A Fiesta ST még mindig megural

július 17., 17:09 Módosítva: 2018-07-19 08:41
236
13 hozzászólás
Eddig a Facebook-livejaink szépen elvesztek a poszterdőben, de ezentúl, amolyan kedvcsinálóként felrakjuk Youtube-ra is. Ez nem az autó rendes tesztje, az ahogy eddig, ezen túl is megjelenik alaposan megírt, vagy levideózott formában. A Live viszont egy olyan dolog, amibe a néző belekérdezhet, és simán eszébe juthat olyan, ami nekünk nem.

Ne feledjétek, holnap jön a rendes cikk!

13 hozzászólás

Optikai tuning Ugandából

július 17., 11:50 Módosítva: 2018-07-19 08:41
210
15 hozzászólás

Elsőre nem egyszerű eldönteni, hogy pontosan mit is látunk. Az ugandai mester alkotása zavarba ejtően más, mint egy átlagosan túlzásba vitt body kit. A kocsi első lökhárítójának helyén két sorban öt darab előre szegezett cápafog adja meg az alaphangulatot és a takarást a lámpák fényének. Az átalakítások gyakorlatilag teljesen beburkolják az autó elejét. A műhely hozzáértését dicséri, hogy a motorháztetőn található hűtőnyílást legalább szabadon hagyták. Az autó hátulja pedig maga a légterelő-szimfónia, ahogy az aerodinamikai megoldások gyakorlatilag maguk alá temetik a hetedik generációs Celicát. Érdemes megfigyelni a szárnyak horpadásaiban kialakult pocsolyákat.

15 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Megmentettem egy csapágyas Golf PD TDI-t

július 16., 06:15 Módosítva: 2018-07-18 06:38
506
81 hozzászólás

Az ötödik generációs Golf nagyon jó autó. Masszív karosszéria sok légzsákkal, nagy hellyel, csendes utastér, kényelmes ülések, minőségi műanyagok. Talán még emlékeznek, néhány évvel ezelőtt céges autóként használtam egy Variant kivitelt, amelynek motorja a rendszeres karbantartások ellenére alattam könyökölt ki. Hogy miért vettem megint? 

81 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
  • Az első szerviz majdnem drágább volt, mint maga az autó

    július 15., 09:47 Módosítva: 2018-07-17 06:49
    132
    45 hozzászólás

    "Japán dízel", ami Rover

    70439

    Az igény, ami alapján megvettem: napi 100-150 km-es utakra egy olcsó, gazdaságos, megbízható autó. Mivel elődje egy Skoda Favorit volt, gyakorlatilag nem volt magasan a léc, a helyzeten pedig fikarcnyit sem javított az a tény, hogy friss jogsis voltam. Nagyrészt Suzuki Swiftekkel szemeztem...

    45 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    A csúcs közelében még mindig nagy a bűz

    július 15., 00:02 Módosítva: 2018-07-16 17:07
    214
    61 hozzászólás

    Amikor ülsz boldogan a családdal az elegáns, sötétkék, díszlécektől csillogó, mosolygós, öreg Merciben, öblösen dohog valahol a hosszú orrban az az ősrégi sorhatos, ahogy finoman ringatózva falja a tepsitest a kilométereket, az óriási tolótetőn pedig úgy süt be a nap, ahogy egyetlen mai kabrióba sem, mert azoknak a szélvédőkerete állandóan ott van árnyékolóként a fejed fölött – nos, olyankor kevés boldogabb ember van nálad a Földön. Már ha persze olyan vagy, aki szereti az efféle hentergős-tunyulós-morajlós retróhangulatot.

    61 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    A legjobb BMW-motor a legjobb angol sportkocsiban?

    július 14., 07:47 Módosítva: 2018-07-16 06:17
    161
    12 hozzászólás

    Amikor Romano Artioli vezetése alatt elkészült az unokájáról elnevezett Lotus Elise, ő sem gondolta, hogy egyszer úgy faragják szét, ahogy Dustin Anthony tette.

