Hírek

1 órája Módosítva: 2024.03.04 09:13

Balesetet fényképezni, videózni nem túl jó ötlet. 

Távolról sincs vége, olvasson még
3 órája Módosítva: 2024.03.04 09:13
4

A főváros felé vezető oldalon ütköztek a járművek. 

Távolról sincs vége, olvasson még
4 órája Módosítva: 2024.03.04 06:39

A Lexus vezető a rangsort a Toyota és a Mini előtt. 

Távolról sincs vége, olvasson még
4 órája Módosítva: 2024.03.04 06:22
6

A Nvidiának és a Huaweinek dob kesztyűt a Geely-csoporthoz tartozó chipgyártó.  

Távolról sincs vége, olvasson még
tegnap, 15:57 Módosítva: 2024.03.03 16:14
56

A Dacia 2021 óta árulja Európában a Springet, a kontinens egyik legolcsóbb elektromos autóját. Az észszerű, megfizethető autóiról ismert márka azonban már javában tervezi a következő elektromos modellt, melyről Denis Le Vot CEO árult el részleteket.

Távolról sincs vége, olvasson még
tegnap, 14:57 Módosítva: 2024.03.03 15:01
63

A körforgalmak különösen egyszerű forgalmi szituációkat teremtenek, ám úgy tűnik, hogy még mindig vannak, akiknek gondot jelent a szabályok értelmezése. Ebbe a csoportba sorolható a képkockákon látható Honda és Opel vezetője is - egy 40 tonnás kamionnal ráadásul kifejezetten nem okos dolog szórakozni.

Távolról sincs vége, olvasson még
tegnap, 13:47 Módosítva: 2024.03.03 13:55
62

Hamarosan véget ér a kínai márkákkal telített Genfi Autószalon, ahol a Lucid is képviselteti magát a vezérigazgatójukkal karöltve, ezáltal megtudhattunk pár érdekességet és elképzelést a gyártótól.

Távolról sincs vége, olvasson még
tegnap, 11:24 Módosítva: 2024.03.03 13:44
330

Napjaink autópályás kúposztói egyébként is a céges Skodák (legalábbis azt hiszik), ez a kombi Superb azonban teljesen más ligában játszik. Belelógatták a VW csoport benzines, 5 hengeres motorját és felhúzták 720 lóerőre. Egészen elképesztő gyorsulási adatokra képes a családi kombi, ám ami a legszebb az egészben, az az öt henger zsíros morajlása - egyszerűen zseniális.

A British Racing Green szín és az arany felnik már csak hab a tortán...

Távolról sincs vége, olvasson még
tegnap, 08:40 Módosítva: 2024.03.03 08:47
31

Facebook oldalán tette közzé a Blinkee.city azt a hírt, miszerint beszüntetik robogómegosztó szolgáltatásaikat Budapesten. Az információk alapján a robogók bizonytalan ideig továbbra is bérelhetőek lesznek, egyéni bérleti konstrukciók keretein belül, illetve kedvezményes áron meg is lehet őket vásárolni.

Távolról sincs vége, olvasson még
tegnap, 06:08 Módosítva: 2024.03.03 06:27
466

Gyorsan körbejárta az egész autós világot, hogy az új Tesla Roadster akár egy másodperc alatt felgyorsul 0-ról 100 km/h-ra. Emiatt mindenkiből előbújt a fizikus/mérnök, hogy ez miként érhető el, már ha elérhető egyáltalán. Mate Rimac, a Rimac vezérigazgatója kijelentette: elérhető. Csak van pár "probléma".

Távolról sincs vége, olvasson még
március 2., 16:28 Módosítva: 2024.03.03 13:55
19

Még nincsenek nagyon messze azok az idők, amikor a Hyundai és a pláne a Kia lesajnált dél-koreai autómárkáknak, japán klónnak halvány minősültek Magyarországon is, ám ez végképp a múlté

Távolról sincs vége, olvasson még
március 2., 15:40 Módosítva: 2024.03.03 11:36
24

Lesújtó számokat tett közzé nemrég Henrik Fisker cége, a Fisker Inc. A villanyautó startup 463 millió dolláros, azaz 167 milliárd forintos veszteséget könyvelt el a negyedik negyedévben, így amellett, hogy komoly leépítéseket jelentettek be, a vállalat jövője is veszélybe került.

Távolról sincs vége, olvasson még
március 2., 11:53 Módosítva: 2024.03.02 15:43
97

Az olcsó kínai autók érkezésével a nagy európai autógyártók versenyfutást kezdtek az idővel: nekik is képesnek kell lenniük hasonló áron villanyautókat gyártani, ez azonban hatalmas kihívást jelent. Ez különösen a kisautók szegmensére igaz, melyben eleve nagyon szűk haszonkulccsal számolhatnak a márkák.

