Ferrarit vennék másfél millióért, beszélj le róla!

2012.06.08. 17:20 - Vályi István

Dátum: 2012. június 6. 10:00

Feladó: Gábor

Címzett: Nepperűző

Tárgy: Ferrarit másfélmillióért?

Kedves Nepperűző!

Légy szíves beszélj le erről az autóról:
Pro:
- svájci(forgalomba helyezésű)
- Ferrari motor (a lényeg)
- mindig Ferrari-t akartam - legalább a szíve megvan és a szívdobogását már hallhatom :)
- gyönyörű belső (oké, hátul kicsit tákolt)
- látszólag megkímélt állapot
- nincs szükségem rá, DE KELL

Kontra:
- olasz (szigorúan japán párti vagyok)
- Lancia (ja, nem Ferrari minőség)
- ronda külső
- Eu-n kívülről még vám is jön rá
- a benzinkúton egy hét múlva előre köszönnek
- hülye vagyok, egy csomó pénzt bukok rajta

Köszi!
Bicskei Gábor

Kedves Gábor!

Érintettnek érzem magam, mivel szerkesztőségünkből én vagyok az egyetlen, akinek – azóta megboldogult – tulajdonosa kölcsönadta saját Thema 8.32-jét.

Lebeszéllek az általad linkelt autóról, minden további nélkül, az ugyanis már a képeken látszik, hogy egy elhanyagolt, szakadt darab, ami sokat állt a napon. A svájci használtautós mondavilág nagyon erős és életszagú, csak éppen korántsem olyan valós, mint azt a tévhit sugallja.

Svájcból érdemes ugyan autót hozni, de semmivel sem kevésbé rizikós a piac, mint a német vagy az olasz. A hegyekkel bőven tűzdelt országban azokban a kantonokban találsz megkímélt autókat, melyekben kevés a hegy és a hó (nincs olyan sok). A sózás megteszi a magáét még Svájcban is, nem kell túlmisztifikálni, bár tény, hogy az ország méretéhez és a piachoz KÉPEST több a megkímélt autó.

De ez a Thema 8.32 nem az, ettől szebbett is találsz itt vagy itt, ráadásul az utóbbi már a faceliftes (alacsonymaszkos), kiforrottabb és egyértelműen jobb vétel. Már csak azért is, mert a rendkívül költséges dupla vezérműszíj-cserét is megejtették már rajta és a fékekkel is foglalkoztak. És persze az autó maga is szebb, ha már eleve azt látod, hogy ronda, akkor nem neked való. Mert a Thema szép.

Persze nem azoknak, akik már a kilencvenes évek szappantartó-divatjában nőttek fel, de mindenképpen elegáns és arányos megjelenésű, igazi Digó limó. Nem tudom, mennyire vagy képben ill. a zsebedben sem szeretnék turkálni, de arra biztosan légy felkészülve, hogy egy ilyen – korához képest – nagyon jól felszerelt és meglehetősen bonyolult nagy, olasz autó – amelyik alsó hangon is 20 éves – ideje java részét szereti egy száraz garázsban tölteni.

És a Thema 8.32 fogja is. 80 százalék tömény szopóroller, feltéve, ha állagmegőrizni és nem véresre hajtani akarod, 20 százalék olyan dolce vita, melyhez mérhetőt nem ad egy másik nemzet gyártmánya sem. Az olasz autó – pláne ha ilyen nagy – olyan szinten képes a bőröd pórusain beszivárogni egészen a lelkedig, hogy mindent megbocsátasz neki, de tényleg mindent.

Hatványozottan tudja ezt a 8.32, bár fenntartása költséges, hiszen pár szelepszár- és főtengely-szimmeringen valamint első lengéscsillapítókon kívül nagyon nincs hozzá semmi az alkatrész-nagykerekben. És ha a Ferrari-motor elkezdi veszíteni a kompressziót, akkor agyalhatsz azon, hogy mennyiért mérik a dugattyúgyűrűket Maranellóban. A kopó-fogyó alkatrészeket még tán beszerzed (elvégre mégis csak egy Fiat-termék), de az autó csimborasszója, a V8-as négyszelepes (QV) motor csak akkor való neked, ha:
- képes vagy az autót nélkülözni addig, amíg összespórolod az alkatrészrevalót
- nem számít a pénz
- van a családban Ferrari-szerviz

