Ebben ülve senki sem gondol sokat rólad, mert a Bluecar kívülről idegen és hervasztó. Cserébe azonban döbbenetesen jól használható elektromos autó.
Folyamatosan dolgoznak az elektromos platform fejlesztésén, erre épülhet a két belépőmodell.
Autógyártó helyett mobilitási szolgáltatóvá alakul majd át a Volkswagen.
A gyorsposta-szolgáltató a teljes átállást 2040-re ígéri, de már öt év múlva elektromos lesz a beszerzett autóik fele.
Az elektromos hajtás nagyobb mozgásteret biztosított a tervezőknek. Úgy látszik, éltek is vele.
Egyelőre óvatosak, száz Legendbe kerül be a 3-as szintű önvezető csomag, amely lehetővé teszi – egyelőre autópályán – hogy a sofőr ne az utat figyelje.
Állítólag ez tekinthető a Tesla Model S közvetlen riválisának a Mercedesnél.
Igyekszünk benézni a döbbenetes számok háta mögé, és értelmet keresni a hájpban.
A Volvo új jövőképe radikálisabb, mint bárki sejtette: 2030-tól már csak villanyautókat gyártanak, és interneten kereskednek.
Egy elektromos autó hatótávolsága függ attól, milyen villanymotor dolgozik benne. Mégis szinte nyomozni kell, ha meg akarjuk tudni. De most elmondjuk!
Úgy tűnik, a Jaguart nem a saját műszaki megoldásaival tenné villanyautó-gyártóvá a cégvezetés.
A márka vezérigazgatója mutatta meg a típus egy korai vázlatát, alighanem azzal a céllal, hogy véleményeket gyűjtsön.
Minden jel és a pletykák is arra mutatnak, hogy nemsokára sajátmárkás autót mutatnak be.
Az e-NV200 nagyobb akksival és -raktérrel csúnya, de használható. Viszont még mindig túl drága, hogy támogatás nélkül népszerű legyen.
A japán gyártó ezzel dicsekszik: azt állítja, legújabb hibrid hajtásával elérheti az 50%-os termikus hatásfokot.
Elon Musk arra utalt, hogy a Model 3 gyártásánál világszerte elkezdhetik az átállást a nikkelmentes akkumulátorokra.
A hibridek technikája eltér a belső égésű motoros autókétól. Ez azt jelenti, hogy a karbantartásuk is más?
A villanyautó hülyeség. Drága. Macerás. Tehát vettem egyet.
Nemhogy rohadt menő lett a Hyundai Ioniq 5, hanem még lenyűgözőek az adatai is.
Ha forrástól a kerékig mérjük a kibocsátási értékeket, nagyon nem mindegy, milyen energiamixet veszünk figyelembe. Olvasónk átszámolta az ADAC tesztjét magyar viszonyokra.
A Hyundai úgy döntött, véget vet a kellemetlen helyzetnek, ami miatt időről időre a cég lángoló autóival lehetett találkozni a hírekben.
A Toyota alkalmazottai lakják majd a nagyrészt fából építkező várost, ahol élesben tesztelhetik majd az önvezető technológiákat is.
Az Ioniq 5 az első gyártásra szánt típus az új E-GMP platformon, és bár a képeken nem igazán látszik, jó nagy.
Az üzlet valószínűleg eleget hoz a gyártás beindításághoz, bár talán egy kicsit még korai.
A Fiat megtette azt, amit a VW nem, régi népautójának külsejébe csomagolta új elektromos autóját. Olcsó nem lett, de legalább különleges.
Elég meredeken hangzik, de a Porsche alelnöke szerint attól még igaz, szén-dioxid-kibocsátási szempontból mindenképp.
Hiába hibrid, ha nagy és nehéz: helyükre kerültek a SUV-ok az Ecotesten.
Az autonóm Ford Rangerek vészfékeznek is, ha dömpert vagy szakadékot érzékelnek. A munkánkat is elveszik?
A VW luxusmárkájának vezetője szerint a villanyautókkal megtehető távolság csökkenni fog a jövőben.
A brit sportkocsimárka szakemberei szerint ilyen autók indulhatának a 2030-as Le Mans-i 24 órás versenyen.
Tele van szokatlan műszaki csemegékkel, és mintegy mellesleg 3 másodperc alatt gyorsul százra.
A távlati cél az, hogy 2030-tól már csak – nagyrészt helyben gyártott – elektromos autókat forgalmazzanak a kontinensen.
