minden, ami az elmúlt ötven évben meghatározta a benzingőzös autóbuzériát. Csikóssal épp csak megkapargattuk a felszínt, de még mindig remeg a térdünk, nézzék:
11 hozzászólás

Három Lanciával több van Rustban!

szeptember 29., 11:03 Módosítva: 2017-10-07 21:03
0
1 hozzászólás

Egy kis féltengely kopogás, hűtőfolyadék-szivárgás és a megnyekkent digitális térkép papírtérképre váltása után már csak a kormányokat kellett kitartóan markolászni és a pedálokat nyomogatni. A szomszédos sikátor pedig ezt rejtette. Stay tuned!

20170928 220142
1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Nem túl vén családi autót 1 millió alatt

szeptember 28., 15:22 Módosítva: 2017-10-02 06:22
0
51 hozzászólás
Bővül a család, már nem biztos hogy elég lesz az eddig is teletömött autó csomagtartója? Az se lenne baj, ha ötnél több ülésetek lenne? A legkézenfekvőbb választások mellett segítünk néhány egyedibb típusötletet is adni.

Habár mindenki tíz évnél fiatalabb autót akar, és ezért akár hitelt is felvenne, ez az összeállítás az elvi határok másik végletével foglalkozik: kiszemeltjeink maximum húsz évesek lehetnek, és fontos, hogy ne adósítsanak el egy átlagos magyar családot. Fontos szempont a praktikum, így a csomagtartó mérete és a szállítható személyek száma is.

51 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Senna ma is élhetne, ha ez összejön

szeptember 27., 10:47 Módosítva: 2017-10-02 06:22
60
17 hozzászólás

A Honda és a McLaren kellemetlen mellékzöngéktől sem mentes válása kapcsán jutott eszembe ez az 1993-as sztori, amely hasonló események következménye volt, és ha közvetve is, de Ayrton Senna halálához vezetett. Hiszik vagy sem, elkészült a Lamborghini motoros McLaren, és Senna úgy gondolta, nyerő kombináció lehet.

17 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

A világ legpusztítóbb fegyvere

szeptember 24., 13:03 Módosítva: 2017-09-27 06:20
31
13 hozzászólás

Kis kényelmetlen, de imádtam

69647

Mi visz rá arra valakit egy nagy benzines, erős szedánban ülve, hogy megvegyen egy pici diesel autót, aminek nincs értékelhető kényelme és menetteljesítménye? A lelki béke keresése! 

13 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Itt mindenki megkapta a magáét

szeptember 23., 10:08 Módosítva: 2017-09-28 06:55
139
16 hozzászólás

Emlékszem az első Parkoló Parádémra: éppen félkész állapotban volt az autóm, de úgy döntöttem mégis kimegyek és megnézem, hogy miről is szól ez. Még nagyon szellős volt a parkoló, relatíve kevesen voltak, de már akkor berántott a hangulat.

A filozófia mit sem változott, a volumen annál inkább. Az idén harmadik, összesen pedig tizenhetedik alkalommal megrendezett esemény tényleg kezd hasonlítani a hatalmas külföldi autós dzsemborikra. Szerencsére nem csak a mennyiség, hanem a minőség is.

16 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Mindenki tudja, hol a helye

szeptember 22., 19:58 Módosítva: 2017-09-26 06:50
95
6 hozzászólás

Tavaly majdnem elcsöppentem, amikor a Hungaroringen autóztattak, mert bár már korábban is vittek rajta, akkor ültem először profi mellett. A Volkswagen idén viszont megfejelte a szokásos újságíró-fosató kört, és a először a kezünkbe adták a kormányt egy Golf R-ben. Lendvai kolléga megírta, szerette, és hát 310 lóerővel meg összkerékhajtással nem is lehet olyan rossz. 

6 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Ön mit vinne haza egy új Focus áráért?

szeptember 20., 16:03 Módosítva: 2017-09-25 00:48
312
55 hozzászólás

Korábbi posztunkban arra kerestük a választ, hogy mennyire vonzó Magyarország jelenlegi legolcsóbb új személyautója, a Lada Kalina a hasonló áron kapható használt alternatívákkal szemben. Most ezt a gondolatot tovább fűzve vizsgáljuk meg, hogy milyen a használt kínálat egy új Ford Focus áráért. Ahogy korábban, úgy most sem a gyári honlapon található listaárat vettük alapul, hanem a kereskedők által hirdetett legalacsonyabb készpénzes árat, azaz az egyhatos, szívó benzinmotoros Focus esetében 4,154 millió forintot. (Fordos finanszírozást választva amúgy további kétszázezret spórolhatunk.)

55 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Német fosdaráló, ami idő előtt kop el

szeptember 17., 10:47 Módosítva: 2017-09-20 06:19
116
43 hozzászólás

Retró életérzés - kedvezően

A kép illusztráció (forrás: Wikipedia)
A kép illusztráció (forrás: Wikipedia)

Nyolc éve megszületett a döntés: venni kellene egy gazdaságosabb fürge kis szaladgálós jószágot. Ezt még egyszerű volt eldönteni. Annál nehezebb volt a mérhető paraméterekhez tartozó autócskát becélozni!

43 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Mazda 6 olcsón? Csalnak, de lebuktak!

szeptember 13., 17:54 Módosítva: 2017-09-17 18:19
290
20 hozzászólás

Tudtuk, hogy itt ólálkodnak körülöttünk, mert ti, lelkes Totalcar-olvasók több levélben is megírjátok, ha gyanús hirdetést találtok használtautó-keresés közben. A legújabb találat különlegessége, hogy ebből sajnos nem lóg ki eléggé a lóláb, ezért bemutatom a mögötte lappangó módszerrel együtt, mielőtt valaki azt hiszi, 1,2 millióért lesz egy kilencéves ép és szép Mazda 6-osa, ha gyorsan átutal 500 ezer forintot valakinek, akiről szinte semmit sem tud. Autója nem lesz, de pénze sem.

screenshot-www.
20 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még