Nyakunkon a turistaszezon, mi pedig átnézzük a leghasznosabb utazós alkalmazásokat.
A szélvédőre cuppantott telefontartó és a tükörről lógó illatosító is kerülhet sok pénzbe.
Felvesz dolgokat, letesz dolgokat, mozgat dolgokat, és emberek közt is működik.
Az ingyenes oktatás végén ajándék bukósisakot és 5 ajándék Lime-percet kapnak a résztvevők.
Az eredetileg hatalmas méretű konzolt nagyon kis méretbe sűrítették össze.
Videóban is bemutatjuk, mire képes az M500 dashcam.
„Kiváló böngésző volt – arra, hogy letöltsünk vele egy másikat.”
A 12%-os visszaesést sok tényező okozza.
Mennyiségi és minőségi szolgáltatók egyaránt vannak a fővárosban.
Öt dollár először, öt dollár másodszor, na gyerünk!
A felirat, amit nem akarsz látni.
Nem valószínű, hogy olcsón fog elkelni.
A Volvo, Polestar és Smart autók gyártója okostelefonos céget vesz.
A pontos számítás segít a döntésben: megéri-e időért pénzt adni.
Nem ez az első eset, de szerintük ismét túl magasra törtek az árak.
Ez már nem is az első: a sportautóiról megismert cég nagyon beleáll a témába.
Van egy jóval egyszerűbb megoldás, de valamiért senki nem foglalkozik vele.
Nem biztos, hogy önszántadból válsz az 5G-s, GPS-es NaBi felhasználójává.
Nem csak a telefonod tükrözi, hanem mélyen beépül az autó rendszerébe.
Az Epson felmérése persze arról nem szól, mi lenne, ha eleve kevesebb papírt pazarolnánk nyomtatásra.
Mostantól új autót, vagy Android Auto-képes fejegységet kell venned, ha Android Autóra vágysz.
Hasznos társ a garázsban, de nem mindegy, hogy 7 vagy 300 ezret fizetsz érte.
Egyébként is 10%-kal csökkentené az emberállományt.
Na, vajon mikor térül meg a dashcam ára? Ha abban a pár másodpercben nem megbízható, akkor soha.