És kell hozzá garázs, valamint rengeteg törődés, a Poltrona Frau bőrbelső részleteiben ugyan néhol elnagyolt, de összességében olyan pazar, hogy sírni fogsz, amikor megjelenik rajta az első, nap által kiszárított, repedés. Ezen az autón nem annyit buksz, amennyiért megveszed, hanem annyit, amennyit költesz majd rá. És itt nem az 5-8 ezrenként cserélt motorolaj lesz a tétel. Ha minden gondon túllendülsz, akkor megtapasztalod, hogy utazni vele nagyon kellemes, nem kell agyonhajtani és az a pár, pici 8.32-badge minden olaszautó-szerelmes szemében elismerést ébreszt. Az még nem eldöntött, hogy a türelmet és a már említett kitartást, vagy az autó műszaki paramétereit díjazzák így, de a cucc különleges: a motor miatt. A váltó szinkronjaira figyelj oda, csakúgy, mint a kuplungszerkezetre!

Nem véletlenül ennyi az ára, erre mindig gondolj, hiszen az igazán megkímélt darabok kétszer ennyiért (vagy többért) futnak, ráadásul már saját korában sem volt egy csúcsragadozó, az olaszok egyszerűen szembe akartak állítani valamit az erős BMW-kkel, Mercedesekkel. A 205 lóerő persze szépen viszi, a Ferraihoz képest átdolgozott főtengely-ékelésnek köszönhetően forgatni sem kell annyira, a hangja viszont olyan, hogy _tényleg_ senkit nem hagy hidegen. A Thema 8.32 talán korának legjobb utcalánya: minden fronton kikészít – ezért rászoksz -, de teljességgel hűtlen.

Viszi a pénzed, de tudja, hogy úgyis visszatérsz. Na és ehhez adj hozzá 20 évet és egy gyakorlott madamot kapsz, aki majd megtanít arra, hogy a különleges öreg autók elvárásai is különlegesek. Ha van benned erő, türelem és mindez kellő anyagi háttérrel is párosul, akkor előtted dobja keresztbe lábait Sharon Stone. Ha ezek közül akár csak egy is hiányzik, akkor marad a poszter és a 100-as csomag papírzsebkendő.

Elkeserítettelek? Majd kiderül, nézz magadba: kell neked ez az autó? Vagy titkos tippként elfogadod a háromliteres, V6-os Themát, ami egy méretaránnyal kisebb szívás, a hangja pedig annak is csodás (de nem ám a PRV-motoros régi vackot, hanem az Alfa-féle véhatot!).Vagy maradj japán vonalon, mert ha nagyon Nippon-fanatikus vagy, akkor az olasz autó nem neked való, sosem érzel rá az ízére.

A választás a tiéd, de ha sírva temeted majd párnába az arcod, mert megint öt forinttal drágább lett a benzin, akkor ne engem okolj és ne az autót fikázd: te választottad őt, nem ő téged.

Üdvözlettel
Vályi István

Kommentek

  • 2012.06.08 17:35:24Kentauró7

    Azt szerettem volna én is írni, hogy aki le tudja írni egy Thema-ra, hogy ronda, az inkább ne vegyen, mert már elkezdte az istenkáromlást.

    Persze ha ezek után is vesz egy egyébként szép és ritka darabot, akkor vissza vonom a lebeszélésem, csak soha többet ne döfjön kést olaszautó rajongó szívébe ilyen jelzővel!

  • 2012.06.08 17:38:52agent_x

    Ez gyönyörű volt.

  • 2012.06.08 17:41:28MrTinkertrain

    Áu. Ez kellett, megcsináltátok a napom.
    Az egyik legkívánatosabb autó evör.
    A Lanciák meg mindig is közel álltak a szívemhez. A Gamma, hmmmm.
    Kár, hogy nem sok marad belőlük, többségük átadja magát az enyészetnek.

  • 2012.06.08 17:48:28Kand_Úr

    Reméljük a józan ész fog dönteni... : )
    Japó gépek között is van ám olyan ami örömkönnyeket csal az ember szemére! Ha alapból fun vagy, akkor tényleg inkább onnan válassz szeretőt.(Én azt tenném)

  • 2012.06.08 17:52:48poa ogapo

    Vedd meg nyugodtan!

  • 2012.06.08 17:54:12bege

    Olasz párti lévén egyik kontra érvet sem értem. Csúnya olasz autó? Takarékos Ferrari motor? Csomó pénzt bukni? (már ha napi közlekedő autóról lenne szó, megérteném, de ez az autó csak szórakozás lehet)

    Gyakorlott japán autósként én nem erről az autóról, hanem eleve a 8.32-ről lebeszélném a levélírót, mert kezdő olaszautósban csak mély gyűlöletet fog kiváltani.

