Mit szerelhetünk fel, ha nem akarjuk, hogy az NKH-s autó láttán összeszoruljon a mindenünk?
Egy VW Golf feláldozásával igyekeztek kideríteni, hogy mennyire biztonságos az akkucsomag elhelyezése.
Hosszú évek óta próbál beszerezni a Volánbusz csuklós buszokat. Úgy néz ki most, végre eredményes lesz a közbeszerzés.
Most megmutatták a már véglegesnek szánt villanyfurgont, de kapható csak 2022 elejétől lesz.
Úgy tűnhet, minden el akar taposni, pedig nincs kíméletesebb erőgép, ami ennyire vigyáz a talajra.
Hamarosan megérkeznek az első török harcjárművek a honvédséghez, amelyek helyett vásárolhattak volna magyar gyártású Komondorokat is.
Mi vásik el előbb, a szovjet acéltraktor vagy az idő vasfoga
A Rosenbauer hét év alatt fejlesztette ki a világ első hibrid hajtásrendszerű tűzoltóautóját.
Hidrogénnel megy, egy töltéssel akár ezer kilométert. Lehet ez a fuvarozás jövője?
A nagyobbik akkumulátorral is csak 250 kilométer a hatótávjuk, viszont 130 kW-os teljesítménnyel is tölthetők.
Ez az első szériában gyártott üzemanyagcellás teherautó, bár nagy sorozatról egyelőre nem beszélhetünk: egyelőre tíz példány készült el.
Az Innotruck ránézésre egy szuperszonikus repülőgép és egy teherautó-kerekű sportkocsi különös keveréke.
Elkészült a Katasztrófavédelem első három, komoly páncélzattal rendelkező járműve.
Az új márka kifejezetten üzemanyagcellás haszonjárművek fejlesztésére és gyártására alakult.
A prototípus a japán óriás teherautó-márkája, a Hino egyik modelljére épül, tisztességes hatótávot ígér.
Hova lesz a világ, ha már a kotrógépet is GPS vezérli? Megjönnek a tervek pendrive-on, centis pontossággal és sokkal gyorsabban épül a töltés.
Ezzel az állítással pár cég biztos vitázna. De tény, hogy bemutatták az új MAN teherautókat: húsz év után a teljes TG típuscsalád megújult.
A Navistar egészét felvásárolná a VW teherautós részlege, 2,9 milliárd dollárt ajánlottak.
Az UD Trucks az Isuzué lesz, de ez csupán a Volvo és az Isuzu együttműködésének első lépése.
A BKV rárepülhetne, reptéri járatként jól funkcionálhatna a 31 méter hosszú duplacsuklós.
Először történt ilyen. Három év múlva már fuvarozóknak árulnák a fejlesztők a rendszert.
Nem okozott balesetet, bár ez talán a legkevésbé rajta múlt. Bő két évet kapott.
Aligha vettek el vevőt az S-osztálytól a kamionjukkal, de jobb a békesség.
Szeptemberben kötöttek együttműködési megállapodást, és máris itt az első közös prototípus.
A Thor 24 hét évig épült, és nagyjából 7 millió dollárt emésztett fel, de anyagilag is megérte.
A hivatalos világrekordot 240 km/h fölé emelte a módosított JCB Fastrac.
Az FL IR-t a Tokiói Autószalonon mutatják be a japánok.
A 73 éves Wrightbus cég 1400 munkavállalót bocsát el, nem jött be a modern emeletes buszuk. Meg a brexit.
A hatalmas, négytengelyes AXL-en már nincs kabin, bár a helye még megvan.
Elektromos buszok most is járnak Budapesten, de az eCitaróhoz már nem kell felsővezeték, mint a trolikhoz. Kell viszont más.
Míg Budapestet ellepik a füstokádó, használt buszok, addig Bukarest inkább a környezetkímélő megoldásokat választ, 100 százalékos EU-támogatással.
Az elmúlt húsz évben nem volt ilyen nagyarányú Volános beszerzés.
S-Way a neve és lesz belőle elektromos változat is.
Az amerikai Lexani Motorcars ötlete zseniális: egy nyújtott Ford pickupot kínálnak kerek egymillió dollárért.
Ha kell, reggel a szemetet gyűjti, este pedig utasokat visz az NXT.
Már el is adtak belőle egy tucatot Olaszországba.
Villanyos és háromszáz kilométert elgurul a koreaiak új kétszintes városi busza.
Oké, van visszapillantó kamera meg intelligens gáz-fék-retardrer, na de a gombnyomásra LED-fénnyel világító csillag!!!
A Közlekedési Múzeumból látogatták meg az Iránban pihenő 293-as Ikarust.
Itt nem km-ben, hanem raklapszámban mérik a tudást. Az elektromos targoncák ma már ki tudják küszöbölni az emberi hibákat is.
Egyelőre durván 480 kilométert megy egy tankkal az üzemanyagcellás vontató.
Nehéz lenne elképzelni ennél szürreálisabb dolgot egy Ikarusszal.
A svéd gyártó olyan cégeknek szállít először, ahol valóban hatékonyan működtethetők az elektromos teherautók.
Szomorú, hogy Koreából kellett érkeznie a tökéletes Alfa-nyergesvontatónak.
Aszfalton is elmegy negyvennel, de a tökig érő sárban sem süllyed el. 12 henger, 2840 newtonméter, van még kérdés?
