Mit keres 73 millió forint a parkolónkban?

július 2., 20:37 Módosítva: 2019.07.06 22:44
901
10 hozzászólás
Ha visszanézünk a Totalcar archívumán, nem járt még nálunk ilyen erős tesztautó, ami forgalmazótól érkezett. Ezért szeretnénk alaposan megmutatni, így több, kis videót készítünk róla, amibe ráadásul ti is belekérdezhettek.
10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Mauck: ezt nevezem fényűzésnek

június 30., 08:05 Módosítva: 2019.07.05 06:55
204
0 hozzászólás

A sofőr vezette luxusautó régóta ugyanazt jelenti a többség számára: túlméretezett személyautót, sokszor nyújtott tengelytávval és kényelmes hátsó ülésekkel. Ám a 90-es évek elején valaki úgy gondolta, ideje lenne elszakadni a sablonoktól.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

XJ41: a hiányzó láncszem

június 23., 07:18 Módosítva: 2019.06.28 06:28
104
0 hozzászólás

A Jaguar legnagyobb találata teljes története során az E-type volt, ebben az autórajongók közt ritkán van vita. És ugyanilyen egyöntetű értetlenség övezi azt a tényt, hogy miért kellett több mint ötven évet várni egy hasonló sportkocsi bemutatásával.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
  • Az megvolt, hogy Gagarin Matrával csapatta Moszkvában?

    június 22., 10:51 Módosítva: 2019.06.26 15:02
    318
    0 hozzászólás

    Hogy az amerikai űrhajósok mit hajtottak, amikor nem a NASA nyúzta őket, nem volt titok: Houston és Cape Canaveral útjain az űrverseny éveiben megszokott látvány volt a Corvette-tel gyorshajtó űrhajós. A szovjet oldalon nem volt ennyire nyilvános és fellengzős a helyzet, kivéve Gagarint, ő még egy nyugati sportautót is leparkolhatott bárhol Moszkvában.

    Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

    OMR Beindítjuk Szlovéniát - Tankok világa

    június 21., 17:14 Módosítva: 2019.06.24 06:11
    73
    1 hozzászólás

    A mostani, rendhagyó epizód nem azzal végződik, hogy fék nélküli vasoxiddal csapatunk a lemenő nap fényében és minden vízszintes felületre füstölt és főtt disznóalkatrészekből építünk tiszavirág életű templomot. Igazából az összes jármű, ami műsorban szerepel kicsattanó egészségnek örvend, ez egy jutalomnap volt gépnek és embernek egyaránt.

    DSC 2088
    1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Ha birod a vért, ez itt mind a tiéd lehet

    június 21., 17:12 Módosítva: 2019.06.26 12:37
    64
    20 hozzászólás

    Biztos vannak itt még sokan, akiknek kimaradt Klaus, a targoncás első munkanapja. A morbid német targoncás kisfilm, amit ha mi mutathatunk meg először valakinek, már nem volt hiába a hetünk. Most, hogy a Jungheinrich megdobott egy nagy doboz brandelt ajándéktárggyal, újra van indokunk rá, hogy posztoljuk, szóval tessék: ez itt a képen a hiéna nyereménye (ami egy csomag, benne egy targonca alakú powerbank, pendrive 16 MB, bitkészlet, toll alakban, kulacs, autóillatosító emberke; és öt ilyen csomagunk van a nyerteseknek!), odalent pedig az oktatófilmek Gyalog Galoppja. 

    20 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Hoppá, Bob Lutz megdicsérte a Teslát

    június 18., 17:26 Módosítva: 2019.06.22 06:57
    123
    10 hozzászólás

    Bob Lutz-nál nagyobb karrierlovagot keveset ismer az autóipar. A 87 éves Lutz svájci létére járta végig a Big Three csúcspozícióit, azaz az amerikai autóipar három giga autógyártójánál – a Fordnál, a Chryslernél és a GM-nél – is töltött be különféle vezető szerepeket évtizedeken át. Mindezt nagyrészt Detroit jó éveiben, amikor az autógyártásnál nem nagyon volt nagyobb tisztelete bárminek az USA-ban.

    3
    10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Mama! Én bulizni jöttem, nem szerelni…

    június 16., 06:52 Módosítva: 2019.06.20 11:30
    437
    52 hozzászólás

    Ez a poszt azért hosszú, mert maradtak páran, akik még szeretnek olvasni. Akik viszont a gördítősávot meglátva elkattintanak, kattintsanak csak el bátran, hiszen a net egymillió más helyen ki tudja szolgálni az instant-igényeket. Akik maradnak, viszont többet kapnak, mint amihez máshol jutnának. Sokan vagyunk sokfélék, s a kisebbségnek is jár egy zug. Például ez itt.

