Háttérmunkáért komoly nyeremény

július 10., 16:21 Módosítva: 2019.07.12 07:33
70
5 hozzászólás

Bő három napja volt mindenkinek, aki olvasta a pénteki posztot, hogy egy kis kreativitással nyerjen húszezer forintot érő Smart-kártya pontot, meg egy teljes sort azokból a Ducati kismotorokból, amiket a Shell aktuális promóciójában lehet beszerezni. De nem csak az első helyezettnek jár komoly nyeremény, 15 ezer pontot kap a második, 10 ezret a harmadik versenyző, és persze nekik is jár a teljes Ducati-sor. Hétfő éjfélig kellett feltölteni Instagramra a képeket.

Hogy mit is kellett tenni? „Mi azt szeretnénk, ha a hátteret csinálnátok meg, szabad technikával. Úgynevezett akármiből modellezzétek le a naplementés tájat, a tengerpartot, a turista látványosságot, a motorostalálkozót, a széles országutat. Bármit használhatsz, de tényleg bármit. Ha fogpiszkálókból építed meg a találkozó motorjait, ha egy tükörtojás sárgája a naplemente, ha LEGO-kockákból építesz homokos tengerpartot, nekünk bármelyik jó. Nem kell mindet megcsinálni, egy háttérrel is lehet nevezni, de természetesen több háttér egyenlő nagyobb esély, ugye. A képeket töltsétek fel Instagramra, dobjatok hozzá hashtagaket: #totalcar #totalbike #kezmuveshatter #shellducatikaland. Mindegyik hashtag kell, ne spóroljátok le egyiket se!”

5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Hahó, megint lesz egy tréningünk

július 10., 11:55 Módosítva: 2019.07.13 06:43
282
5 hozzászólás

Messze még a tél, de ha addig karban tartanád a tapadásvesztésre edzett reflexeidet, van egy jó hírünk. Július 20-án tartunk három tréninget a Groupama Tanpályán, és van rá összesen kilencven helyünk. 

11110020
5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

De hiszen az előbb még tök jó volt…

július 6., 22:32 Módosítva: 2019.07.11 07:18
599
57 hozzászólás

Sose szabad Karesz közelébe menni autóval. Nincs az a tökéletes verda, amiről ki ne derülne nála, valójában bontószökevény. És mutatja, látod, el kell hinned, megéltem már párszor. Balatonon voltunk ugyanis pár napot, s úgy gondoltuk, Földvárról pofavizitre átugrunk hozzájuk egy délutánra – én meg belekunyiztam egy olajcserét is, mert már nemcsak oszlopos, de csápos emelőjük is van a szervizben, s az állólámpásból egy pöttyet könnyebb kitekerni a szűrőházat lentről, de nem földön fekve.

57 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
  • 24 literrel eljárok városban

    július 6., 16:41 Módosítva: 2019.07.13 06:43
    375
    5 hozzászólás
    Sajnáljuk, hiba csúszott a gépezetbe, a tegnapi videó technikai okokból hangtalanul született meg. Viszont sok releváns kérdés érkezett, úgy gondoltuk, muszáj rájuk válaszolni. Következzen az autó nélküli autós videó:

     A sorozat első részét itt, a másodikat pedig itt nézhetitek meg. 

    5 hozzászólás

    Beindítjuk Szlovéniát - Willys Jeep és Dodge WC42

    július 5., 17:05 Módosítva: 2019.07.10 06:28
    95
    3 hozzászólás
    Végre elérkeztünk a II. világháborús szekcióhoz, minden idők legaranyosabb és legtöbbet bizonyított célszerszámát kaparinthattuk a kezünk közé: Willys Jeep, 1945-ből. A szokásos fékmizéria után megjárattuk a hegyen és Kopasz is tisztelgett a szlovén kulturális miniszter delegációja előtt, mindenkinek jutott egy kör a jóból. Bemelegítésként egy szintén korabeli csapatszállító eszközt motoztunk meg rendesen, a bámulatos haditechnika valakinek még a homlokára is csapott.