Ilyenkor nem könnyű a mentés, főleg hogy egyik résztvevő se könnyebb 5-10 tonnánál
A legnagyobb havazáskor is haza tudok menni, pedig hegyen lakok és az utcánkban hókotró akkor jár, amikor a Pamela Anderson.
Egy norvég kőfejtőben állhatnak először szolgálatba az önvezető FH16 kamionok.
Úttalan utakon, hegyen-völgyön-sáron át. A táv csak 15 km, na de milyen kilométer...
Simán összerakhatunk a sufniban egy hójárót, amivel aztán csapathatunk a pusztában
Nézegessen táncoló targoncákat és rakodógépeket Kínában.
Munkaautónak nagyon jó, csak ez a csomag...
1954-ben készült, 425 ló és néha kerékre áll, mégse motor.
Úgy érzed, te vagy az utak királya? Jelentkezz!
Az óriáskerekű terepjárót a szükség szülte: Oroszországban bőven akadnak más járművel megközelíthetetlen helyek.
És ez a Hyundai picivel nyomatékosabb, mint Michelisz Norbié.
A Volvo Trucks olyan hibát fedezett fel saját motorjaiban, ami a nitrogén-oxid-kibocsátási határérték túllépését eredményezi.
Nem kell más hozzá, csak egy régebbi Renault Master, egy kis kézügyesség, pár szerszám és lelkesedés
Ami képes magától helyváltoztatásra, azzal valaki előbb-utóbb versenyezni fog. Ilyen volt az idei targonca VB.
A fülkében üres, mégis kikerül, előz, elengedi a másik autót, tehát működik. Pár év, és megvalósul.
A fülkékbe költözött a stáb, hogy összejöjjön ez a csodás kordokumentum. Így kerültek a magyar konténerházak nagyon keletre huszonsok éve.
Sorozatban gyártaná a koreai gyáróriás az üzemanyagcellás Xcient teherautót.
Ha minden igaz, ez lesz az utolsó saját tervezésű Mitsubishi pickup.
Fülke már nem is jutott a svédek tanulmány-vontatójára, hisz önmagát vezeti.
És végül egy 44 lóerős Dávid megmutatta, az erő nem minden
A cél a légellenállás csökkentése volt, de nem ez a Mercedes kamionjának egyetlen újítása.
A vörös dög pont azt produkálta, amit elvárni tőle, alapból finoman váltogat, lepadlózva kimondottan meggyőzően gyorsít
A magyar mezőgazdaság történetének fura traktorai, amik mind ott lesznek a Hódmezőrületen.
Az Unimog tényleg mindenre alkalmassá tehető, ahogy azt a mellékelt ábra mutatja.
Nyilvánosságra került egy videó a hétfői, bolognai kamionbalesetről, ahol egy tartálykocsi felrobbant. De hogyan állt meg mögötte a másik kamion?
A helyzet ugyanaz, mint a magyar fociban: támogatás van, eredmény nincs.
Komolyan veszik ezt az irányt, a második kamionjukat mutatják be másfél éven belül.
Összesen négyezer lóerővel vág neki a Kamaz-master Team a 2019-es megmérettetésnek.
A világ legnépszerűbb városi buszának elektromos változatára már érkeztek is rendelések
Három év és egy drágább budapesti lakás ára ment rá, de nagyon laknánk az eredményt.
Úgy tűnik, arculatváltást tervez az MAN és a Scania anyacége.
Tudtad, hogy altatógázzal szokták kirabolni a lakóautókat? A modern lakóautó ettől is megvéd.
Belülről a kamion, amiben még a semmi közepén is tudnál mosni.
Vége a világnak, már a Sprinter sem hátsókerekes! Illetve még némelyik az, de azoknál magasabbra kell lapátolni a sódert.
A Mercedes anyacégének amerikai részlege mutatta be a Freightliner eCascadia kamiont.
A csúcsbuszokat is elérte a spórolás, de ez a fogyasztásukon is látszik.
Öt éve vezették be az új rendszert az észt fővárosban, amelynek sikere minden várakozást felülmúlt. Ezért most kiterjesztenék az ingyenességet az egész országra.
Idén először volt női mezőny is.
A legújabb CF nyergesvontatót alakította elektromos üzeműre a DAF és a VDL.
Amikor csillogó, szinte gyári állapotú Zillek próbálják elpusztítani az embert
Mi lehet a metrópótlós buszbajok oka? Az Ikarus Egyedi Kft. sajtóközleménye talán segít, amely határidőre el is készült, ellentétben a buszokkal.
Keresik az ország legjobb női targoncavezetőjét!
Súlyos műszaki és konstrukciós problémái vannak az új magyar buszoknak, ennek ellenére az első két busz forgalmi tesztelése elkezdődött a fővárosban.
Ha van egy nagy garázsod meg egy fölös teherautód, te is megpróbálhatod.
A világ két legnagyobb autógyártója haszonjármű-fejlesztésben működik majd együtt.
És új jelentést ad a Fáradt? Álljon meg pihenni! felhívásnak.
Jó gondold át, mert nem jó utólag az árokba esett lakó mellett szomorkodni.
A Top Gear Stigje hivatalos világrekordot állított fel a Track-torral: 140 km/h-val száguldott.
A reptereken nagyon nem mindegy, mikor jön a hókotró. Ember nélkül sokszor egyszerűbb.