Traffipaxolásért baráti szeretet

2011.08.15. 14:40 - Winkler Róbert

Feladó: Tamás

Címzett: Tisztelt Csongrád Megyei Kapitányság!

Dátum: 2011. augusztus 15. 9:54


Tisztelt Csongrád Megyei Kapitányság! Az önök egyik járműve sebességmérést folytatott a vasárnapi napon a Derekegyházát Szentessel összekötő úton. Ezen a szakaszon jelenleg is kint van a sebességkorlátozó tábla, bár az útjavítást már napok óta befejezték.
Az adott sebességméréssel több probléma is van.

  1. Az önök szolgálati szabályzatában található az alábbi rész:
    (4) A rendőrhatóság fontos közérdekből a közúti járművek közlekedése vagy várakozása céljára ideiglenes jelleggel igénybe veheti az egyébként nem a közúti forgalom célját szolgáló közterület, ha annak teherbírása megfelelő, illetve méret- és súlykorlátozás elrendelésével arra alkalmas. A közút lezárása vagy forgalmának korlátozása érdekében kihelyezett közúti jelzéseket az ok megszűnésekor el kell távolítani, az állandó jelleggel ott lévő közúti jelzőtáblák hatályát vissza kell állítani. 
    Ennek önök nem tettek eleget, mivel a tábla eltávolítására én tettem lépéseket a közútkezelőnél a mai napon. Így a sebességmérést végző kollégájukkal szemben kérem járjanak el a szolgálati szabályzat megsértése miatt.
  2. Erkölcstelen ilyen helyen mérni, de gondolom ezzel már megtanult a közlekedési osztályvezetőjük együtt élni.
  3. Valamint baráti szeretetemet ezúton is kérem juttassák el a mérések helyét kijelölő kollégájuknak. Áldott szép napot neki!


Köszönettel,
Tamás

Szóljon hozzá!

Kommentek

  • 2011.08.15 16:11:36Kiszámoló

    chipanddale74: az a szomorú, hogy neked ez a természetes és az a természetellenes, ha valaki számon meri ezt kérni.

  • 2011.08.15 16:12:12gnme

    Alekosz lesz a példakép, ő tutira mindig minden körülmények között betartja a sebesség korlátozásokat

    és szereti a pálinkát

    ...mondom én hogy példakép lesz, elrettentő

  • 2011.08.15 16:14:47Tabulator

    @Kiszámoló: de szép is lenne, ha így működne.
    Meg ha legalább azt amit megcsinálnak normálisan csinálnák. Szomszéd faluban buszmegálló körül kb 20 métert tavaly újraaszfaltoztak maradék járdaaszfaltból, lehet tippelni hogy néz ki.

  • 2011.08.15 16:17:00csintapala

    Wilberforce: "Nem szeretnék a nyugattal példálózni, de jártam már olyan helyen, ahol útburkolati jel mutatja, hogy a traffipax mettől meddig mér."

    Meg van olyan hely is -szintén bezzegnyugaton-, ahol sokkal több a traffipax, nagyobb a büntetés, és alacsonyabbak a sebességkorlátok, mint nálunk. Aztán mégsem rinyálnak. Csak itt rinyál mindig mindenki mindenért.

  • 2011.08.15 16:25:59Wilberforce

    csintapala:
    És ott hány "kintfelejtett", fa takarásában lévő, teljesen értelmetlen helyen elhelyezett táblánál mérnek?

  • 2011.08.15 16:46:09É2I

    Nem teljesen a témához:
    A szalagkorlát sérülésnél például miért csak kitáblázzák azt 4-5 hónapig, majd csak utána javítják? Ez is hülye mentalitás, szabályozás, vagy együtt a kettő?

    A témához közelebb. Konkrét példa amikor kitett 30-s tábla után öt kilométerrel javították az utat. Ki az aki addig nem gyorsít vissza? Főleg úgy, hogy közben van 1-1 bekötő földút, tehát elvileg már nem is érvényes...

  • 2011.08.15 16:46:56BocaNegra

    Érdekes mennyi ember tudja fölényesen azt írni, h "ott a tábla, akkor annyival kell menni!" és mennyi ember lett hirtelen jártas mindenféle jogszabályban. Bezzeg ha veled történne, akkor sírnál, h miért pont te és már megint miért kell neked ennyit fizetni...

    Teljesen jogos a levélíró felháborodása! Ha a műszaki átvétel olyan kurva fontos, akkor
    1. nehogy már ne legyen vki, aki oda ki tud autózni a munkálatok befejezésekor!
    2. hogy vesznek át bármilyen utat is, ha mindnek kritikán aluli a minősége (mert 3 hónap alatt újra kikátyúsodnak nyáridőben bazz!!!)

    A rendőrök meg sz@r-szemét-sz@r alakok, mert tudják ezt jól ők is. Engem egyszer mérjenek be ilyen helyen, visszatolatok, és elbaxom onnan a 30-as táblát a g*cibe!

  • 2011.08.15 16:50:42Bassboy

    Fura, hogy Tamás végre tett valamit a szívatásokkal szemben Ti meg jórészt neki szóltok be
    Vaze ebben az országban nem lehet jót tenni!!!
    Hajrá Tamás

  • 2011.08.15 16:51:27szita szita péntek

    Az indokolatlan sebesség korlátozást épp úgy büntetni rendelném, mint a gyorshajtást. Az első büntit követő napon 2 percente büntetnék ugyan azért a tábláért, ha még mindig kint van.

    Építési munkáknál viszonylag egyértelmű a tábla indokoltsága. Örömmel látnék egy olyan az autósok érdekvédelmét szolgáló testületet, amely a táblák szükségességét rendszeresen felülvizsgálná. Bosszantó, amikor túlzottan korlátoznak pld egy-egy kanyarban, vagy éppen egy falu elejére kibiggyeszik a 30-as táblát. Büntetni kellene ezt is. Mindig a sofőr van a f*sz rosszabbik végén...

  • 2011.08.15 16:52:08É2I

    .

  • 2011.08.15 16:55:49csintapala

    Wilberforce: szerintem nálunk sincs sok kintfelejtett tábla, meg értelmetlen helyen lévő sem. Annyi a különbség, hogy nálunk az emberek -jórésze- szarik bele mindenbe, nem tanultuk még meg, hogy a sebességkorlát táblának nem az okait kell firtatni, hanem be kell tartani.