Sportosság és környezetvédelem egymásnak ellentmondó fogalmak. A Cupra Fomentor mégis kísérletet tesz az összebékítésükre.
Kupé-karosszériát házasít össze hatalmas terepgumikkal az új terv, bár nem tudni, hogy lesz-e belőle valami.
Hiába fejlesztették évekig, az elektromos XJ nem szerepel a szép zöld jövőképben.
Feltűnő, de használat közben szinte észrevétlen lesz az elektromos Citroen C4. Az együttélés kényelmes vele, de nem felhőtlen.
A modern autóépítésben nem a sarokcsiszoló sír először.
Már 2025-től teljesen eltűnhet a belsőégésű motor a Jaguarokból, a Land Rover pedig a dízeleknek int búcsút.
A Bolt EUV tágasabb és divatosabb az eddig is ismert Bolt típusnál, de ugyanarra a technikára épül.
Ezt most nem alibizték el, rendes dizájn, rendes hajtás jár az új Tucsonhoz. Reszkethet a hibrid Rav4?
Iparági források szerint két országgal vagyunk versenyben. A furgonjaik miatt kellhet az új telep.
Miután a Hyundai meghátrált, folytatódhat a találgatás. A Nissan nyitott lehet az ötletre.
A német gyártó a Microsoft felhő-megoldását, az Azure-t használja majd a hatékonyabb fejlesztés érdekében.
Eleve kedvcsinálónak szánták a szuper-hibridet, amely a legcsinosabb Volvo helyett lett az első Polestar.
Ha lassan is, de a japán cég kínálatában is felbukkannak tisztán elektromos modellek.
Akár már szeptemberben piacra dobhatják a részvényeket, akár 50 milliárd dollárt is érhet a cég.
Egyelőre egy kicsinyített példánnyal demonstrálják, hányféle módon haladhat a guruló-lépkedő jármű.
Bár a Renault elektromos kisautója csak most kezd igazán népszerűvé válni, a nyolc éves modell leváltásával nem várhatnak túl sokáig.
Amerika számára tavasszal indul a gyártás, de az év végén már Európában is kapható lesz az elektromos luxusmodell.
Helyi tudósítások szerint lassan halad az építkezés, elég valószínűtlennek látszik, hogy a nyáron elindulhat a gyártás.
Bár a hatótáv még mindig nincs meg, az összeszerelési minőség és a négy karika miatt biztos siker lesz.
Az i1 néven emlegetett csapott hátú modell helyett állítólag egy szedán készül majd.
A prototípust várhatóan már márciusban bemutatják, méghozzá működés közben.
Naná, hogy többet, mint amennyit a gyári adat ígér. És ezt a hatótávnál szenvedjük meg.
Ezúttal azt jelentették be, hogy már nem folynak tárgyalások az Apple és a koreai autógyártó között. A részvényárfolyamok esnek.
Hitler a náci Németország üdülőhelyének szánta, majd lelakták a katonák, a 90-es évekre pedig a jövő költözött be Rügen szigetére.
A tisztán villanyosak és a tölthető hibridek és az öntöltő hibridek is nagyot nőttek az EU-ban.
Úgy tűnik, a kínai típusengedélyeztetési eljárás kapcsán kerültek nyilvánosságra az ID.6 X fotói és néhány adata.
Drága változatokkal indult az ID sorozat csúcsmodelljének pályája, de lassan megérkeznek az egyszerűbb, olcsóbb kivitelek is.
Egyelőre alap nélküli pletyka a 3,6 milliárdos tőkeinjekció, de a Kia részvényeknek jót tett.
A Fraunhofer Intézetben fejlesztették ki ezt a trutymót, amely újra versenybe hozhatja az üzemanyagcellás járműveket.
A nyereség a többi autógyárnak eladott környezetvédelmi kreditekből jön.
2023-tól minden új Ford és Lincoln fedélzeti számítógépén a Google operációs rendszere fut majd.
Az SK Innovation harmadik magyarországi üzemének felépítését jelentette be.
Hogy mekkora változás előtt áll az amerikai autógyártás, azt GM céljai mutatják igazán.
A bő 31 ezer eurós árhoz még mindig használható hatótáv és teljesítmény tartozik.
Elon Musk Twitter-bejegyzése szerint már az idén lesz vezethető prototípus, a gyártás viszont 2022-re várható.
