A komoly, ipari darabok 100 ezer felett kezdődnek, megnéztük, mit tud az áruházas ultrahangos tisztító tized annyiért.
Klasszikus színválasztással és egy erős logikai bukfenccel érkezik.
Megmutatjuk, miről ismerni fel, hogy az adott bicikli megéri-e az árát.
Óriási bővítésben van a cég, a drónos kiszállítás nagyon sokak számára lesz elérhető év végéig.
Összeültünk órás autókról és autós órákról beszélgetni, aztán minden másról is sikerült.
Az intézkedés nem titkolt célja, hogy az unió kevésbé függjön az orosz földgáztól.
A gyártó küldi az eszközöket, te pedig szerelsz, és persze fizetsz is. Sokat.
Az önvezetéshez kell a mesterséges intelligencia, ezen a területen pedig még sokat kell kutatni.
Nem csak pár millió autó, de csomó egyéb biztonsági eszköz is érintett.
20 ezres és 100 ezres szondát teszteltünk, mindegyik tévedhet, de a jogsimat csak az egyikre bíznám.
Lehet, hogy videós interjúknál a te reakcióidat szoftver elemzi, de azért a gyakorlásban is segít.
Értesíteniük ettől függetlenül továbbra is kell.
Egy létező óratípusból csináltak egy 2000 darabra limitált szériát. Nem lesz olcsó.
Egyre hitelesebb források állítják, nem tűnik el teljesen a csatlakozó a mobilok aljáról.
Péntek 12:45-kor a Commsignia segítségével fejtjük meg, hogy mikor dobhatjuk ki a kormánykereket az autókból.
Építhet-e az autóipar egy olyan megoldásra, amit jelenleg töredékáron meg lehet kerülni?
Egy modellt még lehet venni, amíg a készlet tart.
Ez a rendszer is megérkezett a 21. századba.
Az állami támogatás hírére még jobban felpörgött a pedelec piac – a legalsó árkategóriában próbáltuk ki, lehet-e ilyennel együtt élni.
Jövőre már talán nem lesz gond beszerezni egyet?
Mit is tudott a Twitter eddig az üzletről?
A töltőoszlopok sebezhetőségére néhány orosz és brit példa hívta fel a figyelmet.
Dollármilliókat lehetett bukni néhány rossz döntéssel.
20 ezer autós 13 millió kilométerét elemezték.
Végre nem kell mindenhol külön jelszót megjegyeznünk, és kétlépcsős azonosítással bajlódni.