  • 2011.08.15 16:59:24DBandesz

    Szentesi vagyok, a táblákat tényleg kinnthagyták. Ez ugyanúgy igaz arra a szitura is, mikor itt Szentesen a Petőfi szállót körbeparavánozták azzal, hogy hamarosan elkezdődnek a munkálatok. Rákereshettek nyugodtan: lóf@sz sem történt még az épület külső homlokzatán, sem a tetőn, azaz a paraván egyelőre (3.-ik éve) a látványpékség illúziójának felel meg. Egyelőre a pincében áskálódnak a régészek, mert találtak vmi maradványokat. Namost: a paraván korábbi felállítási helyén sebességkorlátozásra volt szükség. Felraktak a paravánra egy 20-as táblát még akkor, aztán mikor az új helyen felállították, a tábla "természetesen" rajta maradt. Konkrétan a még akkor aktív lámpás kereszteződésben. Elindulsz, mikor zöldre vált a lámpa, nem vagy paraszt, nem akarod feltartani a mögötted haladókat, így viszonylag dinamikusan elindulsz. A lassan agyhalott kispolákot kivéve minden mai autóval túlléped egyesben a 20-at, ha tényleg haladni akarsz. Szemben meg ott áll a yard, és fotóz. Ismerek olyat, aki 37-tel ment a táblás paraván felállítását követő reggelen, és kapott egy háromszázas csekket. Okos mi?

    Persze értem én: hiányos a büdzsé. De (és ezt csak halkan kérdezem meg) nem kéne inkább a gangeszi bűnözéssel foglalkozni egy kicsit e helyett?

    És BocaNegra-nak igaza van! A Közútkezelő embereit egyenként vinném ki a gátra cölöpnek leverni árvíz idején, ahogy anno Hofi Géza is mondta más köztisztviselőkkel kapcsolatban.

  • 2011.08.15 17:08:53világatlasz

    Sok érv elhangzott pro és kontra, de igazából nem ez a helyzet. A helyzet az, hogy pártunk és kormányunk a büntetésekből is a költségvetés lyukait akarja betömni. Ezért ki van adva, hogy minden helyzetet ki kell használni a büntetésre, ha nincs ilyen helyzet, akkor csinálni kell. A rendőrnek kötelessége a lehető legtöbb büntetést kiszabni, ennek érdekében minden, a közlekedésben érdekelt vállalkozás köteles mindent megtenni. Tehát minden olyan helyre sebességkorlátozást kell kitenni, ahol a mérő jól el tud bújni. Lehetőleg olyan korlátozást, amit senki nem tart be, mert értelmetlen vagy betarthatatlan. Ezért kellett a büntetési tételeket is felemelni. Az egésznek semmi köze a közlekedésbiztonsághoz, az senkit nem érdekel. Fizess és kuss!

  • 2011.08.15 17:11:07Operator

    "...a sebességkorlát táblának nem az okait kell firtatni, hanem be kell tartani..."

    Kedves Csintalanpala, kérlek, ilyen igét hangosan és széles körben ne hirdess. :) Elnézést kérek, de amit leírsz, az szó szerint a birka magatartás. A helyes (vagy a "helyes" helyett úgy fogalmaznék, "élhetőbb világot eredményező") állampolgári magatartás sokkal inkább valahogy így hangzik:

    A sebességet korlátozó tábla okát igenis firtatni kell amennyiben a jóérzésű közlekedőben gyanú merül fel, hogy az ok már elhárult. Írni kell a közútkezelőnek, hogy távolítsák el stb. MINDEKÖZBEN, ezzel együtt, természetesen be kell tartani a tábla rendelkezését, mindaddig amíg az ott van.

  • 2011.08.15 17:20:07Rejsztág

    Legyen fenn a zinterneten, melyik tábla mé van kinn. Gondolom, valami indokot megneveznek úgyis, amikor felraknak egy táblát. Oszt akkor van mit reklamálni rajtuk, nem kell előtte közérdekű adatigénylég címszóval perrel fenyegetni senkit. Mondjuk ez így túl kulturált és gyors, átlátható lenne.

  • 2011.08.15 17:22:04megint

    Kint felejtett táblából egy ideje kevesebb van, régebben rendszeresen otthagyták még sokáig, pedig semmit nem csináltak már, készen voltak. Ilyen helyen mérni szemétség, de persze jó bevételi forrás

  • 2011.08.15 17:22:26DwightMcCarthy

    a 63ason van olyan szakasz ahol 3éve kint van ugyanaz a 60as,közben már a felújítás is nyomvályús de a közútkezelő b*szik leszedni,bejelentés ellenée sem :)

    ja...más...fehérvárról a balatonin kihajtva kijjebb rakták 500m-el a lakott terület vége táblát, stílusosan egy 2méter magas susnya mögé, gyárilag 10centi látszik a sarkából, meg sem kell várni amíg benövi, lehet menni trafizni :))

    ez mo, semmin nem kell csodálkozni :)

  • 2011.08.15 17:31:45Spenc

    Ez kb. olyan, mint amikor 2 éve mentem a pályán, tempomat 131-re állítva, jött egy munkás kocsi a leálló sávban, hátán egy 60-as tábla.A bozótban meg 3 lábú.Én voltam 131-el a közlekedési terrorista...szerencsére 5 nappal az objektív bevezetése előtt.No akkor tettem fel 200-ért egy mindentudó lézer blokkolót, engem nem fognak szívatni az biztos.Hozzá tartozik hogy azóta sem száguldozok, de kb 10x mértek volna már be hasonlóan szemét módon.Anyátokat

  • 2011.08.15 17:32:56Spenc

    "Az indokolatlan sebesség korlátozást épp úgy büntetni rendelném, mint a gyorshajtást" ********** ezzel egyet értek, de mi lenne belőle? A türelmi zónákat azóta sem kijelölő hivatalok meg lettek büntetve? Nem.A kurvák igen.Ennyi...

  • 2011.08.15 17:33:32apoa

    Minap mentünk Horvátországban Eszék felé egy alsóbbrendű úton. A falvak bejáratánál sebességkorlátozás tábla van. Rajta: 70. Tehát nem akadályozni akarják kisebb teleüléseken az autósokat, hanem segíteni.

  • 2011.08.15 17:36:20Schütii

    Egy szóval se mondta Tamás hogy gyorshajtott és azt szeretné elkenni. Mindazonáltal teljesen feleslegesek ezek az "akciók" a hatóság megregulázásra. Fentebb már valaki leírta hogy talán ilyenkor azt is kéne bizonyítani hogy okafogyottá vált a tábla.

  • 2011.08.15 17:37:43sas70

    Kedves Tamás!

    1. Mindenben (vagy majdnem)igazad van!

    2. Fizesd be a büntetést!

    3. Nem a te feladatod eldönteni, hogy egy útjelzés meddig indokolt, vagy meddig nem! A te feladatod, hogy akkor is betartsd a szabályokat, ha azok rosszak!

  • 2011.08.15 17:39:01kovi1970

    2011.08.15 16:09:38 chipanddale74
    "A baj az, hogy a rendőrnek kivételesen igaza van. A kihelyezett táblák szerint kell közlekedni. Nincs mérlegelési jogunk, hogy ez most jogos-e avagy nem."

