Egy Volkswagen Bogár családi története, amin a ma már nyugdíjas tulajdonos még vezetni tanult.
Lesz elegáns, V12-es limuzin, vad, kétmotoros buggy, sőt, még kabrió raliautó is. Meg ami még. Tíz izgalmas Peugeot következik.
Érdemes átnézni a 28 éves gyártó történetét, néhány fotó segítségével
Zsanett évek óta vágyott egy Zsigulira. Megszerezte. Újraépítette. Most pedig imádja.
Jöjjön egy képgyűjtemény, amivel az autóztató hősöket és csodás járgányaikat ünnepeljük!
Erre a versenyre érdemes lesz emlékezni.
Könyörtelen versenyautókról, lenyűgöző koncepciókról és fantasztikus veteránokról is szó lesz.
A dégi Festetics-kastélynál tartották az első IDOLZ rendezvényt, amin mi is kint voltunk.
A nyolcvanas évek elején versenypályára küldték volna ezt a Corsát, de csak kedvet csinált ahhoz, hogy amatőröknek is meglengessék a kockás zászlót.
Vállalom és tartom, szerintem a II-es volt a legjobb Golf. Ez az ősmagyar példány bizonyítja, hogy nem csak a GTI-ket érdemes megőrizni.
A ritkaságok között is csemegének számító, brit piacra exportált Knight Estate-tel a Wartburg Garage Szolnok csapata autóztatott.
A négyajtósról és a Flachbauról hallottál már? És a Sally Specialről? Fura, érdekes, gyors és egyedi Porsche 911-esek következnek.
Olyan Daewoo-kat szedtem össze, amikről még tuti nem hallottál: lesz kabrió, kupé, sőt, még katonai terepjáró is.
Van köztük olyan, amiért fáj a szívünk.
Az autógyártókhoz hasonlóan a buszgyártók is iszonyú mennyiségű pénzt és energiát fektetnek egy-egy olyan típusba, ami el sem jut a sorozatgyártásig.
Volt idő, amikor a megosztó formatervű BMW-k még ritkaságnak számítottak, de ahogy most is, nem nézegetni, vezetni kell őket!
Elöl gömbölyded, hátul szögletes – ritka és fura szerzet a Wartburg 311/7-es Schnelltransporter.
Ötven éve született meg az egyes Golf, a kabrió pedig rá öt évre. A két modell ugyanaz, mégis mást indított meg.
Idén is pazar hangulatot teremtettek a Tagore sétányon a Concours d'Elegance szépségversenyének indulói.
Egy dicsőséges, de sajnos már nem létező svéd autómárka, a Saab emlékezetes termékeiről lesz szó.
A Lamborghini a V10 vége kapcsán ráharapott az analóg fotózásra, a mágnesszalagos felvételekre és a manuális kézifékek dicsőségére.
Átlagos Trabantból kampányautó, majd pizzafutár, majd ismét kampányautó. De mit hoz a jövő?
Van köztük középmotoros szörny, háztáji versenyautó, sőt, még olyan Duster is, amivel Alain Prost verette jégen.
Egy korosodó prémium Porschéval letolni a Bamako Rallyt csak egy dolog, de milyen elképesztő hang kíséretében tette azt.