    Egyébként tetszik az írás, én megvenném :)

  • 2012.06.08 17:55:13skyrangr

    micsoda oltári egy szopóroller ez a gép...
    de tény, hogy az a bizonyos 20% sokat megér.
    kérdés hogy kinek mennyit... :)

    mondjuk én a levélíró helyében megtoldanám még egy kicsivel, és akkor igazi paripás autót...
    Mondial-ok, 308-asok már mennek 12000€-tól.

    egy holland fazon most vett nemrég egy 308 QV-t, 16000€-ért. igaz, az 3x több mint a Lancia, de szervizelt, szép példány. az elkövetkezendő években nem kell rá költeni.

    ja, és a bécsi Ferrari szervizzel jó kapcsolatot kiépíteni előtte! ;)

  • 2012.06.08 18:12:18559

    Ez a Palóc gyerek egy mester! Az év írása eddig.

    Gratulálok!

  • 2012.06.08 18:14:01Polly-pudli-pötty

    Ennyi pénzért egy jó Alfa 75 3.0 V6 olasz is,kocka is,jó helyen hajt.

  • 2012.06.08 18:16:03visszakettopadlogaz

    Hoppa egy pillanat, ennek ( vagy csak a faceliftesnek ) nem jon ki a csomagtartobol a szarny? En anno olyannal mentem de nem emlekszem melyik verzio volt.

  • 2012.06.08 18:16:06Nesebar

    Nagyon jó és őszinte válasz, mintha csak én írtam volna.

  • 2012.06.08 18:25:03blaiser

    Segitsetek ki, en nem latom a kepeken hogy ez a gep utve lenne. Amugy ommm-al mindenben egyet ertek, nekem marad a szazas zsepi...

  • 2012.06.08 18:27:51skyrangr

    @visszakettopadlogaz: ez az ami kijön a csomagtartóból. legalábbis a levélíró kiszemeltjén az van (látszik a képen, ott nyitva van, alatta a nyílás, amiből kibukik)
    FL-esről nem tudok, olyannal nem találkoztam, csak a magas-maszkosról.

  • 2012.06.08 18:28:08G280ZX

    Egyet kell értenem. Olasz autó, MASERATI Biturbo tulajdonos voltam. Mennyit fogyaszt? volt az állandó kérdés...1500 Ft/ km mondtam, ebből a benzin kb. 40 Ft... Iszonyú szívások, de ha ment... Minden nap arra az élményre vágyom, azokra a 200 méterekre. 10 éve egy sorhatos Datsunt használok örömautóként, egyszer sem hagyott ott, targatető, napfény, 3000 km gondtalanul évente. Idén beér veteránkorba, nagyon szeretem, de MELLETTE lesz még olasz autóm!!!!

  • 2012.06.08 18:49:55vagodeszka

    A rohadt életbe, vegyél egy ilyet ha teheted! Több ilyen szépséget a magyar utakra! Igazi pazar olasz elmebetegség ez a 8.32 :)

  • 2012.06.08 18:56:24Alf

    ezek után tutira megvenném :)

  • 2012.06.08 19:01:58gyvy

    Nekem egyetlen bajom van vele: nem kupé. Ha a kérdezőnek ez az autó az álma, és tudja, mit vállal vele (nekem a kérdés alapján úgy tűnik, tudja) akkor vegye meg.

  • 2012.06.08 19:05:49mx3

    Vedd meg.Felhivnám a t. kommentelök figyelmét a hirdetésben leirt tény-re "a kocsi 9 évet állt garázsban". Vályi urnak pedig: a svájci használtautos mondavilág,bizony igaz. Mégpedig azért mert akkor viszik szervizbe amikor a szervizkönyvben le van irva nem pedig akkor amikor elromlik.

  • 2012.06.08 19:07:23Polly-pudli-pötty

    [link]

    Hamár 1.5milkáért ferkáról álmodozunk...LOL

  • 2012.06.08 19:18:15silurus

    Valyipista tud irni.Beerett ez a gyerek hamar.Emocionalisan nagyon megfogta a lenyeget,es minden szava igaz,amit leirt. Ez egy jo tanacs volt.Tanultam belole.

  • 2012.06.08 19:20:09Mérges 1234

    Polly-pudli-pötty

    A duma jó, már azt hittem, hogy az alja csonti, de nem, bár hasonlóan hülye....