    Ahogy a legutóbbi posztomban megírtam, már az ezt a túrát megelőző napokban is egyre gyűltek a viharfelhők. Az egyik németországi kirándulásunkra induló autón fékhiba lett két héttel nulla perc előtt, aztán rá egy hétre a másikon is, majd a harmadiknak szivárogni kezdett a hűtője és meghalt a gyújtáskapcsolója – akkor már csak alig két nap volt hátra az indulásig. Az utolsó napon az egyik fékhibás autó még mindig fékhibás volt, bár máshogyan, s a negyediknek elkezdett leállogatni és újra be nem indulni a motorja.

    Kész csoda, hogy azon a pénteki hajnalon végül mindenkinek sikerült odaérnie a győri Arrabona benzinkúthoz. Teszem hozzá, addigra elvileg tényleg megszűntek a fékhibák, a vízveszteségek, a motorok sem dobták be a törölközőt váratlanul. Lóhalálban, de mindenki Európa-járás képessé tette az autóját. Vagy úgy gondolta.

    52 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Egy baleset, és itt az autók Csernobilja

    június 15., 09:48 Módosítva: 2019.06.20 07:16
    520
    31 hozzászólás

    Az már bebizonyosodott a történelem során, hogy tudunk bánni az atomenergiával, de az is kiderült, ha nem vagyunk észnél, csúnya pusztításra képes. Bizonyos szempontok alapján talán a legjobb energiaforrás a földön, és az 1950-es években, amikor még annyira nem féltek tőle, nagyjából még a fűnyírókat is atomreaktorral akarták hajtani.

    31 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    A pofátlanság méltó jutalma

    június 10., 17:16 Módosítva: 2019.06.13 12:41
    1561
    65 hozzászólás

    Ez az a helyzet, amikor még a minden helyzetben köcsögzsaruzók is mindkét hüvelykjükkel jelzik: ezaz, na végre!

    M3-as, szombat délelőtt, dugó. Már Gödöllő magasságában besűrűsödött a forgalom, persze itt is volt jobbról a sorokat előző, akinek mindenkinél sürgősebb dolga volt – de persze az is lehet, hogy csak az utolsó pillanatban jutott eszébe, mégsem itt kell lekanyarodnia a pályáról. Vagy csak nem működött a hűtőventilátora és fontos volt, hogy a melegben a két vesén a lehető legtöbb friss levegő áramoljon be a hűtőre. Ki tudja.

    Aztán a sűrű forgalomból rendes dugó lett, mindenki lépésben, vagy még lassabban gurult – a Waze szerint egy baleset fogja vissza a haladást. Mi a lehúzódtunk tötyögni a külsőbe. Tükörben látom, hogy a leálló sávban a forgalomnál épp csak egy hangyányival gyorsabban csorog egy fényhidas-csíkos fehér Octavia RS. Azonnal a levegőben lassú köröket leíró ragadozó madarak jutottak eszembe: ezek vadásznak. Várom, hogy mikor intenek ki valakit a sorból, de semmi nem történik, gurulnak szépen előre. Talán a balesethez? Á, kizárt, oda tempósabban mennének. Még látni elől a kék-piros fényeket, mikor a jobb tükörben megjelenik egy Audi Q5. Óhhóhó, hát erre vadásznak a kékek!

    65 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Száz rendőröt, ezeret!

    június 10., 10:11 Módosítva: 2019.06.14 06:55
    183
    23 hozzászólás

    Május utolsó szerdáján, azaz 29-én a világ minden felhője Budapest felett szakadt ki, de legalábbis úgy érezte az ember. Úsztak az utcák, a pincék, minden elázott, kora estétől egy rakás csomópontban nem működtek a lámpák. Este aztán sajnos túl sok minden került víz alá, olyan is, aminek úsznia kellett volna rajta – bekövetkezett az egyik legszörnyűbb dunai katasztrófa.

    Ezek együttesen reggelre több helyen teljesen felforgatták a közlekedést. Kétszer is végig kellett verekednem magam a Fogarasi út- Kerepesi út útvonalon, jártam a belvárosban. Az, hogy nyolc körül kvázi járhatatlan volt a város felé a Kerepesi út, és hogy a Pongrác úti felüljárónál egymást akadályozzák a járművek, nem szokatlan a reggeli dugóban. De hogy a második körben, fél tizenegy felé is ugyanez volt a helyzet, egyértelműen annak volt köszönhető, hogy itt egyetlen közlekedési lámpa sem működött. Az átjutást az esetek nagy részében az erősebb kutya nemz természeti törvény szabályozta.

    Itt csak idegesítő volt a helyzet, de a Fogarasi úton konkrétan életveszélyes: két, nagyon forgalmas kereszteződésben sem működtek a lámpák. A Vezér útnál tíz körül már megvolt az első csattanás, hárman durrantak egymásba. A Nagy Lajosnál is izgalmas volt az átkelés, itt még a villamosokra és az azokhoz a zuhogó esőben rohanó emberekre is figyelni kellett.