Távolról sincs vége, olvasson még
március 2., 10:20 Módosítva: 2024.03.04 06:22
13

A napokban érkezett a hír, miszerint az Apple tíz évnyi fejlesztés után végül törölte saját elektromos autó projektjét. A Project Titan kódnéven futó modellről korábban lesújtó hírek érkeztek, így a kukázás ténye nem meglepő. Bár eleinte csal találgattuk, mi ment pontosan félre a projekt körül, a The New York Times most további információkat hozott nyilvánosságra a kudarc okáról.

Távolról sincs vége, olvasson még
március 1., 18:10 Módosítva: 2024.03.02 16:36
109
A bevált recepten nem sokat változtattak, ám a Maserati platformja és hajtáslánca teljesen új a GranCabrio esetében is.
március 1., 17:46 Módosítva: 2024.03.02 15:43
71

Nem egyértelmű, hogy csupán paranoiás képzelgés vagy valódi veszély-e, hogy az okos vezetéstámogató eszközökkel ellátott kínai autók kémkedhetnek azokban az országokban, ahol értékesítik őket.

Távolról sincs vége, olvasson még
március 1., 16:11 Módosítva: 2024.03.02 11:56
36

Az Aston Martin előző CEO-ja, Andy Palmer idejében határozta el, hogy a Lagonda név alatt ultra-luxus elektromos modelleket dob piacra, melyek a Bentley-kkel veszik majd fel a harcot. 2018-ban és 2019-ben még két koncepcióautót is láttunk, ám a projekt ennek ellenére a kukában végezte.

Távolról sincs vége, olvasson még
március 1., 14:32 Módosítva: 2024.03.02 11:56
268

Köztudott, hogy a modern Bugattikat a gyártó négy turbóval szerelt, 8 literes W16-osa mozgatja. Ez a brutális motor a Veyronban még "csak" 1001 lóerővel debütált, ám a Chrion Super Sport 300+ esetében már 1 580 lóerőig húztak.

Távolról sincs vége, olvasson még
március 1., 12:33 Módosítva: 2024.03.03 16:09
70

Áll a bál a Tesla németországi gyára miatt, ahol a Model Y készül. A berlini Gigafactory bővítését tervezi az amerikai vállalat, ennek értelmében 420 hektárral nőne a gyár területe. Ehhez elég tetemes mennyiségű fa, konkrétan egy erdő kivágása szükséges, ami ellen környezetvédelmi aktivisták léptek fel egy különös módszerrel.

Távolról sincs vége, olvasson még
március 1., 10:33 Módosítva: 2024.03.03 11:31
308

Volt olyan modellje a BYD-nak, amely eddig nem lett olcsóbb az árháború ellenére. Most változott a helyzet.

Távolról sincs vége, olvasson még
március 1., 09:21 Módosítva: 2024.03.02 11:55
84

Két számjegyű növekedéssel zárta a februárt a magyar autópiac. 

Távolról sincs vége, olvasson még
március 1., 07:56 Módosítva: 2024.03.03 11:31
42

A Lamborghini már tavaly bejelentette, hogy legyártották az utolsó Huracánt, így a típus életútja elméletileg a végéhez ért. Sőt, egy ideje már nagy erőkkel tesztelik az utódját, amibe már nem csodásan éneklő V10-est, hanem egy V8-est szerelnek majd. Most azonban úgy tűnik, hogy jöhet még egy nagy, utolsó utáni dobás.

Távolról sincs vége, olvasson még
március 1., 06:02 Módosítva: 2024.03.03 14:51
138

Az Apple körülbelül tíz éve kezdett saját villanyautóján dolgozni, melynek az eredeti tervek szerint idén kellett volna megérkeznie. A projekt azonban jóval lassabban haladt a vártnál, így a premiert 2026-ra, majd 2028-ra tolták.

Távolról sincs vége, olvasson még
március 1., 06:00 Módosítva: 2024.03.02 07:45
25

A tavalyi Concorso d’Eleganza Villa d’Este-n a BMW nagyot villantott a Z4 Concept Touring Coupé-val. Akkor még tervben volt, hogy limitált darabszámban, átszámolva 87 millió forintért gyártanának belőle ötvenet, de ez a jelek szerint mégsem fog megtörténi.

Távolról sincs vége, olvasson még
február 29., 14:23 Módosítva: 2024.03.03 15:00
314
A Budapest-Belgrád vasútvonal felújításán dolgozó munkások közlekednek a törött alvázú Citroën Jumperrel.

A Budapesti Autósok olvasója szúrta ki Dunaharasztiban, a törött alvázú duplafülkés, platós Jumpert. Az olvasó szerint: Az alváz teljesen el van rohadva, ahogy a képen látható éppen kettétörik. A képek beküldője azt is megjegyzi, hogy: Ezzel a „valamivel” járnak dolgozni vidékről a Budapest-Belgrád vasútvonalhoz. Életveszélyes a jármű.

Távolról sincs vége, olvasson még