Az 1848–49-es forradalom és szabadságharc tiszteletére 12 pontba gyűjtöttünk 12 autóipari újdonságot az elmúlt bő 100 évből.
Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.
A Volkswagen Csoport utolsó V10-es motorját szeptemberben tervezik legyártani az Audi Hungaria G/P6 csarnokában. Megnéztük a különleges folyamatot.
Kihalóban lévő műfaj egyik utolsó képviselőjét hoztuk el a műsorba, és hoztunk egy házi gurut is.
Szerintük akár ez is lehet az egyedi karosszériák jövője.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
A Caterham Project V a brit márka első komoly keménytetős sportautója. Egyben az első elektromos is, ami önmagában hatalmas kihívás.
Hírhedten rossz autótípus sokat bizonyított példányát hoztuk el nektek – 453 ezer kilométerrel még mindig megy a kilencedik tulajdonosánál. A nap guruja: Szilva Tamás.
A Toyota Suzuki, a Renault Mitsubishi, a Nissan pedig Dongfeng is lehet a 2024-es magyar piacon. Bezzeg anno Premiert nem vehettünk a Lada helyett.
Használt autót prémiummárkától venni mindig rejt magában rizikót, ennyi idős példánynál pedig nem ritka, hogy az árának jelentős részét elkéri még a szervizben is.
Nyakunkon az új szezon, ideje hát végigmenni a mezőny tíz csapatán és összegezni, melyik milyen újításokkal vág neki az évnek.
Tíz évvel ezelőtt a Venom GT a világ leggyorsabb utcai autója lett. Idén Hennessey az F5-tel vág neki, és a gyári autó már kész is van hozzá.
Legalábbis tavaly nyáron beadtak erről egy szabadalmi kérvényt Amerikában. Ez ugyan nem jelent sorozatgyártást, de mindenképp érdekes.
A Bangle hetesnek hívott E65-ös BMW a kor egyik legmodernebb luxusszedánja, de szeretnéd-e akkor is, ha milliókat kéne rákölteni?
Sorozatunkból kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Különleges átvizsgálás a mai: a félmilliót futott Swift első tulajdonosa is eljött, új gazdái pedig fogyatékkal élőkön segítenek az autóval.
1986-ban az utcai 959 még nem volt kész, a B-csoportos versenyautóból viszont könnyű volt összkerekes prototípust faragni a 24-órás versenyre.
Izgalmasnak nem, megbízhatónak viszont annál inkább szokták mondani ezt az Octavia-generációt. De mennyit kell rá költeni 400 ezer kilométer és 20 év után?
A Ford és a Mazda közös gyereke ez a sportos kupé, aminek a legfiatalabb tagjai is lassan OT-korba érnek. Sokat kell költeni a szerelemre?
Minden relatív, az I.DE.A stúdió ötlete alapján tesztelt 4RM prototípusokat viszont így még sosem láttad.
Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.
Nem véletlenül olcsók a második generációs A-osztályok: hírhedten rozsdásodik, nehéz szerelni, nem is túl megbízható, most kiderül, mennyi baja van.
Egy barátod egy Geo Metróval jár, és nem érted, miért önmaga ellensége? Egy sáros Opel Frontera áll hátul, de te mindig egy Isuzu MU Wizardra vágytál?
A Malibu itthon ritka, de műszaki alapjai ismerősek lehetnek. Mennyi a szívás egy 2012-es, 195 ezret futott darabbal?
Saját tervezésű és gyártású motorbelső, egyedi program, sok év munkájának gyümölcse. Tartsatok velünk ma is.