    Nincs-e? Ki fizeti az útfenntartót? Hát a rendőr bérét? Na és ki szereti ha szopatják?
    Szar az út? tessék megcsinálni. Jobban, hogy ne évente kelljen "kátyúzni" B+! Nem ezért fizetlek benneteket útfenntartók.

    Ez a "kinnfelejtett" tábla meg egyvalamire jó. Szabálytalanságra készteti a közlekedőket. Minek betartani bammeg, ha már egy hete nem látni senkit ott dolgozni?
    De ezzel a munkások saját magukkal is kicsesznek. 1 hónap után ha újra kimennek dolgozni, akkor már szinte senki nem tartja be a korlátozást.
    Nem lenne egyszerűbb ha nem dolgoznak akkor letakarni? De ehhez némi IQ kéne...

  • 2011.08.15 17:40:11Spenc

    Jaaa, még annyit, aki a törvények betűje szerint akar élni tegye, nem tudom az élete végén neki lesz-e jobb, vagy annak aki a határvonalon ingázik, esetleg átjár a túloldalra?

  • 2011.08.15 17:40:21Schütii

    DwightMcCarthy: Egy kicsit keserédes poén, de lehet hogy a közútkezelő tisztában van azzal hogy az útjavítások amiket csinálnak, pillanatokon belül tönkremennek ezért már nem is veszik el a táblát. Most már a nyomvályúk miatt kell 60-nal menni, nem a munkák miatt...

  • 2011.08.15 17:42:05Rejsztág

    Bejelentés ellenére kinthagyott tábla: mire való az autóklub? Amúgy azt kell csinálni, mint az érpataki polgármester, ha a bejelentést leszarják, akkor fel kell jelenteni az útkezelőt, ha a feljelentést elszabotálják, akkor a rendőrséget is, ha ezt is elszabotálják, akkor az ügyészséget is, és így tovább az atyaúristenig. Ha ő sem segít, akkor megnyugodhatsz, megtettél mindent.

    Ha az első visszautasítás elveszi a kedved, akkor a probléma megmarad, és még mérgelődsz is.

    A szeg miatt a patkó leesett. A patkó miatt a lovas elesett. A lovas miatt a csata elveszett. A csata miatt az ország elveszett.

    Hát verd be jól a patkószeget!

  • 2011.08.15 17:42:45kovi1970

    2011.08.15 17:37:43 sas70
    "A te feladatod, hogy akkor is betartsd a szabályokat, ha azok rosszak!"

    A feladatod az lenne, hogy jelezd az illetékes eftársaknak ha ilyet tapasztalsz, kedves sas70.

    De szerintem a sünöknek meg hivatalból kéne eljárniuk az ilyen esetekben. Csak mert mi fizetjük őket, és azért, hogy szolgáljanak ne szívassanak...

  • 2011.08.15 17:43:32csintapala

    apoa: "Minap mentünk Horvátországban Eszék felé egy alsóbbrendű úton. A falvak bejáratánál sebességkorlátozás tábla van. Rajta: 70. Tehát nem akadályozni akarják kisebb teleüléseken az autósokat, hanem segíteni."

    Ezek szerint máshol -az EU nagy részén- viszont mindenhol csak akadályozzák szegény autósokat, ugye? Mert általában mindenhol 50 van, sőt van ahol 30 lakott területen. Meg van ahol pályán is csak 110 vagy 120 van. Aztán ott is élnek emberek és nem okoskodnak folyton.

  • 2011.08.15 17:46:48Rejsztág

    csintapala: meg van, ahol az iskola miatti 30-as korlátozás alatt van egy kiegészítő tábla, hogy 7-19.

  • 2011.08.15 17:51:22fda

    A rendőrök saját 20 éves vezetési tapasztalatom alapján mindig ott mérnek, ahol olyan jók az útviszonyok, hogy mindenki hajlamos gyorsabban menni. Tévedésből sem ott, ahol olyan rosszak, hogy nagyon fontos, hogy mindenki a megengedett sebességgel menjen.
    Soha az életben nem láttam még traffipaxot éles/beláthatatlan kanyar, vagy iskola előtt. Ahol jogosan mondhatnák, hogy fontos az a 30-as tábla, tartsd be.

  • 2011.08.15 17:56:45KAWAszaki

    Bezzeg' azt a táblát nem lopták el...

  • 2011.08.15 18:00:16nomac

    chipanddale74
    "A baj az, hogy a rendőrnek kivételesen igaza van. A kihelyezett táblák szerint kell közlekedni. Nincs mérlegelési jogunk"

    Ja persze, mindig masra mutogatni, ha veltelnul akad egy ember aki fel meri elmelni a szavat a hulyseg ellen, akkor csak a hoborges, eleg szanalmas, szar egy orszag ez, azt itt levo szar emberek miatt.
    Kedvencem valahol budan volr par eve, a kotelezo jobbra haladas tabla belevitt egy behajtani tolisba, mindez egy renodorgse elott, a rendorok haljanak sunokkel.

  • 2011.08.15 18:00:58Érdekes

    "sas70
    Kedves Tamás!

    1. Mindenben (vagy majdnem)igazad van!

    2. Fizesd be a büntetést!

    3. Nem a te feladatod eldönteni, hogy egy útjelzés meddig indokolt, vagy meddig nem! A te feladatod, hogy akkor is betartsd a szabályokat, ha azok rosszak!"

    Mennyi bolond van itt..meg az a csippendale74 is...majd 40 évesen ennyi észt?Kik ezek?ad 1 : nem írta, h megbüntették agyatlanok..mármint az a néhány eszetlen, aki kényszerből erre asszociál. ad 2 : ha van jó ügyvéded, akkor bizony ki lehet vizsgáltatni ott a tábla jogosságát.És ahol kész van az út, a puszta közepén, 10 autó / óra forgalommal, 0 db munkással, nehogymár 30cal kelljen menni.Egyszerú, meglehet támadni az indokoltságot..de sajnos, még olyan jogszabályról nem tudok, hogy büntetni lehetne a karbantartót ezért.Az meg, hogy a rendőrök ott mérnek, totálisan egyértelmű a pénzbeszedés egyeteme.Ahelyett, hogy az állam munkahelyekkel, termeléssel stb-vel oldaná meg az adóságok törlesztését a gazdasági növekedést...ez van.De legalább az önkormányzatok tudnak bérelni a8-a6-a4-et a pénzünkön szép összegekért.bravó...mo én így szeretlek :D

    Egyébként már írta itt vki, h amikor nincsennek munkások pl. meg szépen elvannak takarítva a cuccok aznapra, akkor ráhúznak valamit a táblára és kész...a kátyut azt gyorsan be lehet(ne) fedni, viszont a merölegesen mart aszfaltért úgy büntetnék, h az qva is*en$%$#

  • 2011.08.15 18:05:26Grifter

    A sok útépitő bajnok meg táblagyáros b+...

