Közélet

A terepjáróról azt hitték, hogy lopott, majd hónapokig rakosgatták a rendőrségen. Egy hatósági szakértő elrohasztotta a vázszámot, végül visszaadták az autót.

Audink hibagyűjtemény: pénznyelés indul!

Vadászat az olcsó, de nem gagyi alkatrészekre és egy rendes autószervizre, ahol értenek az öreg Audihoz.

Az Audi csak egy szomorú Passat?

Csikós kipróbálja a Rulettkerék 4. Audi A6-ját. Az autó megérkezett Magyarországra, ezen a felvételen megmutatjuk, milyen sok dolgunk lesz vele.

Fogyasztás: 45 liter/100 méter

A verseny, ahol két darab második világháborús repülőgépmotor is kevés a sikerhez, a dízelek pedig 6000-et forognak. Mindez a magyar ugaron.

Audi A6 olcsón, Németországból

Mit tud egy német vizsgás TDI? Milyen állapotra számíthatunk és milyen buktatóktól kell tartani. A Totalcar nyugaton vadászott autóra.

Csalós dízel a nem csalós ellen

Sosem találod ki, hogy melyik gyorsul jobban. És melyik eszik többet?

Autóval külföldre? Ezeket az appokat szedd le az út előtt

Néhány hasznos, ingyenes app, ami nélkül inkább ne indulj neki egy nagy autós nyaralásnak.

Technika

Minden rendes garázsba kéne egy

Van, aki Ferrariról álmodik, van, aki erről. Pontosan megmért, szaftos newtonméterekről.

Mi kerül egy részecskeszűrőn félmillióba?!

Például a cseréje. De aki belehúz, annak lehet 1,8 millió is. Hiába vigyázol rá, egyszer vége lesz, még jó, hogy vannak alternatív megoldások.

A szellőztetés veszélyei

Korábbi cikkünkben a szellőztetés fortélyait elemeztük és elcsodálkoztunk a kommenteken. Néhány ott vázolt módszer számunkra elviselhetetlen, vagy egyáltalán nem hatékony. De mi ennek az oka?

Miért drága a dízeltechnika?

Közös nyomóscső, piezobefecskendezők, nyomásszabályzó és tettestársaik. Novoth Tibi magyaráz.

Életet menteni, ésszel

Nem baj, ha lecsúszik a nadrágod, életekről lehet szó. Így törj üveget hatékonyan, biztonságosan.

De mi történik a hibakódolvasás után?

Rádugják a gépet, kijön három hibakód. Ez még nem diagnosztika. A lényeg utána jön.

Magyar forradalom az akkutechnológiában

Egy mai akku rácsa 80-90 gramm, az enyém csak 32-40, valamit elrontottam? - mondja a fejlesztő.

30 ezrenként olajcsere?

A hosszú olajcsere-periódus és a flexibilis szervizintervallummal együtt megszaporodtak az ezt ellenzők, és akik ezt tartják a legfőbb, motorkárokat okozó problémának. De minden motorfejlesztő hülye az autógyárakban?

Villanyász-vasvillák

Lassan az egész autó egyetlen, megbonthatatlan egységgé válik. A stekkerek is szerelhetetlennek tűnnek, de csak ha nincs megfelelő szerszámunk.

Nagyvas

Világrekord 2400 lóerős Volvóval

Utánafordulnak

A méreteivel ugyan nem büszkélkedhet, de az árával és a felszereltségével annál inkább. Ez a legférfiasabb Fiat

Bemutatták az új Scania csúcsmodelleket

Az R és S sorozat alacsonyabb légellenállású, tágasabb, és a formaterve is megújult.

Úton a nagyok közé

Itt aztán elválik, mennyire érezhető a hátulja, hogyan fordul, és hogy sodorja csokorba a látogatókat a túlnyúlás.
Rekorddöntő szupervontatót épített a Volvo

Szerelem

Az utak T-Rexei

Fityeg a csávó egy ordító, füstölő, ötméteres paprikás szalámi legvégén, kapaszkodik az életéért mint címke a szélben, és döbbenet – ahogy jön felfelé, még driftel is. Isten hozta önöket Goodwoodban.

Legendás ősrepülőgép. Magyar készítés. Szállni fog!

Louis Blériot 1909 júliusában elsőként repülte át a La Manche-csatornát. Egy magyar csapat létrehozta a hajszálpontos mását. Nem modell, hanem igazi, repképes repülő!

Ez az Alfa forradalmat csinált volna

Ha ezt az autót bemutatja az Alfa, most nem a 128-as Fiatot tartjuk a mai, keresztben orrmotoros autók előfutárának.

A japánautós tragédiája

Pokoli kínok, hosszas vergődés, súlyos újragondolások után végül kinyitja a hahut, és megveszi az első Alfát.

Mercedes-szel a nirvánába

Ritka, kényelmes, és bődületesen erős. Az E 500-ast csak az szúrja ki, aki akarja, de pont ettől remek.

Guruló Zimmerfrei

Apartman négy főnek, konyha, ebédlő, nappali egyben. Szállás olyan helyeken, ahol amúgy megfizethetetlen. Volkswagen Westfalia Joker 1984-ből.

Kilenc gondolat az új MX-5-ről egy roadsterszűztől

Szerettem volna ellenállni, de az ND hamar áttörte a falat. Ezek ott Hirosimában megtalálták a Szent Grált, beolvasztották, és most elcsepegtetik a gyártósoron.

Na, milyen volt az M5-nek kenni?

A 7 évvel ezelőtti M5-teszt egy éktelen káromkodással kezdődött. Ez a mostani egy régi emlék tűnődő felidézésével. Ebben nagyjából minden benne is van a két autó közti különbségről.

