Volt idő, amikor a megosztó formatervű BMW-k még ritkaságnak számítottak, de ahogy most is, nem nézegetni, vezetni kell őket!
Csak egy tuningolt, öreg Mitsubishinek tűnik, pedig Tommi Mäkinen világbajnok lett vele, mi kipróbáltunk egyet, és azóta menthetetlenül vágyunk rá!
Nardòban három külsős vezethette a Lamborghini Revuelto hibrid V12-es prototípusát hamarabb, mint a VW vezére, Oliver Blume. Én voltam az egyik.
Minden, amit az autózásban szeretni lehet: szívó V8, kézi váltó, hátsókerék-hajtás, szabadságélmény, ritkaság és fantasztikus vezetési élmény. A BMW Z8-as mindet tudja.
Alig pár évig volt piacon az XJ-C, a történelemben mégis maradandó helye van. Mert ennyire szépet még a Jaguar se tud gyakran.
A legerősebb kivétel, amit megengedhetünk magunknak - mondta Luca di Montezemolo az FF-ről. És milyen jó, hogy megengedték!
Évekkel ezelőtt volt, de ma is a talpamban érzem, ahogyan az F430-as szívó V8-asa dübörgött mellettem alapjáraton, mert az első Ferrari felejthetetlen.
Ez nem Hummer, hanem egy annál korábbi, eredeti katonai változat. Ami olyan kemény, hogy a kád széle kér elnézést.
A Mini eredeti célja az volt, hogy olajínséges időkben olcsón és kis fogyasztással csábítson autóvásárlásra. Hogy a fenébe lett ennyire vidám?!
A Mini ma már nem sokban hasonlít a nagy elődökre, de ettől még nekiláttunk megkeresni a közös pontokat. És többet találtunk, mint bárki gondolná!
333 lóerős kompresszoros V6, egy négyajtós Audiban, ami fel se tűnik senkinek.
Mindig buli a kicsi autó nagy motorral, de a Clio RS nem csak az adrenalinban pácolt élményt hozza, hanem a megbízhatóságot is.
Ha régiautó, akkor mindenki Porschét, sport Mercedest, esetleg Alfa GTV-t akar, nagy motorral. Pedig az élmény más árszinten is varázslatos.
Elég pontosan tudom, milyen kocsit szeretnék hobbiautónak: nem ilyet. Ez a 406 Coupé azonban nagyon vonzó.
Két új autó, mégis mintha évtizedek feszülnének köztük. A Lotus és az Alpine nagyon másként indul hódítani, de nekünk mindkettő szívbe talált.
Nyers és haragos, finom és kezes egyszerre a Maserati Shamal, amiben csak egy tényező a ritkasága, mert a biturbó V8 izomból tanít meg élvezni az életet.
Az egyik legdurvább gyári Imprezát alig ismerjük. Pedig a vezetése megtérít akkor is, ha eddig nem hittél a Subaruban.
A Maserati Biturbo olyan rossz hírű, hogy azt hihetnénk, rég elásták az összeset. Annál nagyobb csodát éltünk, mikor hármat is vezettünk egy napon!
Ha egy autóba a Lotus adja a vázat, a kormányt, a futóművet, a műszereket, sőt, a Lotus gyártja Angliában – az Lotus, nem?
Hihetetlen, de ez a furcsa orrú ezerhatos valódi gyári kivitel. Ami azonban még ennél is meglepőbb, az a bejáratós motor az orrában.
A Lotus Seven replikák, mint például a Westfield lényege annyira kortalan, hogy teljesen mindegy, melyik évjáratot próbáljuk. A vigyor garantált!
Azt mondják, a dolgok jó oldalát kell nézni. Márpedig sokkal jobb a kilátás, ha lenyitott tető tárja elénk a horizont!
Olyan, mint marhahúst osztani vegán tüntetésen, vagy Greenpeace aktivistát fuvarozni teherhajóval. Az első Cayenne Turbo S-nek nem számít az erkölcs.
Új korában nem lett akkora siker, így válik most kellemes és érdekes hobbiautóvá, pláne V6-os benzinmotorral – húszéves a Citroën C5.
Ránézel, és elönt a szépsége, látod az alatta kanyargó szerpentineket, és tudod, hogy ezekből a kipufogókból zene szól.
Ne tévesszen meg a cicaszem: ezt a Mazdát úgy kell hajtani, mintha loptad volna. Mert akkor hatalmasat szól!
Sok autóra rásütik, hogy egyszer majd keresett veterán lesz, de ez mind csak találgatás. Az idén 30 éves W140 esélyei azonban jobbak az átlagosnál.
Zöldséges Mercit általában a tartósság, az olcsó fenntartás miatt volt szokás szeretni. De a kínálat teteje egy kicsit más.
Vannak autók, amiket nem kell magyarázni. Az ezüst Mercedes S bordó belsővel ilyen.
De a nagymotoros Z3 olyan élmény, hogy nagyon könnyű örökre beleszeretni.
Nincs arab ország Toyota terepjárók nélkül, ráadásul annyi van belőlük, mint nálunk Suzukiból. Csak felénk a honvédség ritkán nyomul Swifttel.
Nem tudom, mennyi lehet igaz abból, hogy a Porsche humoristát szerződtetett a lejáratásukra, mi ez, ha nem összeesküvés?!
A technikai szuperlatívuszok autója, mégis egy butyuta amerikai mozifilm-sorozat miatt lett ismert.
Alig egy tonna, 160 lóerő és egy elképesztő forma. A Renault 17 TS Gordini sokak tudatalattijába beégett.
Az autó, amit nem kell tuningolni. Ha erősebbet akarsz, akkor vegyél belőle egy erősebbet, mert amúgy csak elrontani tudod.
Az Alpina ötelete az volt, hogy beleraknak egy másfélszer akkora motort a hármasba, mint amekkorát a BMW mert. Még hogy downsizing? V8!
Szoktuk volt mondani, manapság a BMW csinálja a legjobb Mercedeseket. Néha viszont a Mercedestől érkezik egy istentelenül jó BMW.
Nem különösebben erős, nem is annyira gyors. Ellenben Senna szerette, és még kicsit reszelte is, lehet akkor rossz?
Ha nagyképű akarnék lenni, azt mondanám, keresztbe raktam egy 700 lóerős Nissan GT-R-t. Pedig igazából a GT-R rakott keresztbe engem.
Lehet vitatkozni, melyik minden idők legjobb BMW-je, de ha a legszebbről lesz szó, ez azonnal hazavágja a bulit.
Egy akkori 911-esnek 200 lóerő kellett volna, hogy úgy menjen, mint a zseb-Fiat, de csak 130 volt neki. Ez a Fityó úgy evett Porschéket, hogy azok még rángatóztak egyet a szájában. Ma is zúzós!
Az autózás sztorijában vannak olyan fejezetek, amiket nem érdemes kihagyni. A Lancer EVO biztosan ilyen, Mikié meg pláne.
Kipróbáltuk versenypályán, megnéztük milyen az elődeihez képest és referenciának mellétettünk egy Ford Focus RS-t. Tudományos alapossággal keressük a vezetés élményét az új Honda Civic Type R-ben.
Gázadásra egy atomvillanáson lovagolsz, visszaváltásnál olyat durran mint egy tüzérségi üteg. Van gyorsabb, van szebb, de kevés az ekkora karakter.