    Miért ugrált Borsa alsógatyában? Kattintsanak a videóra, minden kiderül.

    3 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Az íróasztalon is lehet szervdonorosat játszani

    július 5., 13:10 Módosítva: 2019.07.10 06:28
    70
    4 hozzászólás

    Szokás szerint megint promóció van a Shell-kutakon, de most nem kisautókat vehetsz matricáért meg némi kápéért, hanem csillogó mini Ducati motorokat mérnek diszkont áron. Kaptunk is mindből mintát, mert tudják a marketingesek, hogy elfelejtettünk felnőni. Motorhangutánzás, egykerekezés, kormányrángatás, stoppie-zás – igen, az íróasztalon is hibátlanul lehet szervdonorosat játszani.

    Miután mindet kipróbáltam, hogy rugózik és gurul (a Monsternek gurításkor valamiért épphogy hozzáér az első sárvédője a gumihoz, de a többinek minden kereke szépen forog), megint csak nyugtáztam, hogy a játék kisautók és -motorok elképesztően részletesekké váltak mára. És hogy hiába állítom be a kormányt egyenesbe, ezekkel nem lehet melyikgurulmesszebbre versenyt rendezni, mindegyik padlót fogott pár centi után. Igen, tudom, hogy nem erre valók, de tegye fel a kezét, aki nem próbálta ki kölyökkorában, hogy a műanyag makettek repülnek-e. Na ugye.

    4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Ez most a legjobb Mercedes?

    július 3., 17:18 Módosítva: 2019.07.08 06:29
    301
    16 hozzászólás
    Tegnap elmondtuk mi ez, ma megmutatjuk, mi hajtja. Mert igen, van ennél jobb Mercedes, de ha a sportosság és a kényelem találkozása a mérce, ez a márka csúcsa. És ehhez komoly tűzerő kell. Nagyon komoly tűzerő.
    16 hozzászólás

    Mit keres 73 millió forint a parkolónkban?

    július 2., 20:37 Módosítva: 2019.07.06 22:44
    901
    10 hozzászólás
    Ha visszanézünk a Totalcar archívumán, nem járt még nálunk ilyen erős tesztautó, ami forgalmazótól érkezett. Ezért szeretnénk alaposan megmutatni, így több, kis videót készítünk róla, amibe ráadásul ti is belekérdezhettek.
    10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Mauck: ezt nevezem fényűzésnek

    június 30., 08:05 Módosítva: 2019.07.05 06:55
    204
    0 hozzászólás

    A sofőr vezette luxusautó régóta ugyanazt jelenti a többség számára: túlméretezett személyautót, sokszor nyújtott tengelytávval és kényelmes hátsó ülésekkel. Ám a 90-es évek elején valaki úgy gondolta, ideje lenne elszakadni a sablonoktól.

    Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

    XJ41: a hiányzó láncszem

    június 23., 07:18 Módosítva: 2019.06.28 06:28
    104
    0 hozzászólás

    A Jaguar legnagyobb találata teljes története során az E-type volt, ebben az autórajongók közt ritkán van vita. És ugyanilyen egyöntetű értetlenség övezi azt a tényt, hogy miért kellett több mint ötven évet várni egy hasonló sportkocsi bemutatásával.

    Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

    Az megvolt, hogy Gagarin Matrával csapatta Moszkvában?

    június 22., 10:51 Módosítva: 2019.06.26 15:02
    318
    0 hozzászólás

    Hogy az amerikai űrhajósok mit hajtottak, amikor nem a NASA nyúzta őket, nem volt titok: Houston és Cape Canaveral útjain az űrverseny éveiben megszokott látvány volt a Corvette-tel gyorshajtó űrhajós. A szovjet oldalon nem volt ennyire nyilvános és fellengzős a helyzet, kivéve Gagarint, ő még egy nyugati sportautót is leparkolhatott bárhol Moszkvában.

    Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

    OMR Beindítjuk Szlovéniát - Tankok világa

    június 21., 17:14 Módosítva: 2019.06.24 06:11
    73
    1 hozzászólás

    A mostani, rendhagyó epizód nem azzal végződik, hogy fék nélküli vasoxiddal csapatunk a lemenő nap fényében és minden vízszintes felületre füstölt és főtt disznóalkatrészekből építünk tiszavirág életű templomot. Igazából az összes jármű, ami műsorban szerepel kicsattanó egészségnek örvend, ez egy jutalomnap volt gépnek és embernek egyaránt.

    DSC 2088
    1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Ha birod a vért, ez itt mind a tiéd lehet

    június 21., 17:12 Módosítva: 2019.06.26 12:37
    65
    20 hozzászólás

    Biztos vannak itt még sokan, akiknek kimaradt Klaus, a targoncás első munkanapja. A morbid német targoncás kisfilm, amit ha mi mutathatunk meg először valakinek, már nem volt hiába a hetünk. Most, hogy a Jungheinrich megdobott egy nagy doboz brandelt ajándéktárggyal, újra van indokunk rá, hogy posztoljuk, szóval tessék: ez itt a képen a hiéna nyereménye (ami egy csomag, benne egy targonca alakú powerbank, pendrive 16 MB, bitkészlet, toll alakban, kulacs, autóillatosító emberke; és öt ilyen csomagunk van a nyerteseknek!), odalent pedig az oktatófilmek Gyalog Galoppja. 

    20 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Hoppá, Bob Lutz megdicsérte a Teslát

    június 18., 17:26 Módosítva: 2019.06.22 06:57
    123
    10 hozzászólás

    Bob Lutz-nál nagyobb karrierlovagot keveset ismer az autóipar. A 87 éves Lutz svájci létére járta végig a Big Three csúcspozícióit, azaz az amerikai autóipar három giga autógyártójánál – a Fordnál, a Chryslernél és a GM-nél – is töltött be különféle vezető szerepeket évtizedeken át. Mindezt nagyrészt Detroit jó éveiben, amikor az autógyártásnál nem nagyon volt nagyobb tisztelete bárminek az USA-ban.

    3
    10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Mama! Én bulizni jöttem, nem szerelni…

    június 16., 06:52 Módosítva: 2019.06.20 11:30
    437
    52 hozzászólás

    Ez a poszt azért hosszú, mert maradtak páran, akik még szeretnek olvasni. Akik viszont a gördítősávot meglátva elkattintanak, kattintsanak csak el bátran, hiszen a net egymillió más helyen ki tudja szolgálni az instant-igényeket. Akik maradnak, viszont többet kapnak, mint amihez máshol jutnának. Sokan vagyunk sokfélék, s a kisebbségnek is jár egy zug. Például ez itt.

    Ahogy a legutóbbi posztomban megírtam, már az ezt a túrát megelőző napokban is egyre gyűltek a viharfelhők. Az egyik németországi kirándulásunkra induló autón fékhiba lett két héttel nulla perc előtt, aztán rá egy hétre a másikon is, majd a harmadiknak szivárogni kezdett a hűtője és meghalt a gyújtáskapcsolója – akkor már csak alig két nap volt hátra az indulásig. Az utolsó napon az egyik fékhibás autó még mindig fékhibás volt, bár máshogyan, s a negyediknek elkezdett leállogatni és újra be nem indulni a motorja.

    Kész csoda, hogy azon a pénteki hajnalon végül mindenkinek sikerült odaérnie a győri Arrabona benzinkúthoz. Teszem hozzá, addigra elvileg tényleg megszűntek a fékhibák, a vízveszteségek, a motorok sem dobták be a törölközőt váratlanul. Lóhalálban, de mindenki Európa-járás képessé tette az autóját. Vagy úgy gondolta.