Egyre közelebb a földhöz

Zsolti egy dunai hajón mosogatta össze a pénzt két év alatt erre az Eclipse-re.

Vélemény

Blöffadatokkal a kilométeróra-csalás ellen

A használtautó-piac legnagyobb problémája felpörgette a gittegyletek bioritmusát. Nézzük, mi igaz abból, amit a nemzeti testület állít.

Új Top Gear: tolófájások és unalom

Jól látszik, hogy az erőlködéstől vörös fejjel, mindenki után kapva és minden lehetőséget megragadva, sok pénzből, hosszan, de mégis csak belefingott a nullás lisztbe a BBC. Kritika.

Lapít a paraszt, ha feltűnik a kakastoll

Meglátsz egy rendőrt, és beleállsz a fékbe? Miért kell úgy viselkedni, mintha hulla lenne a lopott kocsi csomagtartójában?

Itt mindenki hülye?

Kell a cirkusz a népnek és ez így is van rendjén mindenütt a világon, a kérdés, hogy megvárják-e a bajt vagy elgondolkodnak egy kicsit. Előjelből akad elég.

Legyünk unortodox autós Woodstock

Regadó, vagyonszerzési, eredetvizsga és még sorolhatnám. Az autós akkor is tejel, ha meg se moccan. Vessünk véget a fejésnek!

Bedarált a jövő

Majdnem olyan rossz, mint a villamos? Megöli az élményt? Véget vet a romantikának? Tojok minderre; ha eljön az idő, boldogan ülök majd elektromos autóba. Néhány kitétellel.

Betiltanák a magyarok kedvenc autóinak importját

Nem lehetne 8 évnél öregebb autókat behozni, durva hatása lenne a piackorlátozó ötletnek.

A túlértékelt 0-100 és a többiek

Gyermeki szintű farokméregetés a semmitmondó 0-100-as gyorsulással való dobálózás, de sajnos olyan mélyen gyökeret vert már az autóiparban, hogy sokan hajlamosak a jó autó-rossz autó vitát is ezzel eldönteni.

Óratekerés-harc: seggünkön a tojáshéj

Nálunk pénzbe kerül a minimál-infó és ennek is örülnünk kéne, de mégsem használjuk. A szomszéd országba viszont már csak pislogni járhatunk. Döbbenetes felfedezés, teljesen véletlenül.

Hidegindító

Olaszok tervezik a kínai szuperautót

Már megfutotta első tesztjét, 2,5 másodperc kell neki százig. Ugyanit: a Mercedes-tulajok nagyon várják, hogy többé ne kelljen vezetniük.

Ne lepődj meg, ha lenyom ez az Opel

Változnak az idők, az erős autók tulajdonosainak is fel kell készülniük, hogy levillogja őket egy városi kisautó.

Cherokee a Land Cruiser ellen

Vajon egy kis bátorsággal a kocka-Jeep is elmegy ott, ahol a terepek japán királya? Néhány srác kipróbálta és videóra is vették.

Rózsaszín malacot a Teslából

Ízlésről nem vitatkozunk, de ez szörnyű lett. Az viszont biztos, hogy kevés dolgot fognak jobban megbámulni.

Kínpad lett a trélerből a Bugattinak

Szánalmas vánszorgásban hagyta el Pebble Beach-et a csúcs-Bugatti. A törökök félnek a rendszámoktól és Dániában is égnek az autók.

Vadiúj Mustanggal ment kéregetni?

Ráadásul nem is négyhengeressel. Csak kiszállt, és kirakta a sapkát. Csak kamuzott? Prémiumabb lehet az MX-5 és 48 órán át köröztek a játékosok.

V8-as, kétturbós Cadillac jön

Nem is lesz hagyományos műszerfala, a formáit pedig még egyetlen korábbi modellen sem láttuk. Közben akadozik a VW Golf gyártása.

Eladó Anglia legöregebb Ferrarija

A 166 Inter Coupé a Ferrari 11. legyártott autója. Emellett elmarad a kínai rali és jöhetnek a repülő taxik.

Elkérte egy körre az Audit, majd pénzt kért érte

Mindezt Budaörsön. 1,5 millió forint volt a váltságdíj, amit meg is kapott, aztán csattant a bilincs.

Év autója

Aki lemaradt volna az élő közvetítésről, itt megtudhatja, a hét autó közül melyik nyerte az idei Év Autója választást.

Az isten

Ez nem autógyártás, ez autóépítő-művészet. Olyat tud, amit senki, most egy kicsit videóban is elmesélve.

A király hintója

A Volvo, amely leteper - a méretével, a formájával, a minőségével, az erejével. Aztán kicsit megkaparod, és jön a fejcsóválás.

Csak pótolja vagy übereli is az S osztályt?

Ha pőrén a luxusra vágysz, ennél nem kell messzebb menned. Hosszú kivitel, motoros rolók az ablakokon, útfigyelős légrugózás, lounge seat... De elég-e ez a "tudjákmihez"'?

Az Astra új oldala

Vezettem már álcázva, francia országúton. Vezettem már látható valójában, dán országúton. De zárt, korlátozásmentes, kanyargós pályán még nem. Meglepett.

Kívülről semmilyen, de ha egyszer beleülsz, megtérsz

Végre néptelen francia vidéki utak, végre néhány jó kanyar, kíváncsi voltam, hogy csak egy nehézkes ékszerdoboz-e az A4, vagy esetleg tettek-e bele egy kis érzelmet is. Tettek, ennyit biztos megtudtam.

Mennyi a luxus a Superbben és mit tud pályán?

280 lóerő. DSG. Vajbőr. Motoros ülés. Dupla klíma. Aszta, ez a lista alig pár éve egy Audi A6-nak is becsületére vált volna, pedig ez csak egy népautó. Egy Skoda.