    Zugló, Szentmihályi. 2 hónapig akadálypálya volt, végül csak befejezték a buszsávot - június elején kb. A 30-as tábla azóta is kint van, mert ugye építkeznek. (Mostanra vmik helyi ember beforgatta, de ettől még kint van) BIZTOS azért, mert még nem fejezték be, ugye? :D

    A tábla csak akkor indokolt, ha:
    Az úton jelenleg is munkát végeznek vagy azon elterelés, stb. van jelenleg is.
    Amikor az út mellett árkot ásnak közmunkában hétfő reggel két órát, de egész héten kint a tábla, az nem igazán indokolt.
    Amikor már rég kész az út, csak a csíkokat 3 hónap múlva festik fel (2 óra alatt egyszer éjszaka), akkor sem indokolt.

    De nem ez az igazi baj, hanem hogy állandó táblák vannak nevetségesen kirakva ezernyi helyen. Hogy lehet 70-es meg 50-es korlátozás 20 méteren belül, 2 körforgalom között? Hogy lehet egyszerre sárga villogó gyalogos lámpa és teli zöld ugyan ott? Miért kell egy lámpás kereszteződésben 50-re éassítani 80-ról, hogy utána megint 80-ra gyorsíthasson a hülye, aki arra jár?

    ...és hogy friss legyek, mióta szokás úgy utat bontani (eddig 4 utcában találkoztam vele a 6 kerületben), hogy csak felkalapácsozzák, kiraknak egy táblát és ott hagyják, nem csak a lyukat, de még a feltört aszfaltot is benne napokra?

    Aszondom össze kell állni és szarrá perelni az államot. Mert miért ne. Én beadok a közösbe egy tízest, a költségekre. Még pár ezer ember és megoldódik ez pikpak, főleg ha meglesz a precedens.

  • 2011.08.15 18:13:28LongJohnHolmes

    Tamás: Ne a táblákat nézd az utak mentén, hanem a rendőröket és a traffipaxokat. Ha a táblákat is nézegeted, akkor megoszlik a figyelmed és nem veszed őket időben észre.
    És mint látod, soha nem a táblák büntetnek :)

  • 2011.08.15 18:16:34BocaNegra

    DBandesz, Grifter: Hál' Istennek, még nem haltak ki teljesen az intelligens emberek... ;)

    Aki megemlítette az autóklubot, ahhoz csak egy kérdésem lenne: viccelsz bazzeg? Soha semmiért nem emelik fel a hangukat, csak a tagdíjat szedik be. Ha vmiért mégis, abból meg soha nem lett semmi.

  • 2011.08.15 18:42:56Rejsztág

    BocaNegra:

    Én említettem az Autóklubot.

    Alapíjjon egy kúthálózat 100 milliós költségvetéssel egy új autóklubot, százezer vevő * 1 forint literenként már ki is adja ezt. Ha jól végzik dolgukat, náluk fogok tankolni. BKV-szellemiségű kamanista gittegyletnek nem fizetek, dörzsölt és hatékony jogászoknak örömmel.

  • 2011.08.15 18:51:34Joooe

    Hagyjuk már "de jogilag akkor is be kell tartani" szöveget, a levélíró sem ezt kérdőjelezte meg, hanem hogy a mekkora gerinctelen féreg az aki az ilyet büntetni rendeli el.
    Ez már joggal való visszaélés lenne, ha a büntetőjogban is lenne olyan, hiszen a jogalkotó nyilvánvaló szándéka hogy a veszélyeztető körülmény *miatt* lehet korlátozni a forgalmat, ennek nyilvánvaló hiánya esetén már maximum formailag jogos a sebességkorlátozás, lényegében nem.

    Ráadásul nem is veszélytelen kinnhagyni a táblát, hiszen akibe egy csepp önálló döntési képesség szorult (akibe meg nem az ne vezessen) az biztosan nem fog tiszta zavartalan körülmények között 30-ra lassítani. HA egy hülye meg mégis beleáll a fékbe és megáll az út közepén (30 alatt menni = állni) mondjuk mert látni vélt egy trafipaxot máris ott a veszélyhelyzet, fékezget a sor, előzgetni kezdenek, stb.

    Persze lehetne azt is mondani hogy mindenki legyen szabályos és menjen 30-cal, de az már viccnek is rossz :)

  • 2011.08.15 18:55:57Papundekli

    Sokat vezetek és idegesítenek a "kinthagyott" táblák. Meg is büntettek egy 30-as táblánál szépen. Kellemetlen mikor egy útépítés miatt 10-20 km-t kell lassan menni, pláne én mindig időhiányos vagyok. Gyors kocsim van, de megtanultam lassabban járni, mert nem szeretek fizetni. Ennyi, a poszternek igaza van, ez bizony pénzbeszedés és lehet reklamálni és anyázni, de ki kell fizetni.

  • 2011.08.15 18:56:32ColT

    Hét igen, kint volt a tábla, a bünti jogos, annyival kell menni.

    Ettől függetlenül a KK és a yard is bekaphatja a tahóságuk miatt.

  • 2011.08.15 19:00:25Rejsztág

    Amelyik útjavítás táblát le szokták vagy le kéne takarni a estére, az lehetne rögtön olyan tábla is, hogy 7-19 között érvényes csak a korlátozás. Persze az ótomattizmus nem jó, mert munkahelyeket veszélyeztet. Mármint bolsevik észjárás szerint, valójában a hatékony munka az új, értékesebb munkahelyeket teremt, mint mondjuk a főállású táblaletakargatóé, elég csak összehasonlítani Németországot és a Tiszabő és Olaszliszka által fémjelzett Orkisztánt.

  • 2011.08.15 19:03:17levőlétező

    Gondolom, mekkora letolást kaphatott a rendőr a főnökétől... (:

  • 2011.08.15 19:31:10totyy528

    Hülye rend@r ne kommentelj!!!!!!!!!!!!!!!

  • 2011.08.15 19:33:42lwcolors

    Vas megyében, Bük és a szomszéd falu között csináltak kerékpárutat, nem az úton, nem mellette, hanem beljebb, a szántóföldön.
    Mégis kint voltak a táblák az úton (30-40-50-60, keverve, ami éppen volt), sőt kint maradtak egész télen, mikor nyilván nem betonoztak (5 hónapig nem dolgoztak rajt).
    Hegyfalunál őszre teljesen elkészült az út, táblák kint maradtak tavaszig. Ok: nem volt meg a műszaki átadás... eltelt két év, nagyobb kátyúk vannak rajt, mint eddig valaha.
    Ja, trafi volt ott is, addig amíg a táblák kint voltak.
    Szóval, a tanulság az, hogy ahol korlát van, be kell tartani (útépítés, falu, felesleges 30-as tábla), a falvak között lehet 160-nal szakítani, a kutya se mér be.
    ui: láttam már olyat is, hogy a rendőrök szedték ki a kombi Focusból az útépítés és a 30 as korlátozó táblát, utána meg beálltak mögé radarozni. Biztos nem volt meg a havi bevétel.