    12 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Ennek a srácnak nem szóltak, hogy a Bugatti Veyron nem erre való

    július 10., 22:57 Módosítva: 2018-07-16 17:07
    182
    21 hozzászólás

    A ritka és extrémdrága sportautókkal extrém helyeken csapató TaxTheRich két éve inaktív, de nagyon úgy fest, van egy önjelölt utóduk. Bugattival jár és nem fél lekanyarodni az aszfaltról. A TaxTheRich művészi szintjét egyelőre nem célozta be, de az alapmotívumot jól hozza: hét perc céltalan, nyers autókázás a Veyron komfortzónáján túl.

    Ha nem lenne elég, hogy ez egy Veyron, a videóban konkrétan egy Grand Sport Vitesse World Record-kiadást cibálnak. Azaz egy nyolcdarabos széria egyik példánya játszik ott mind az 1200 lóerejével a porban. Kétmillió font (700 millió forint) volt újonnan, azóta talán még többet ér. 

    21 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Mögé nem ragadsz be

    július 10., 16:07 Módosítva: 2018-07-16 06:26
    871
    20 hozzászólás

    Hétvégén volt a II. Bélapátfalvi Veterán Hegyi Felfutó OB. Számos országból jöttek versenyzők, mint az alábbi képeken is látszik.

    20 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Minden gyorsulási versenyek őse

    július 10., 13:11 Módosítva: 2018-07-16 06:26
    108
    6 hozzászólás

    Egészen felemelő látvány, ahogy egy Ford T-modell és egy A-modell küzd a győzelemért a 66-os úton. A két matuzsálem összesen legalább 170 éves, bár úgy tűnik itt a kor nem számít. Henry Ford állítólag azt mondta, hogy az autóversenyzés történelme a világ második autójának elkészültével kezdetét is vette. Akárhogy is történt, az biztos, hogy a történelmi modellek izgalmas versenyt futnak.

    6 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Egy kisbusz miatt égett porrá a Lamborghini

    július 9., 12:11 Módosítva: 2018-07-13 06:23
    84
    10 hozzászólás

    A két Lamborghini Huracán beállt egy benzinkúthoz, hogy tankoljanak. A sofőrök bementek a shopba fizetni.

    10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Van egy penge autónk, kérdezz róla bátran

    július 9., 11:58 Módosítva: 2018-07-09 19:53
    114
    0 hozzászólás

    Épp az egyhetes tesztidőszakát tölti nálunk egy Ford Fiesta ST. Szentségtörés, szívfájdalom, de ez bizony már egy 1,5-ös, háromhengeres, ráadásul alkalmanként még abból a kevés hengerből is lekapcsol. Mindezek ellenére az autó büntet és imádjuk, ezért mielőtt megjelenne a rendes, írott anyag, csinálunk róla egy Facebook Live-ot. Ma délután háromkor érdemes lesz figyelni a Facebook oldalunkat, nézzétek meg a kocsit, és kérdezzetek bátran, érdekes gép. 

    Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

    Vettem egy autót, de lerobbant? Mi a teendő?

    július 8., 08:16 Módosítva: 2018-07-10 17:35
    139
    32 hozzászólás
    A huszadik Totalcar Parkoló Parádén folytattuk ingyenes előadássorozatunkat, a tavaly elindított Mesterkurzust. Ezúttal ismét az egyik legnépszerűbb témával, a használtautó-vásárlással foglalkoztunk, de az előadás rendhagyó volt, mert a Kroneraff István, vagyis a Becsületesnepper társat kapott a fontos ügyhöz egy vérbeli autós ügyvéd, Dr. Méhes Dávid Dániel személyében.