    52 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Egy baleset, és itt az autók Csernobilja

    június 15., 09:48 Módosítva: 2019.06.20 07:16
    520
    31 hozzászólás

    Az már bebizonyosodott a történelem során, hogy tudunk bánni az atomenergiával, de az is kiderült, ha nem vagyunk észnél, csúnya pusztításra képes. Bizonyos szempontok alapján talán a legjobb energiaforrás a földön, és az 1950-es években, amikor még annyira nem féltek tőle, nagyjából még a fűnyírókat is atomreaktorral akarták hajtani.

    31 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    A pofátlanság méltó jutalma

    június 10., 17:16 Módosítva: 2019.06.13 12:41
    1605
    65 hozzászólás

    Ez az a helyzet, amikor még a minden helyzetben köcsögzsaruzók is mindkét hüvelykjükkel jelzik: ezaz, na végre!

    M3-as, szombat délelőtt, dugó. Már Gödöllő magasságában besűrűsödött a forgalom, persze itt is volt jobbról a sorokat előző, akinek mindenkinél sürgősebb dolga volt – de persze az is lehet, hogy csak az utolsó pillanatban jutott eszébe, mégsem itt kell lekanyarodnia a pályáról. Vagy csak nem működött a hűtőventilátora és fontos volt, hogy a melegben a két vesén a lehető legtöbb friss levegő áramoljon be a hűtőre. Ki tudja.

    Aztán a sűrű forgalomból rendes dugó lett, mindenki lépésben, vagy még lassabban gurult – a Waze szerint egy baleset fogja vissza a haladást. Mi a lehúzódtunk tötyögni a külsőbe. Tükörben látom, hogy a leálló sávban a forgalomnál épp csak egy hangyányival gyorsabban csorog egy fényhidas-csíkos fehér Octavia RS. Azonnal a levegőben lassú köröket leíró ragadozó madarak jutottak eszembe: ezek vadásznak. Várom, hogy mikor intenek ki valakit a sorból, de semmi nem történik, gurulnak szépen előre. Talán a balesethez? Á, kizárt, oda tempósabban mennének. Még látni elől a kék-piros fényeket, mikor a jobb tükörben megjelenik egy Audi Q5. Óhhóhó, hát erre vadásznak a kékek!

    65 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Száz rendőröt, ezeret!

    június 10., 10:11 Módosítva: 2019.06.14 06:55
    183
    23 hozzászólás

    Május utolsó szerdáján, azaz 29-én a világ minden felhője Budapest felett szakadt ki, de legalábbis úgy érezte az ember. Úsztak az utcák, a pincék, minden elázott, kora estétől egy rakás csomópontban nem működtek a lámpák. Este aztán sajnos túl sok minden került víz alá, olyan is, aminek úsznia kellett volna rajta – bekövetkezett az egyik legszörnyűbb dunai katasztrófa.

    Ezek együttesen reggelre több helyen teljesen felforgatták a közlekedést. Kétszer is végig kellett verekednem magam a Fogarasi út- Kerepesi út útvonalon, jártam a belvárosban. Az, hogy nyolc körül kvázi járhatatlan volt a város felé a Kerepesi út, és hogy a Pongrác úti felüljárónál egymást akadályozzák a járművek, nem szokatlan a reggeli dugóban. De hogy a második körben, fél tizenegy felé is ugyanez volt a helyzet, egyértelműen annak volt köszönhető, hogy itt egyetlen közlekedési lámpa sem működött. Az átjutást az esetek nagy részében az erősebb kutya nemz természeti törvény szabályozta.

    Itt csak idegesítő volt a helyzet, de a Fogarasi úton konkrétan életveszélyes: két, nagyon forgalmas kereszteződésben sem működtek a lámpák. A Vezér útnál tíz körül már megvolt az első csattanás, hárman durrantak egymásba. A Nagy Lajosnál is izgalmas volt az átkelés, itt még a villamosokra és az azokhoz a zuhogó esőben rohanó emberekre is figyelni kellett.