  • 2011.08.15 19:59:37kose

    Ne csodálkozzunk, hogy milyen országban élünk, amíg olyan emberek kaphatna szavazati jogot, akik 40 sort nem tudnak értelmezni, ami ráadásul érthető hétköznapi nyelven van megfogalmazva. Az is vérlázító, hogy emberek olyan dolgokat képzelnek a sorok mögé, hogy agyam eldobom... Erre azt szokták mondani, bár biztos lejárt lemez, hogy kedves kommentelő mindenki magából indul ki.PONT. Itt egyszerűen csak arról van szó, hogy egy Magyar honban tengődő ember, veszi a fáradságot, hogy szót emeljen a rendszer hibái ellen.

  • 2011.08.15 20:00:24Vizes

    nemtudom, hogy ki járt már Gödöllő és Valkó között, de ott régebben volt egy honvédségi átvezető út ami keresztezte az aszfaltutat. Akkoriban mindkét irányból ki volt rakva a 60as. Ez akkoriban korrekt volt, mert ha a 120al telibetrafálnánk egy tankot az kellemetlen... Azóta ( kb 10. éve ) egy db tank nem volt arra, a 60as még mindig kint van, de már csak az egyik oldalon, és persze a rendőr mindig arra az oldalról trafizik.....

  • 2011.08.15 20:08:43apas

    Salgótarján.Új építésű tehermentesítő út szélére,(kb 4méter hosszan 50 centi szélességben)esőben ráfolyik a sár.Nem ám feltakarítják,ááá!Egyébként 70-es táblát 40-re korlátozzák.Miután letisztul az út,(persze napok múlva)elfordítják.Így ment kb egy évig.A legutóbbi esőnél elfelejtették ezt, így kiraktak tőle 10 méterre egy másik 40-es táblát.

  • 2011.08.15 20:20:36Alf

    befejeztek a munkalatokat? akkor az nem Magyarorszag volt :)

  • 2011.08.15 20:21:36LHA

    Nahh, akkor nézzük, hogy is megy ez civilizált helyeken. Talán nem vagyok egyedül, aki észrevette, hogy az NÁLUNK az útépítés, felújítás, útfenntartás, munkáit szép kényelmesen délután leállítják, pénteken meg aztán depláne. Ott fetreng többmilliárdnyi gép, kihasználatlanul, nehogy a melós éjszakai pótlékát fizetni kelljen, vagy a gépek tetején dolgozó párezer wattnyi lámpasort. Cserébe kétszerannyi időbe telik egy felújítás. És igen, lehet, hogy a posztíró nem vette észre, hogy talán három nap múlva megint munkaimitáció fog ott folyni, de rendes helyen az ilyesmi közcélú üzem/szolgáltatás/közlekedés ....stb. INDOKOLATLAN korlátozásának minősül, amiért az állam/város kötbért szed az úgynevezett szolgáltatótól, úgynevezett kivitelezőtől. Így aztán mégis bekapcsolják a munkagépek lámpáit... Mi több, városi munkához csökkentett zajú gépeket vagy akár gépsorokat használnak, csak ne kelljen megállni. Mingyá' kissé hatékonyabban mennek a dolgok. Jahh, és a költségvetés csak jól járhat vele... Micsoda hülyeség...

  • 2011.08.15 20:29:46dukeekud

    "Erkölcstelen ilyen helyen mérni, de gondolom ezzel már megtanult a közlekedési osztályvezetőjük együtt élni."

    Persze, de a megengedett sebeseg ket-haromszorosaval szaguldozni, az persze normalis. Pofan rugnam, az ilyet, aki azt serelmezi, hogy nem engedik buntetlenul torvenyt serteni, es veszelyeztetni masok elet. Mert ha valaki normalis sebeseggel halad, akkor annak tokmindegy, hogy hova teszik a trafipaxot.

  • 2011.08.15 20:29:57_____________

    2011.08.15 15:18:01gnme

    15 liter pálesz, két egész hónapra...???
    Lájtosan adod elő... :-D

  • 2011.08.15 20:35:29Luighi

    Arra megyek, minden táblába belelövök vazzeg! És megdugom az összes csáléfülű randőrt! Hátulról, szigorúan szárazon. OK így Tomi?

  • 2011.08.15 20:39:14gnme

    duke: az még alig elég,, váá'r'jáá'máá

    hat kutyám van, mind szomjas (de hát még én.. :-D)

    muszáj lájtosan inni, ha nagyon megszorulok, kombinálom merló'-val

    :-)

    .. teh', van most szőlőtök sutulni eladó?

  • 2011.08.15 20:39:46nopánick

    "20-at, ha tényleg haladni akarsz. Szemben meg ott áll a yard, és fotóz. Ismerek olyat, aki 37-tel ment a táblás paraván felállítását követő reggelen, és kapott egy háromszázas csekket. "


    Kár, hogy hazudós aki ezt írta!
    20 helyett 37 az max. 30 ezer lehet ...

  • 2011.08.15 20:43:36Gekko

    @dukeekud: hülye vagy, mér beszélsz? Ráadásul be sem tudod kötni a cipődet lehajolva, nemhogy pofánrugni...

    Az eszetlen száguldásról ez a post nem szólt, értve? Itt, hogy értsd, arról van szó, hogy igen is lehúzási céllal mértek a zsaruk, mint oly sokszor már. És ez nem jó. A jó az, ha ott mérnek, ahol indokolt.

    Olyan ez, mint 2006. Ha azokat ütik, akik nem balhéznak, miközben a balhézók simán csinálják a feszt.-et, az rossz. Az ilyenért igen is szólni kell, hogy végre leszokjanak róla.

    Próbáld végig gondolni. Tudom, nehéz, de azért ne add fel!

  • 2011.08.15 20:49:04nomac

    dukeekud:
    Kicsit vagy demagog, raadasul olvasni sem tudsz. Egyreszt a postolot nem bunettek meg (legalabb is itt errol nem ir), masreszt ha en atlepem a megengedett sebesseget, ahol a madar sem jar, miert is veszelyeztetem masok eletet ? Ha meg betartom a sebesseget ott ahol nem megfeleloek a kozlekedesi viszonyok, akkor miert is veszelyeztetem masok eletet ? Az elme hatalma...

  • 2011.08.15 20:49:23Jamesblond

    Jó lenne tudni, nálunk hány %-ban pénzkihúzás a "traffi" és hányban számít bevételforrásnak. Mik hangoznak el az eligazításokon a rendőröknél?
    Pl.:
    -Józsi ma szept 1. iskolakezdés, álljatok ki a suli elé és szoktassátok 3 napig a vezetőket, hogy csak lassan, nehogy v.melyik iskolást elüssék.
    Ugyanaz másképpen:
    -Józsi ma szept 1. iskolakezdés, álljatok ki a város határába az egyenesbe, apósom hídján elbújhattok egy kicsit, aztán had szóljon, hozzák a suliba a srácokat, késésben lesznek, sietnek, jó zsíros fogás nagy részük!