    Dáviddal évek óta dolgozom együtt a közéleti cikkeimen, hiszen nagyon közelről ismeri a kereskedők, nepperek, becsületesek és becstelenek világát. Tudja, hogy miből lesznek a békés megegyezések, mikor kell és érdemes reklamálni a félresikerült autóvásárlás után és mi az, amikor a vevőnek egyszerűen nincs igaza, és a bíróságon sem lenne túl sok esélye a kártérítésre. Az előadás muníció mindenkinek, aki okosan szeretne dönteni és szerződni a következő autójára és támpont annak is, aki már értetlenül nézegeti a check engine lámpát a műszerfalon.

    32 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    A világ legismertebb virtuáltunere még mindig inkább hobbista

    július 7., 09:20 Módosítva: 2018-07-09 19:53
    523
    11 hozzászólás

    Még mindig nem csapott le rá nagy dizájnstúdió, pedig ha lehet, az elmúlt két évben az eddiginél is ismertebb lett a neve a nemzetközi autós sajtóban. X-Tomi, azaz Samók Tamás lendülete nem fogy, pedig hiába a világ tán legszorgosabb és legismertebb virtuáltunere, megélni továbbra sem tud a hírnévből. E-mail-interjús helyzetjelentés Borsodból.

    xtomi tc pic jpeg

    Két éve beszéltünk utoljára, azóta - ha lehet - még többen foglalkoznak a munkáiddal. De komolyan: beütöm a Google-ba, hogy X-Tomi, és csak júniusra tele van veled a kereső a francia autós oldalaktól a legnagyobb angol portálokig mindenhol. Többet virtuáltunerkedsz, vagy csak több újság talál rád?

    Alapvetően ugyanazt a sémát követem, mint korábban. Ha megjelenik egy új modell, amely érdekes lehet, vagy jól alakítható, kezelésbe veszem. Sajnos nem tudok annyi időt rászánni a dologra, amennyit szeretnék, de lehetőséghez képest megpróbálok minél több mindent kihozni egy-egy friss típusból. Fontos viszont a rendszeresség, heti 1-2 új munkát mindenképp posztolok a Facebook-oldalamra.

    11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Íme az első őrült, aki villanyautóval szelte át Afrikát

    július 1., 00:02 Módosítva: 2018-07-10 17:35
    547
    15 hozzászólás

    97 napjába és 15 ezer autóban töltött kilométerébe telt, de Arkady Pawel Fiedler bevillanyautózta magát az autózás nagy elsői közé. A lengyel srác egy első generációs Nissan Leaffel szelte át Afrikát, persze hosszában.

    15 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    A villanyhajtás unalmas? Akkor nézd meg ezt

    június 30., 07:46 Módosítva: 2018-07-13 06:23
    530
    4 hozzászólás
    Péter nem nyugszik, az eredeti állapotában is életveszélyes rokkantkocsi teljesítményét a négyszeresére tuningolta. Most, khm... megy. Gyorsan. Bízzunk benne, hogy nem ez az örömautózás jövője, de az látszik, hogy nem csak benzint elégetve lehet félelmetesen gyors és izgalmas gépet építeni.

    Ha érdekel a korábbi változat, itt megnézheted.

    És ha nem volt elég, itt egy hangyányival értelmesebb, de semmivel sem lassabb gép. 

    Az építő csatornáján pedig rengeteg elektromos tartalom. 

    4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Egy kis hazai a távolba szakadtaknak?

    június 30., 07:46 Módosítva: 2018-07-06 07:12
    207
    36 hozzászólás

    El kell ismernem, akármennyire is próbálkoztam, nem lett teljesen zökkenőmentes  a könyvem bevezetése. A webáruház hibáján kívül álló okok miatt voltak időszak/webkereső kombinációk, amikor nem lehetett megrendelni, de ezt pár nap levélpingponggal sikerült megoldani, a vásárlók rohama is overflow-ba küldte a rendszert az első pár napon (várható volt, mert ezt a könyvet jó pár olvasó úgymond, megrendelte). Mostanra stabilizálódott a helyzet, s miután elfogyott az első adag, újranyomattam, megint merek szállítást ígérni, ezért ideje foglalkoznom azokkal, akik kimaradtak. Akik távolról szerettek volna ilyen könyvet, nagyon távolról. Pedig ha valakinek, hát nekik talán még jobban esik egy kis hazai íz, nosztalgiából, honvágycsökkentésre, avagy -növelésre.

