A négyes Golf alapjaira épülő Bora szinte nem létező felszereltséggel érkezett műsorunkba. Megnézzük, mennyi pénzt kér a különleges technika.
Elegáns autó, nagyon finom működéssel, kedvező fogyasztású V6-os hibriddel, csak az inverter és a vezérlés szavakat ne halld sokszor.
Autók, amik jól titkolják, hogy V8-as rotyog a motortérben. Ritkák és nem is olcsók, viszont belesimulnak az utcaképbe.
A típus, amiből rengeteget tuningoltak, törtek és hajtottak bele a pusztulásba, a túlélőket pedig egyre jobban kell becsülni.
Egyszer fent, egyszer lent. Válogatásunkban olyan márkák szerepelnek, amik akár többször is megjárták a piaci szamárlétrát.
Öt villanyautóval indultunk el Miskolc felé, hogy kiderítsük, melyik hogyan teljesíti a gyári értékeket.
Mátyás szeretett volna egy viszonylag fiatal, tágas, kényelmes, automata autót, és nem érdekelte a kilométer.
Ahogy egy szép autó lehet rossz, úgy egy csúnya autó is lehet jó, költeni viszont egy ennyire olcsó autóra is kell.
Megbízható dízel igáslovamat izgalmasabb típusra cseréltem: megindult, de még nem ért véget a pénztemetés.
100 milliárdos szélcsatorna, friss akkulabor, Volvókkal és Polestarokkal tömött utcák. Göteborgban és Torslandában jártunk.
Sokan vágynak egy takarékos és praktikus dízel Passat kombira, de azt is tudják, melyik generáció mivel hívta fel magára a figyelmet? Most kiderül!
Árpád vállalkozásához, munkatársnak vett egy teherautót, ennek megfelelően rendben tartja, de elég sok pénzt is költ rá.
A Hungaroringen tett látogatásunk során a Ferrari két pilótájának, Charlers Leclerc-nek és Carlos Sainz-nak is feltehettünk néhány kérdést.
Vonzó lehet a filléres tankolás, viszont az LPG-s autót is érdemes jó állapotban tartani, különben egy idő után pénznyelő lesz.
Egy olasz kikötőben nem mindennapi technikára bukkantam
Nem mindegy, hogy a haverok előtt, anyagilag, vagy az UV-tól égsz le egy kabrió PT Cruiserben, de egy biztos: hangulata lesz!
Nem is olyan nagyon drágán már egész kellemes kínálat érhető el.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Sándor a kínálat tetejéről, első hallásra sok pénzért vett öreg Audi A6-ot, de bízik benne, hogy kincset talált. Megnézzük!
Másnak csak egy öreg japán autó, Szaszának viszont beteljesült álom ez a Toyota, pedig tudja, hogy költeni kell rá.
Ez az Octavia 7 év után, sérülésekkel és napi bérléssel a háta mögött is megtartotta egyik legfontosabb előnyét: kiszámítható.
Te is ragaszkodsz kedvenc nemzeted autóihoz? Pedig a hamisítatlanul eredeti gyártmányok vagy nem léteznek, vagy nagyítóval kell keresni őket.
Filléres típus, kedvező alkatrészárakkal, mégis nagy csapda lehet egy rossz állapotú példány belőle.
Őrült gondolatok születtek az elmúlt évtizedekben az elektromos autózás kapcsán, egy részük igazán megvalósulhatott volna.
Amikor az autókereskedő magának vesz autót, ritkán szokott nagyot hibázni – átnéztük Balló Marci kollégánk hobbiautóját.