    23 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Itt most épp mindenki szív

    június 9., 07:39 Módosítva: 2019.06.13 06:28
    285
    56 hozzászólás

    Minden évben, pünkösdkor Ornbau. Ezt már bő két évtizede mantraként ismételgetem, attól a pillanattól, hogy kiteszem a falra az újabb naptárt január elsején.

    56 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Beindítjuk Szlovéniát - TAM rádióskocsi

    június 8., 19:59 Módosítva: 2019.06.11 06:53
    87
    2 hozzászólás

    Szürreális ötletnek tűnt levelet írni a Szlovén Haditechnikai Múzeumnak azzal a felütéssel, hogy helló, jönnénk látnánk, indítanánk. Ennél is hihetetlenebb volt a válasz: remek ötlet, gyertek!

    received 647640209033247
    2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Sírunk: hűtőrácsot cserélt az E30 az X7-essel

    június 7., 21:40 Módosítva: 2019.06.11 06:53
    2825
    24 hozzászólás

    A nyavalyás Instagram mélyéről érkezett péntek este a hét legcsúcsabb autós tartalma, a BMW X7, ami hűtőrácsot cserélt egy E30-assal. Veseátültetés családon belül:

    24 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    A Rush óta nem vártunk filmet ennyire

    június 5., 19:43 Módosítva: 2019.06.11 07:00
    737
    11 hozzászólás

    Az autósport eddigi 110 éve tele van olyan témával, amihez csak giga költségvetés kell, ha az megvan, nem nehéz belőle jó filmet csinálni. A 20th Century Fox szerencsére nem egy csóró stúdió, és ha már rávette magát, hogy megfilmesíti Ford és Ferrari 1966-os Le Mans-i csatáját, beleöntött százmillió dollárt a forgatásba és lekötött kettőt Hollywood legjobb színészeiből. Vasárnap kiadták az első előzetest a Ford v Ferrariból, ami után nem tudunk nem rajongani érte.

    11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Előszedték a V10-es Ferrarit és mentek vele egy pályacsúcsot

    június 2., 14:30 Módosítva: 2019.06.07 06:54
    2125
    25 hozzászólás

    Mindig érdekes Formula-1-es autót nem F1-es autóknak épült pályán látni. A steril Tilke-ringek után a Sonoma Raceway például egy nagyon másik világ. Erre a kaliforniai pályára vitték el nemrég a Ferrari 2004-es versenyautóját, és meg is döntötték vele az addigi pályacsúcsot. 

    25 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Kopasz a sárban

    május 31., 17:03 Módosítva: 2019.06.03 06:37
    212
    5 hozzászólás

    Huszonnégy órán keresztül veretni a nyirádi vörös pokolban kihívás embernek és gépnek egyaránt. Hiába választottuk a megbízható technikát és a legjobb szakembergárdát, nem ment minden zökkenőmentesen. Kilencvenegy indulóból - az első órákban - sikerült a 88. helyet magunkra ragasztani egy elmelegedő vezérműtengely-jeladó miatt, de aztán jött az áttörés a verseny feléig miénk volt a leggyorsabb kör.

    IMG 20190519 144143 (1)

    Megyó vágóasztalán ez a negyven perc kötötte zenés csokorba sok ember vaskos szívását, kitartó feladatmegoldását, majd később katartikus sárdagasztását. Dőljenek hátra, ez a rész a versenyről és a kulisszatitkokról szól. Szívbe és Ignis-be markoló pillanatok következnek, kiderül, hogy a Nappal mindenki felkelt-e és a Faternak miért nélkülözhetetlen tárgy a szolgálati büdösbicikli.

    5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Ez az igazi egérkamion, nézzék

    május 26., 07:16 Módosítva: 2019.05.30 06:16
    468
    0 hozzászólás

    Az internet néha csodás furcsaságokkal dobja meg az embert – ez is valami véletlenszerű keresés kapcsán bukkant fel egy rakás nyergesvontató képe között. Akkor is jót mulattam rajta, és még most is megmosolyogtat, pedig a Mechanical Horse-t és népes rokonságát nagyon is észszerű igények szülték.

    Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

    Tényleg beleköpnek a csigába, ha nem franciául kérem?

    május 25., 06:55 Módosítva: 2019.05.29 06:54
    135
    10 hozzászólás

    A minap azt olvastam, hogy a net a group chat-szobáktól lesz megint jó hely. És tényleg, nekem például whatsappon él az a nemzetközi társaságom, akikkel minden évben valami izgalmas európai vidékre szervezünk autós túrát. Két éve az Alpok útjait jártuk, aztán az 1986-os MR2-m, amivel a 2500 kilométeres utat megtettem, a csoporton belül talált új, francia gazdára. Az külön mese, mit összeszívott Grégory, mire rendszámot kapott az egyébként hibátlan gép, az AW11 ugyanis nem volt kapható Franciaországban anno. Egyedileg papírozni pedig ott legalább olyan nehéz, mint itthon, fél év volt a plakett. Cserébe, mivel régi autó, régi francia stíl szerint fekete táblát kaphatott.

    10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    A villanyautó-kereskedő álma, élőben

    május 24., 11:29 Módosítva: 2019.05.30 08:43
    159
    29 hozzászólás

    Norvégiában, legalábbis annak a déli részein döbbenetes mennyiségű a villanyautó. Minden parkolóban töltő-hegyek, buszsáv-használati jog, megfelezett út-, parkolási- és kompdíjak, soroljam az előnyöket? Ja, és úgy megadóztatják a balső égésű kocsikat, hogy drágábbak az elektromosnál. Amikor tehát az embert beültetik egy turistaszállító villanyriksába, ezt látja a norvég fővárosban, Oslóban:

    29 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Már meg sem lepődünk ezen a borzasztó román trélervonaton

    május 24., 11:00 Módosítva: 2019.05.28 07:30
    1772
    48 hozzászólás

    A hazai internet új kedvenc szpotter témája az országon átrohanó extrém román autószállítók. Nincs hét nagy fogás nélkül, most ez a Szolnokon videózott trélerből és pótkocsiból álló vonat érdemelte ki a borzongásunkat.

    Frissítés: Az Index idő közben szemlézte a Police.hu-t, ahol megírták, hogy a püspökladányi rendőrök később leállították a videón látható trélert és szabálysértési eljárást indítottak a sofőr ellen.

    48 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Autófotók máshogy. Talán van köztük jó is

    május 23., 18:29 Módosítva: 2019.05.26 12:29
    769
    71 hozzászólás

    Ezt a posztot a lehető legkevesebb embernek írom, mert akadnak pillanatok, amikor a világ brutális gyorsasága, közönyös felületessége, szenzációéhsége pokolian elfáraszt, amit pedig sokan olvasnak, az olyan. Zsizsegős, hőzöngős, kétségbeesett, gyűlölködős, ordítós – most nem kérünk abból. Egyre gyakrabban vágyom valami elmélyültebb életformára, ami épp nekem különösen rossz hír, hiszen egy internetes újságnak dolgozom, márpedig ebben a pozícióban ellenkező irányba mutatnak az erővonalak. De most, ezt a posztot magamnak írom. Nem is gondolkoztam tíz percet a címadáson (hogy kattintékony legyen, ami nekem amúgy se szokott nagyon sikerülni), ahogy szoktam, hanem azt írtam be, ami szívből jött, elsőre.

    Ha kétezer olvasó látja majd, az kétezer olyan olvasó lesz, akivel bármikor jót tudnék dumálni. Ti vagytok.

    71 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Ha férfi vagy, saját Mustangot raksz össze

    május 22., 18:32 Módosítva: 2019.05.27 17:46
    430
    7 hozzászólás
    Aki már vett Legót a gyerekének, legkésőbb a doboz felbontása után vallotta be, hogy fele részt önmagának is szánta. Ilyen ez, ugyanazzal a lelkesedéssel ugrottam a Creator Mustangnak 28 évesen, mint 8 évesen. Hogy legalább a munka látszatát fenntartsam, videóra vettem a szerelést.
    7 hozzászólás

    "Fogni kell a váltót menet közben, mert kidobja sebességből"

    május 19., 13:09 Módosítva: 2019.05.28 14:27
    187
    5 hozzászólás

    Megérkezett a One More Round csapata Nyirádra a Kúposztóval, egy szinte gyári 1,3-as Suzuki Ignissel, hogy felszántsák a kilencven főből álló 24 órás verseny mezőnyét.

    24-hours-of-racing-kuposzto
    5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Ötvenmilliárd forintnyi gépcsoda meccse az olvadó aszfalton

    május 19., 10:42 Módosítva: 2019.05.30 06:16
    614
    11 hozzászólás
    Az a vicc, hogy ha te csak odamész, bejutsz a pályára és megnézed, mit csinálnak, közel ugyanolyan jól mulatsz. Egy franciaországi, zavarba ejtően színes eseményen jártunk. Mellesleg egy közel ötven éves Alfa Romeóval tettük meg az utat. Road trip oda-vissza és autónak álcázott banki trezorok küzdelme egy videóban.

    Ha kedvet kaptál az autócsodákhoz, hamarosan itt az egyik kedvenc autós rendezvényünk, a Hungaroring Classic, gyere el. Mi is ott leszünk!

    11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még