    Ez nagyjából az összes Európán kívül élő olvasót jelenti, mert a GLS hozzájuk nem szállít, márpedig a webáruház velük áll kapcsolatban. Ezt a probléma-Gordiuszt most megpróbálom a világ legegyszerűbb rozsdás ollójával átvágni: feltettem a könyvet az amerikai eBayre, mostantól Anchorage-tól Fokvárosig, Manilától Santiagóig mindenki rákattinthat a gombra, repül hozzá a könyv. Itt van a link, egyszerű az egész.

    Mivel magánban adom fel a csomagokat, viszont van egy munkahelyem, családom, hobbim és ráadásul nyár van, ezért kéthetes ciklusokban adom fel a beérkezett megrendeléseket, ezért elnézést kérek, még mindig sokkal gyorsabb, mint a soha. Ami viszont egyszerűsíti a helyzetet: az árban benne van a postázási költség is, mert a világ távoli vidékeire nagyjából ugyanannyiba kerül a szállítás.

    Hogy is írják a népek az internetes aukciók végén? 3... 2... 1... lehet kattintani!

    36 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Elcsukló hangon küldött el mindenkit az anyjába a csapatrádión az indiai Formula–2-es

    június 25., 14:46 Módosítva: 2018-07-01 10:11
    91
    1 hozzászólás

    Egyszerre szomorú és parádés felvétel született a hétvége Formula–2-es futamán. Illetve már annak végén, a levezető körön rádiózva durrant el az indiai Arjun Maini agya:

    Esküszöm srácok, nem támogattok. Mindent beleadok minden kibaszott edzésen, versenyen. Nem tehetitek ezt velem! Nincs meg az a kibaszott erő a kanyarkivezetőkön, mért nem hisz nekem senki? (itt volt még egy fucking, de a fordításban nehéz lett volna helyet találni neki) Nem akarok ebben a bajnokságban versenyezni többé. Bassza meg az egész!
    1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Öreg buszból csinált menő otthont ez a lány

    június 24., 11:19 Módosítva: 2018-06-26 07:01
    408
    0 hozzászólás

    Nem mondom, hogy a Bored Panda az internetes tartalomszolgáltatás csúcsa, de hogy megéri néhanap görgetni párat arrafelé, azt vállalom. Ha nem így tennék, talán sosem jön szembe Jessie sztorija, az amerikai lányé, aki egy ötvenéves lepusztult buszból csinált menő otthont környezetbarát életstílus hívószóra. 

    Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

    Így gyűjtögetünk mi – részlet

    június 20., 17:36 Módosítva: 2018-06-23 17:30
    142
    11 hozzászólás

    Biztos minden irodában van pár doboz tele éves viszonylatban gyűjtögetett kacatokkal. Nálunk akad pár – Winkleré például elég mély. A szerkesztőség gyűjtögetője a héten beletúrt, de hiába: leltár lett a lomtalanításból. Szélsőségesen belterjes négy és fél perc a gyárból.

    11 hozzászólás

    Ott álltam a leggyorsabb mellett

    június 19., 18:02 Módosítva: 2018-06-21 07:00
    51
    9 hozzászólás
    A Toyota nem bír magával, ismét a világ túloldalára szervezett sajtóbemutatót, és milyen jól tette. Ugyan a program feszített volt, de másfél nap így is belefért New Yorkban, és ott akad látnivaló. Ez a videó nem egy autóteszt, és nem is egy múzeumlátogatás, ebben a videóban van egy autó, a világ leggyorsabb repülője, és a város, aminek minden utcasarkát látták már a tévében.