  • 2011.08.15 20:50:36mezga-aladar

    Honduras, én így szeretlek!

  • 2011.08.15 21:01:36prérikutya

    nomac: akkor én sem rakok szájkosarat a rotira, amikor elengedem játszótéren.:-) Mert szerintem nem harap, meg a gyerekeket is szereti.


    Egyébként ennyi komment mellett valaki vehette volna a fáradtságot, hogy meginterjúvolja a közútkezelőt....

    A tévedések eloszlatásáért: a táblákat nem a rendőr(ség) teszi ki/veszi le.

  • 2011.08.15 21:28:30Parajpuding

    No: az ideiglenes táblákat csak megfelelő engedély birtokában lehet kitenni dátum szerint -tól -ig. Ha ilyen nincs, vagy már el kellett volna távolítani, akkor a rendőr b*szhatja a fotóit. Ugyanis a bíróságon ez a szabálysértési eljárás el fog hasalni. De mint tudjuk, a rendőrök között kevés van, aki ésszel is rendelkezik. Csak nagy arcuk van. Hogy mire, az rejtély. Jó nagyokat szoktak pofára esni, de úgy látszik, ezt szeretik.

  • 2011.08.15 21:43:26csunyadiszno

    dukeekud Te egy tipikus, beszűkült tudatú birka vagy. Pontosan az a fajta, aki magától térdel ha valaki megkéri rá. Az ilyen vágóhídra való emberekkel bármit meg lehet tenni és az uralkodó hatalomnak pont az ilyen öntudatlan selejt kitenyésztése a célja.

  • 2011.08.15 21:44:17gnme

    Parajpuding: azok nem is emberek.

    Nem is tudják mit csinálnak.

    Egy felsőb hatalom "droid-programozó"-nak engedelmeskednek. Minden reggel megparancsolják (...mint Leonszijó a rabszolgasorsban..) mit kell tenni.

    Azok meg mint a BÍRKÁÁÁ'K..

    merthogy kell a havi fizetés

  • 2011.08.15 21:46:46Operator

    @Prérikutya A legnagyobb tisztelettel: A Te hozzászólásod is maga a demagógia. Tudod az az egyértelmű tény, hogy egy szabályt (a konkrét esetben egy tábla utasítását) be kell tartani, nem jelenti azt, hogy a szabály maga helyes. Ez a nem túl bonyolult összefüggés az, amit szándékosan nem akartok, vagy nem tudtok megérteni. Nem arról folyt itt a vita és maga a poszt sem arról szól, hogy annál a táblánál vajon mennyivel kell menni. Az nem vita téma. Arról szólt a poszt, hogy vajon miért lehet hanyag módon okafogyott táblákkal indokolatlanul lassítani a forgalmat, s hogy vajon a közeg, akinek a szabályok betartatása a feladata s ezért természetesen bármelyik táblánál állhat, vajon miért nem azokon a baleseti gócpontokon mér, ahol a mérés egyértelműen balesetet előz meg, hanem ott, ahol várhatóan nagyobb lesz a bevétel... Ha már minden táblánál nem állhat ott, miért nem oda áll, ahol nagyobb a társadalmi hasznosság (baleset megelőzés), hanem oda, ahol nagyobb a bevétel. Erről folytatunk itt eszmecserét...

  • 2011.08.15 21:57:07ToF

    Lehet itt kommentelgetni, a redőr meg röhög rajtunk, mert a radar meg őnála van. Adjunk nekik munkát! Aki lát iyen kintfelejtett, növénnyel benőtt nem látható táblát, hibás forgalmi rendet fotózza, jegyezze fel a dátumot, a hely azonosítóját (település, utcanév, házszám, országos közút esetén az útszám, és kilóméter szelvény pl:12+300 km.)Ezt ajánlott küldeményben a rendőrségre be egy feljelentéssel ismeretlen tettes ellen a közekedés biztonságának gondatlan veszélyeztetése miatt és ezt foglalkozáskörben elkövetve. Ha ez tömegessé válik, tisztelt rendőreink azzal fognak foglalkozni ami a dolguk, és hátha egy kicsit rend is kialakulhat az utakon. Mert többen is megjegyezték, hogy a törvényt be kell tartani. Valóban. Mindenkinek. A másik oldalnak is.

  • 2011.08.15 22:11:58ToF

    Az 1984 évi I. törvény (közlekedési törvény)

    "14. § (1) A közút lezárására vagy forgalmának korlátozására (elterelésére)
    a) a közút kezelője a közúton folyó munka, a közút állagának védelme, a közúti forgalom biztonsága miatt,
    b) a rendőrség, tűzoltóság és a Magyar Honvédség a rájuk vonatkozó jogszabályok által meghatározott esetekben,
    c) a közlekedési hatóság a törvényben meghatározott feladatai ellátásához szükséges mértékben
    jogosultak.
    (2) A közút lezárása vagy forgalmának korlátozása érdekében kihelyezett közúti jelzéseket a munka befejezésekor, illetőleg az ok megszűnésekor haladéktalanul el kell távolítani.
    (3) A közút indokolatlan, a szükségesnél nagyobb mértékben vagy hosszabb időtartamra történő lezárásából eredő kárt az intézkedő szerv köteles megtéríteni."
    Ehhez sokat nem kell hozzáfűzni. Azonnal látszik hogy az összes közútkezelő sáros, a rendőr meg nem igyekszik a jogsértő állapot megszűntetésére. ugyanis az autónak van rendszáma, üzemben tartója, teljesen automatizálták a bírságolási eljárást, mig az illetékes mulasztó ügyintézőt megkeresni, eljárni vele szemben elég munkás dolog.

  • 2011.08.15 22:38:36.Adrián.

    Esztergom Táti út, 2 hónapja voltam arra, ma megint: 30-as tábla kinn felejtve.

    Szlovák példa: este munka után ill. hétvégén lezacskózzák és elfordítják a sebesség korlátozó táblákat.

  • 2011.08.15 23:02:13Vargapál

    Tamás egy ügyes fiú, aki nem csak azt tudja magáról, hogy okos, hanem azt is, hogy nagyszerű stílusban ír hivataloskodó-vicceskedő levelet. Már csak az a kérdés, mi a faszért jelenik meg ez a baromság a totalcaron. Tényleg kezdem elhinni, hogy egy rakás agyatlan barom ül a szerkesztőségben, akik hasonlókat gondolnak magukról, mint Tamás.