    23 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Itt most épp mindenki szív

    június 9., 07:39 Módosítva: 2019.06.13 06:28
    285
    56 hozzászólás

    Minden évben, pünkösdkor Ornbau. Ezt már bő két évtizede mantraként ismételgetem, attól a pillanattól, hogy kiteszem a falra az újabb naptárt január elsején.

    56 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Beindítjuk Szlovéniát - TAM rádióskocsi

    június 8., 19:59 Módosítva: 2019.06.11 06:53
    87
    2 hozzászólás

    Szürreális ötletnek tűnt levelet írni a Szlovén Haditechnikai Múzeumnak azzal a felütéssel, hogy helló, jönnénk látnánk, indítanánk. Ennél is hihetetlenebb volt a válasz: remek ötlet, gyertek!

    received 647640209033247
    2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Sírunk: hűtőrácsot cserélt az E30 az X7-essel

    június 7., 21:40 Módosítva: 2019.06.11 06:53
    2825
    24 hozzászólás

    A nyavalyás Instagram mélyéről érkezett péntek este a hét legcsúcsabb autós tartalma, a BMW X7, ami hűtőrácsot cserélt egy E30-assal. Veseátültetés családon belül:

    24 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    A Rush óta nem vártunk filmet ennyire

    június 5., 19:43 Módosítva: 2019.06.11 07:00
    747
    11 hozzászólás

    Az autósport eddigi 110 éve tele van olyan témával, amihez csak giga költségvetés kell, ha az megvan, nem nehéz belőle jó filmet csinálni. A 20th Century Fox szerencsére nem egy csóró stúdió, és ha már rávette magát, hogy megfilmesíti Ford és Ferrari 1966-os Le Mans-i csatáját, beleöntött százmillió dollárt a forgatásba és lekötött kettőt Hollywood legjobb színészeiből. Vasárnap kiadták az első előzetest a Ford v Ferrariból, ami után nem tudunk nem rajongani érte.

    11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Előszedték a V10-es Ferrarit és mentek vele egy pályacsúcsot

    június 2., 14:30 Módosítva: 2019.06.07 06:54
    2125
    25 hozzászólás

    Mindig érdekes Formula-1-es autót nem F1-es autóknak épült pályán látni. A steril Tilke-ringek után a Sonoma Raceway például egy nagyon másik világ. Erre a kaliforniai pályára vitték el nemrég a Ferrari 2004-es versenyautóját, és meg is döntötték vele az addigi pályacsúcsot. 

    25 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Kopasz a sárban

    május 31., 17:03 Módosítva: 2019.06.03 06:37
    212
    5 hozzászólás

    Huszonnégy órán keresztül veretni a nyirádi vörös pokolban kihívás embernek és gépnek egyaránt. Hiába választottuk a megbízható technikát és a legjobb szakembergárdát, nem ment minden zökkenőmentesen. Kilencvenegy indulóból - az első órákban - sikerült a 88. helyet magunkra ragasztani egy elmelegedő vezérműtengely-jeladó miatt, de aztán jött az áttörés a verseny feléig miénk volt a leggyorsabb kör.

    IMG 20190519 144143 (1)

    Megyó vágóasztalán ez a negyven perc kötötte zenés csokorba sok ember vaskos szívását, kitartó feladatmegoldását, majd később katartikus sárdagasztását. Dőljenek hátra, ez a rész a versenyről és a kulisszatitkokról szól. Szívbe és Ignis-be markoló pillanatok következnek, kiderül, hogy a Nappal mindenki felkelt-e és a Faternak miért nélkülözhetetlen tárgy a szolgálati büdösbicikli.

    5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

    Ez az igazi egérkamion, nézzék

    május 26., 07:16 Módosítva: 2019.05.30 06:16
    468
    0 hozzászólás

    Az internet néha csodás furcsaságokkal dobja meg az embert – ez is valami véletlenszerű keresés kapcsán bukkant fel egy rakás nyergesvontató képe között. Akkor is jót mulattam rajta, és még most is megmosolyogtat, pedig a Mechanical Horse-t és népes rokonságát nagyon is észszerű igények szülték.

    Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még