Lesz olyan változat is, amely 2 másodperc alatt gyorsulhat százra, viszont az új kormány nem tűnik épp vezetőbarátnak.
Egy visszahíváson már átesett Kona Electrichez kellett riasztani a tűzoltókat Dél-Koreában.
Aki ezt megcsinálja, az letarolja a piacot, mert a villanyautók töltése nem igényelne több időt, mint ma egy tankolás.
Egy szándékosan begyűjtött büntetés kellett hozzá, hogy már ne csak az osztrák nullemissziós autóknak járjon ez a kiváltság.
Az iX hatalmas, nehéz és a luxus új szintjét célozza, mégis nagyon környezetbarátnak ígéri a gyár – és úgy tűnik, ezt be is próbálják tartani.
A Vinfast ezúttal valóban modern típusokat ígér, nem átalakított régi BMW-ket és Opeleket.
Ez a navigáció majdnem mindent tud, amit a telefonunk. Csak hát minek, ha van egy telefonunk?
Egyelőre robogóban próbálták ki a Storedot nevű cég megoldását, de állítólag villanyautóban is alkalmazható lesz.
Project Trinity néven kezdték beharangozni, és állítólag semmi köze nem lesz az eddigi ID modellekhez.
Sok autó már most is küldi az adatokat a gyárnak, csak nem tudtál róla. Hamarosan kötelező lesz a fekete doboz is, és ez még csak a kezdet.
Abszolút értékben nem olcsó, viszont nem is gyenge vagy lassú a hátsókerék-hajtású kivitel.
Az EQA-t, ami egy szépen feldíszített, elektromos GLA, közismert internetes arcokkal próbálják eladni.
Az EQA a BMW iX3 és a Volkswagen ID.3 közvetlen ellenfelének készül, a GLA alapjain.
Nagy ígéretekkel, de igencsak ellentmondásos termékkel jelentkezik a Cenntro nevű cég.
A rásegítős bringa legyőzhetetlenné tesz? Közel sem. Viszont akkor mire jó? Például olyanokat is bringára ültet, akik amúgy nem tekernének.
Csinos formatervű autókkal vezetik be az IM márkát, az első modell egy feleslegesen erős, kupétetős villanyautó lesz.
Az Iphone, és számos más elektronikai termék bérgyártója újabb nagy lépést tett a villanyautó-gyártóvá válás felé.
A Hyundai villanyautó-márkájának első típusa februárban mutatkozik be, feltűnő jelenségnek ígérkezik.
Bár tavaly azt mondták, csak tanulmánynak szánják a Vision-S típust, rengeteg energiát ölnek a fejlesztésébe.
Elektromos áruterítő furgonok viselik majd a Brightdrop márkajelzést, első nagy vásárló a Fedex lesz.
A Focus szinte összes benzinmotorja háromhengeres, ez itt elég erős, mégis megszokhatatlan. Az autó ára pedig...
Az elektromos autók térhódítása nem sok jót ígér a kőolaj-kitermelő cégeknek és a benzinkutaknak. Tényleg leírhatjuk őket?
A Népi Kína Első Autógyára már nem csak ijesztő hodályt kínál villanymotorral.
A kínai villanyautós cég új csúcsmodellje sokat ígér, de mégis csak egy újabb Tesla utánérzés.
Szabadalmi beadványon tűnt fel az utópisztikus ötlet, az autobotok örvendeznek.
Ma van a nap, amikor az egész autóipar Elon Musk lábujjáig ér, de senki se tudja, hogy ez jó vagy rossz hír
A belga üzemben megháromszorozzák a villanyautó-gyártó kapacitást, és egy újabb elektromos modell is érkezik.
Igaz, hogy a címbeli állítás csak Norvégiára igaz, de ezzel az északi ország egyben világelső is.
A Foxconn újabb nagy lépést tesz az autóipar felé azzal, hogy a Byton nevű villanyautós vállalkozást felkarolja.
Jelentősen növelték a típus elektromos hatótávját, így akár 50 km is megtehető közvetlen környezetszennyezés nélkül.
A Suzuki Swift lágy hibrid rendszerrel és automatával felnőhet a teljes hibrid Toyota Yarishoz? Kipróbáltuk!
Az elektromos és hibrid autók egyik legfontosabb leíró adata a rendszer feszültség – de vajon mit olvashat ki ebből az egyszerű felhasználó?