  • 2011.08.15 23:12:41Zorden

    Két dolog, csak egy két tényre szeretném felhívni minden kedves hozzászóló és olvasó figyelmét.
    1.) A magyarországi úthálózatok állapota siralmas, táblázottság szintén. Nem én találtam ki egyik haver közlekedési mérnök. Szerinte még Romániában is sok helyen jobb utakkal találkozik az ember. +1 kérdés hol van még olyan tábla, hogy "Úthibák"? Sehol. Itt nálunk van. Sebességkorlátozással egybekötve. Persze olcsóbb egy tábla mint az útjavítás. Sajna itt élek! Ennyit az úthibákról, javításokról.
    2. Kedves sünök sebességmérési technikája (az egyik "kedvenc2): Főútvonal, autóút. Haladok (este a megengedett sebesség +/- 10). Valaki áll szemben a forgalommal egy parkolóban, vagy csak simán az út szélén, xenon fényszórókkal világítja meg a sötét estét, persze bele a pofámba. Elmegyek mellette, miközben nem pont ékesszólással emlegetem az illető felmenőit. És ekkor meglátom ki/mi az: sünök szolgálati autója. Gondolom nem műszaki hiba miatt állt ott. Egy a baj, kissé balesetveszélyes. Persze ha emiatt valaki balesetet okoz (miközben a rend őrei kisütik a szemét egy pár nem beállított xenon fényszórókkal, ami nem szériatartozéka a szolgálati szgj-nek)persze ő a bűnös.
    Ismét ott vagyok sajnos, hogy Magyarország.
    :(

  • 2011.08.15 23:24:47egy atlag

    Hardbácsi: ezek a mondatok jussanak eszedbe, mikor beleszaladsz egy trafiba. A gerinctelen sz@rf@szúak ennyit tudnak 150 nettóért kipréselni magukból. Bezzeg, ha kancigányt látnak, behúzódnak az Octáviába és oda se néznek, mert még dolgozni kell...köszönjük meg az orbángyurcsánynak és a többi genyónak.

  • 2011.08.16 00:08:43prérikutya

    egy atlag

    Sok rendőr örülne a 150 nettónak, de sajnos sok esetben jó az 90-nek is! Látom veled is lenyelette a kormány a propagandáját a 40 éves nyugdíjas rendőrökről...:-)

  • 2011.08.16 00:57:56Bambano

    A tirpákok a szabolcsban élő, iq terén kihívásokkal küzdő népek. A helyi legenda szerint azért kapták a nevüket, mert megdobálták a nemzetközi kamionokat, amelyek TIR jelzéssel voltak ellátva.

    Ellentétük a strasszerek, a hasonló csapat zalából.

  • 2011.08.16 01:03:36Bambano

    Jamesblond: ami szerintem elhangzik:
    - uraim, én csak azt adhatom parancsba, hogy mindent szabályosan intézzenek. De ugye tudják, hogy szeptember-október hónapban kell feltölteni az év végi jutalmazásra szolgáló alapot...

    Zorden: igen, az E60-as európai útrendszerbe tartozó román utak hibátlanok. Ezt úgy kell érteni, hogy mind az egy út, Ártándtól Bukarestig. De ha lekanyarodsz róla, mondjuk Segesvárnál, még olyan lyukakat is láthatsz, amit talán a Luftwaffe csinált... Saját szememmel láttam.

  • 2011.08.16 02:08:08gyvy

    Más feleségét is erkölcstelen megdugni, mégis sokan megteszik...

  • 2011.08.16 02:36:05DrSzoke

    gftamas: Errol boldogult katonakorom jut eszembe a 80-as evekbol.Nem akkor vehettuk le a zsavolyfelsonek nevezett zakot amikor 30 fok lett,hanem amikor a szolgalati szabalyzat szerint eljott a nyari idoszamitas.Csak sajnos az idojarast kurvara nem erdekelte a szolgalati szabalyzat...

  • 2011.08.16 08:20:43newtehen

    Én azon szoktam mosolyogni:
    - Ferihegyi gyorsforgalmi út, egy cső, 2x1 sáv, gyakorlatilag a szembejövő centizgeti a tükröd, miközben majdnem súrolod a szalagkorlátot: Megengedett sebesség: 90
    - M0-ás megyeri híd, és végig az az előtti szakasz: 2x3 sáv, kint-bent leállóval, egy sáv olyan széles, mint a ferihegyi bevetető szembesávval:
    Megengedett sebesség: 80
    Persze a telepített trafik kint vannak a nagy útjelző táblák mögött...
    Mi ez, ha nem pénzszedés?

  • 2011.08.16 08:21:23wadesd

    Tuti oldal,itt a megoldás!

  • 2011.08.16 08:30:06Pizza zabáló

    Ebböl él a rendörség. Jó reggelt! A TV és a rádió is már foglalkozot vala. Hivatalos megkereséseket ide oda köldözgetik egymás közt. Ennyi. Kint a tábla lassan kell menni.

  • 2011.08.16 08:59:59AntiTrans

    Na akkor válaszolok néhány kérdésre, mivel ez az én levelem.
    1. A munkálatok véget értek, ezt a közútkezelő ügyelete is igazolta, szóval hibáztak.
    2. Nem veszek detektort, mert megpróbálom betartania sebességhatárokat.
    3. Winkler meg jó fej, hogy felnyomta ide a levelem :)
    Üdv

  • 2011.08.16 09:30:14Gangster Sanyi

    Csövi csajszik.......... :)

  • 2011.08.16 10:05:02Feltham

    Vegyetek mar eszre vegre!
    A rendorok olyanok mint a gepek parancsra cselekednek. Mar a terminatorban es egyeb filmekben is bemutattak, hogy ennek csak egy vege lehet. Elobb vagy utobb ontudatukra ebrednek es kiirtjak az embereket.

  • 2011.08.16 10:19:13littlerock

    A kedves mérési szokások miatt amikor csak tudok Autópályán megyek... óra szerint 140 a max, de inkább 130... ezzel némileg csökkenthetem a csekkek számát, mert amíg nem ezt tettem, sajnos évente 1-2 30000-es csekk a postaládában landolt. Azóta nincs...

  • 2011.08.16 10:49:31Hassan0926

    Én azt nem értem, hogy elméletileg a traffinak a megelőzés lenne a célja és nem a pénz beszedés. Akkor miért mérnek nem belátható helyről, civil autóból...
    Székesfehérvár, Új Csóri út:
    a lakott terület táblától 50-60 méterre mérik a bejövő forgalmat, egy autókereskedés elől Ford Focus szerviz autóból(fekete és zöld volt eddig). Az autók felmatricázva Ford logóval és szerviz autó felirattal...

  • 2011.08.16 10:58:40Secnir

    traffipax?
    találós kérdés: akkor miért mérnek nyáron, szombat éjjel 11-kor a szigethalmi iskolánál a rendőrök a 30-as táblánál? nyilvánvaló, védeni kell a fékevesztett iskolások hordáit.
    tehát nem mennek ki a környék "mulatói" elé szondával, nem mérnek az 51-esen a gyorsulási motorosokat, hanem megvédik az ovisokat.
    b+

  • 2011.08.16 12:14:14Egy Kereskedő

    Már egy közepes árkategóriájú lézerblokkoló minimálisra csökkenti annak esélyét, hogy ilyen leveleket kelljen írni. :)

  • 2011.08.16 12:24:15isssti

    Én egy keleti példát mondanék: a kultúra fellegváraként(joggal) ritkán hivatkozott Romániában hogy traffipaxoznak?