    És ha még olvasnál az SR-71-esről, akkor ez, ez és ez a poszt is neked szól, egy egykori pilóta visszaemlékezéseit mesélik el. 

    Ha viszont a Lexus érdekel, akkor arról már megjelent a bemutató írott változata. 

    9 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    A nap, amikor több, mint 1000 lóerő és 5500 Nm dobálta a testem

    június 18., 18:24 Módosítva: 2018-06-20 10:41
    29
    5 hozzászólás

    Mindannyian tudjuk, mi az a felépítés, ami gyorsaságra termett. Ott van például a gepárd: könnyű, viszonylag kicsi, fordulékony, csupa izom, villámgyors. Mivel a természet az ember által szemléli önmagát, volt alkalmunk ellesni a trükköket, ezért a versenyautóknál törekszünk a minél kisebb súlyra, és hogy azt minél pusztítóbb erő gyorsítsa. Így logikus. A természetben sem az elefánt a futóbajnok, és mi is érezzük, hogy több tonnás versenykocsikat készíteni őrültség. Csakhogy az ember szerencsére trollnak született, ennek köszönhetünk például olyan zseniális paradoxont, mint a versenykamion. Én pedig be is ülhettem egybe. Előtte körbejártam a kamionokat, próbáltam faggatni a technikusokat, több-kevesebb sikerrel.

    5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    A japánbérenc Mercit vesz

    június 17., 11:13 Módosítva: 2018-06-20 17:47
    61
    25 hozzászólás

    Most bajban vagyok...

    A kép illusztráció
    A kép illusztráció

    Az úgy volt, hogy kiköltöztünk vidékre.. gyerek.. szóval kell a családi autó mellé, amit otthon hagyok anyunak, még egy, amivel majd járhatok munkába. 

    Először valami elektromos autót kerestem, de gyorsan rájöttem, hogy annak nincs egyenlőre sok értelme. Utána már kicsit feladtam és valami kisautót kerestem.. pl Jazz..

    25 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Vennél órát a kocsidba 43 millió forintért?

    június 17., 08:45 Módosítva: 2018-06-20 17:47
    304
    14 hozzászólás

    Elsősorban az autókról és az órákról tartják, hogy a férfiak legdrágább játékai. Külön-külön ez működik is, de mi történik akkor, amikor egy autógyártó összeáll egy óragyártóval, és közösen kitalálják, miért lehet még több pénzt kérni?

    14 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Volvo XC70 a teherautó ellen

    június 14., 16:57 Módosítva: 2018-06-17 21:21
    583
    13 hozzászólás

    A baleset pontos okai egyelőre ismeretlenek, de az április végén a dél-norvég Sarpsborg közelében történt karambolról készült fedélzeti kamerás felvétel (beágyazni nem lehet, itt megtekinthető) mégis tanulságos. Az átlagos hétköznapi forgalomban egy (a V70 XC-t nem beleszámítva) második generációs Volvo XC70 halad a 111-es számú főúton, az első másodpercekben az út enyhén balra kanyarodik, majd ismét egyenes szakasz következik, és ekkor bumm.

    etbber.png

    Ha hinni lehet a videó jobb alsó sarkában látható, lassan frissülő sebességadatnak, akkor a Volvo nagyjából hatvannal haladt az ütközés előtt, tehát nem száguldott, ám vezetője ennek ellenére nem korrigál, mielőtt áttér a szembejövő sávba, és hatalmas erővel becsapódik a szemből érkező teherautó orrába.

    13 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Élet a kamionban

    június 14., 16:40 Módosítva: 2018-06-17 11:16
    86
    4 hozzászólás

    Nemrég mutattam be Simon Monticelli lakóautójának, Valentinónak az építését. Közben már megjárták egész Dél-Amerikát

    Végigközvetítik az egészet, egy korábbi alkalommal például megtudhattuk, hogyan lehet hegeszteni autó akkumulátorokkal, a mostani videóból pedig megláthatjuk, milyen körülmények között élnek.

    4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még