A magyar Prius-akku guru kameránk előtt mutatja meg az elpusztíthatatlan hibridek érzékeny pontját és beavat a megelőzés módszereibe is.
Ilyen hangosat még nem hallottam, mint a Jeep Renegade-ben, úgyhogy megmértem a zajszintet: a halláskárosodás garantált!
A legnagyobb Suzuki jó állapotú példányai sorra érkeznek Magyarországra. Megnéztük Bencéét és elmondjuk, mire kell figyelned, ha Kizashit vennél.
A legtöbb elektromos autóban valóban nincs sebességváltó, de mégis akadnak olyanok, amelyikbe tesznek. Elmondjuk, miért.
Újként majdnem 10 millióba került és bár azóta eltelt egy étvized, most a szép Kizashik is 3-4 millió körül mennek. Nézd meg és hallgasd ezt, majd dönts!
Időről időre érkeznek hírek önvezető autók baleseteiről. Egy megmagyarázhatatlannak tűnő esetre keressük a magyarázatot.
A Xantia Németországból jött hozzánk, gazdája pontosan tudja, mivel jár egy ilyen autó, mi pedig ráeresztettük a gurunkat, hogy te is tudd.
Közel kétszáz lóerős, a futóműve álom, a formaterve olasz, az autó pedig francia, ezért nem kérnek érte sokat. Nézd meg ezt és dönts!
Gréta, a kiégett régi Porsche elektromos lesz. De honnan kerül bele miféle hajtás?
Fúrás, perselyezés, hónolás, fészekmarás - a gépműhelyben mutatjuk végig a Celica-motor teljes felújítását.
Több mint 300 ezer kilométer, szuperalacsony fogyasztás, rendszeres utazások. Mi igaz a Corolla D4D legendájából? Átvizsgáltuk.
De szeretnéd 5 literes átlaggal járni és beültetni a családot, akkor kerül képbe az előző évtized Toyota Corollája, a kis D4D motorral? Mernéd venni?
Pedig újként vette a Fiat 500L-t, vigyáz rá, rendszeresen hordja szervizbe. Már egy rendes, szívó benzinmotorban sem bízhatunk?
Akkor is szívesen vennél környezetkímélőnek nevezett üzemanyagot, ha dupla annyiba kerülne, mint a kőolajból készült benzin?
Ismert előélet, megszakítás nélküli szerviztörténet és az összes javítás pont jegyzéke. Így vizsgálják át a flottás autót, mielőtt megvennéd.
Dorka újként vásárolta ezt a mókás Fiat 500L-t, rendszeresen szervizelteti, de valamivel nem elégedett. Kitalálod, hogy mi az?
Az Octaviáról mindenki hallott és mindenkinek határozott véleménye van róla. Változhat-e ez? Árnyalható? Megnézzük, milyen egy húszéves, 390 000 km-t futott példány.
Az állítható lengéscsillapítókkal tetszés szerint lehet kényelmesebbre vagy sportosabbra hangolni a futóművet. Elmondjuk, hogyan!
Megjelenése után vásárolta a piros, V8-as sportkocsit, mert gyerekkora óta pónira vágyott. A karbantartás fontos és otthon a harmadába kerül, de nem árt egy ellenőrzés.
Norbert hamar megutálta a Volkswagen T5 Multivant, az adatvédelmi hatóság pedig nem segített megszerezni a szerviztörténetet, ahogy másnak sem fog.
Miközben szinte a csapból is a villanyautók folynak, az ellentábor sem tétlenkedik. Állítják, hogy a belső égésű motornak sem áldozott még le a napja.
Gazdája szereti az autót, de hanyagolja a márkaszervizeket, ezért otthon javította és karbantartott a V8-as sportkocsit. Ártott neki? Nézd meg!
Ingyen kaptuk, két év műszaki van rajta és jótékonyságra szánjuk, de ennyire rozsdás autót még a restaurátor sem lát mindennap. Guszti felmetszette a Seat PD TDI hasát...
Az E46 sorozat rút kiskacsájaként tartották számon, pedig nagyon klassz kis élményautó a Compact, főként a legerősebb, hathengeres motorral. Lemértük a teljesítményét.
A kompozitok könnyűek, erősek, mostanra már pontosan modellezhetőek, mégsem tűnik úgy, hogy kiválthatóak lennének a fémek.