    Kiáll a rendőr a település elejét jelző táblához a kocsijával, meg a rikító fehér ingjében és mér: mi lehet a cél? - balesetmegelőzés, szabálybetartatás.
    Nálunk: sunyi lenyúlós birságolás - a balesetmegelőzés még mellékszempontként sem merül fel..

    No, akkor mi is a balkán?

  • 2011.08.16 12:30:47tede

    Olyant is gyakran eljátszanak, hogy amikor a falu határában van a feljújítás, akkor település tábla alá teszik a 30-40-es táblát. Ami ilyen formában az egész településre vonatkozik, lehet utána kaszálni a balek, mit sem sejtő autósokat.

  • 2011.08.16 13:46:38gobolyosg

    Engem egyszer úgy hat-nyolc éve megvágtak egy ilyen kintfelejtett táblánál a rendőrök, de fellebbeztem, hasonló indokokkal mint Tamás a levelében, és felére (!) csökkentették a bírságot, ráadásul másnapra lekerült a 20-as tábla.
    Az ilyetén népszivatás egyébként szerintem is bűn.
    @isssti: egy ilyen rikító fehér inges talált lefotózni Romániában egy bokor mögül egy falu határában, ahol tizennyolc másik útitársammal egyazon hetvenes tempóról fékezve érkeztünk a faluba, ahol a belterületet jelző tábla messzi kint van a prérin. Csak akkor épp nem látszott rikítónak az a fehér ing a dzsindzsás mögött, meg is vágtak rendesen, és akkor csak a magyar rendszámosokat vették ki a sorból egy kis helyszíni büntifizetésre.

  • 2011.08.16 13:47:02traxx

    Arra szerettem volna rávilágítani, hogy nem az autós dönti el, hogy egy tábla jogos-e, vagy esetleg kinntfelejtett. Aki úgy gondolja, hogy mégis, annak egy kérdés: Ha százszor megálsz a stoptáblánál, de nem jön senki 101.-szer már megállás nélkül átmész?

  • 2011.08.16 14:17:40Turbék

    Senkinek nincs otthon 1 azaz egy darab villáskilccsa?
    Este kimész, lecsavarod, autózól nyugodtan,nem dumálsz!

  • 2011.08.16 14:26:19Turbék

    Arra azért kiváncs lennék, hogy milyen lelkesedéssel csinálják dógukat a pribékek...?Mennyi annak a parancsnak az eszmei értéke amit a rókaképű ad ki...?Szerintem 2-4 perc folyamatos pintéranyázással repül fotó a kukába...

  • 2011.08.16 17:47:00csatsa

    Majd ha minden este benne lesz a híradóban, hogy megint elvertek egy szabálytalanul sebességet mérő rendőrt vagy rendőrpárost, akkor talán meggondolnák hogy hova álljanak ki!
    És itt most nem azzal van a baj hogy mér hanem hogy hogyan mér (nek)!
    A rendőr is csak a munkáját végzi, de azért tudhatnák hogy mikor és hol mérjen(ek) és persze a helyüket is.

  • 2011.08.16 19:48:40Szabi01

    isssti

    Mint már többször megemlítettem Románia és Magyarország sem a Balkán. :-)

    Azért egy úton elég jól látszik, hogy dolgoznak rajta, vagy nem. Ha épp nem dolgoznak és jó az aszfalt, akkor szerintem fölösleges a tábla. :-)
    Az hogy mondjuk elszámolási gondok miatt még 1,5 évig nem adják át és addig a táblák is ott rohadnak, annak szerintem nem sok köze van a közlekedésbiztonsághoz.

  • 2011.08.16 19:59:25Texaszi Láncfűrészes

    Errefelé sem szedik be a táblákat, hiába kátyúznak. Télen úgy is lehetne visszatenni alapon van ez így. És agyfaszt kapok én is amikor lakot-területről kilépek 50-el azután felgyorsíthatok 60-ra majd lelassíthatok 30-ra. (és ezek variációi). közben meg lehetne 90-el csapatni. Napi szinten járok munkába ilyen útvonalon.
    Ezt pszichésen nem lehet elviselni. Kötsög rendőr meg bokorból mér. azután 1-2 hónapig csend. Majd ismét kiül. Naná, hogy kaszál.

    Trágya egy ország ez!!!!!

  • 2011.08.16 20:17:16nomac

    traxx:
    "Arra szerettem volna rávilágítani, hogy nem az autós dönti el, hogy egy tábla jogos-e, vagy esetleg kinntfelejtett. Aki úgy gondolja, hogy mégis, annak egy kérdés: Ha százszor megálsz a stoptáblánál, de nem jön senki 101.-szer már megállás nélkül átmész?"
    Ennek igy se fule, se farka, a magadfajta birka arra jo, hogy bologasson mindehez, aztan levagjak. Szerencsre van azert nehany embernek velemneye, ebbol adodoan keppes megkerdojelezni az allam hulyesegeit, kar, hogy kevesen vagyunk.

  • 2011.08.16 20:39:14Deneware.

    Mit kell ezen ennyire rugózni? Pécsett a Rácvárosi úton egy kavicsszórásos útjavítás után kb 2 km hosszan 5 évig(!!!) maradt kint a 40-es tábla. Pedig a járda és az úttest között még árok, néhol fasor is van, tehát akár 60-al is lehetne menni, abszolút veszélytelenül. Ezalatt az 5 év alatt meg sem merem becsülni, mennyit kaszált a yard. Pár hónapja, lássunk csodát, egy kb 100m-es szakaszt kivéve (óvoda) leszedték a táblákat. Vajon most hova tették?

  • 2011.08.16 21:13:23Höry

    Ha jól tudom, egy lépcsőben nem csökkenthetik,a sebességhatárt 50%-nál nagyobb mértékben.

  • 2011.08.17 16:23:12www.aabroncs.hu

    Ez de gáz. Még ha előtte írnál ilyen szánalmas levelet, mielőtt lefotóznak, de így:-(( Ez egy ilyen ország, ilyen emberekkel. Akire a szabály nem vonatkozik, mert ő eldönti, ugye?? Szégyen...Esetleg betartani a szabályt és nem eldönteni, hogy majd te tudod??

  • 2011.08.31 15:17:03AntiTrans

    Kedves Alfagumi!

    Szövegértelmezés! Ki mondta, hogy megbütettek? Tőled sem veszünk többet gumit :) ki tudja mit olvasol ki a megrendelőlapról :D

Szóljon hozzá!

 
Ehhez a bloghoz csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá.
 

KeresésKeresés

IndapassIndapass