    Prsze az a kurva nagy faszkorbács az ilyennel, hogy hiába szép de ha tudod, hogy nem az igazi szart sem ér.

  • 2012.06.08 19:26:21fandrew

    Ismerősömnek volt ilyenje a 90-es évek közepén, elég vicces volt. Arra emléxem, hogy a mobiltelefon megjelenése környékén történt, és képes volt vele a csávó hívás közben folyamatosan kettesben közlekedni, mivel bőséges volt az erő induláshoz, és >140-ig ki lehetett húzatni. Bár nem egészen értem, akkor mit hallhatott a telefonból...

    Még a hangja rémlik, hogy beszarás volt.

  • 2012.06.08 19:33:03Polly-pudli-pötty

    Mérges 1234: Szerintem szépnek nem szép ellenben qurva ronda,aránytalan az egész. De még csak a héjról beszéltünk,az hogy egy pontiac fiero,ami mind a 120lovával szaggatja az aszfaltot. A swift 1.3-ak talán nem gyorsulják le.

  • 2012.06.08 19:39:13powerup

    Fél évig jártam egy 205 lovas, '95-ös 4/16 Thema Turbo-val. Imádtam.Igazi régimódi turbo, volt turbólyuk rendesen, de ha megindult, ilyen 200 ló körüli 528i, 3.0 V6 Camry stb.szívómotoros nem volt ellenfél, a vigyor csak a benzinkútnál hervadt le az arcomról. 4500-as fordulaton már 200-al ment, 7000-ig lehetett forgatni. 15-16 lityi volt taposva, óvatosan 10.Persze voltak elektromos problémái, de nem vészesek.

  • 2012.06.08 19:45:43megint

    Szerintem is ronda

  • 2012.06.08 19:48:00Hanzi

    Előre leszőgezem:az olasz formatervezésnek magam is híve vagyok.
    De...
    Ez az autó a 80-as években készült,abban az évtizedben amikor a legnagyobb gyalázatokat követték el a formatervezők...és bár tetszésről nem érdemes vitatkozni,de ez egy jellegtelen karosszéria,rettenetesen rossz technikával megspékelve...
    Milyen elborult perverzió kell ahhoz,hogy valaki erre vàgyjon?
    Szar is ronda is...
    Mazochizmus...
    És mielőtt jönnének azzal,hogy nem mindig a józan észre kell hallgatni,közlöm,nem Suzuki/Skoda/Daewoo àll a garàzsomban.
    Àra kb ezzel megegyezik,vigyorfaktora azért is magasabb,mert teljesen üzembiztos,ennél kényelmesebb...a fogyasztása meg egy élményautónak tökmindegy...

  • 2012.06.08 20:12:41Minibull

    Kéne

  • 2012.06.08 20:16:04Gyurma73

    Amúgy adidas polót tilos hamisítani de Ferrarit lehet? Vagy hogy vannak a replikák?

  • 2012.06.08 20:18:03Gyurma73

    A lovaskocsi :-)
    Van rajta ló:-)

  • 2012.06.08 20:19:13Gyurma73

    200 ló már akkor sem volt sok 3000 köbcentiből.

  • 2012.06.08 20:27:40apika2

    Fiat Multiplám van. Hogy jön ez ide? Hm, a múltkor azt mondtam szerelő barátomnak, ha legközelebb kocsit veszek, és kiejtem azt a szót a számon, hogy FIAT, üssön addig egy franciakulccsal, amíg mozgok, vagy vissza nem vonom. Pedig megcsinálta, rendbe hozta... Úgy tucatszor... Éééés, mégis szeretem, mert mindenben ideális családi autó... De ebből kiindulva egy drága fiat-csoportos autót csak hobbiból, vagy végszükségben...

    Alólam persze már úgy fog kirohadni (meglepetésre 12 évesen egy rozsdapötty sincs rajta), mert eladni nem érdemes, de előre félek, mit kell még kicserélni rajta. A FIAT szervízről meg nem szeretnék semmit mondani, de hogy egy márkaszervíz ne boldoguljon egy fedélzeti számítógép felülírásával, az maga arémálom. (de a számlát benyújtották keményen a semmiért)

    Szóval a vevőt óvatosságra inteném:) Meg mellé jól esett kipanaszkodnom magam:)

    Szép hétvégét:)

  • 2012.06.08 20:28:18Aldo Moro

    Nekem tetszik ez a kocsi. Már csak a lottó 5-ös kellene hozzá, azt magasan szarnék a fogyasztásra, meg az alkatrészekre. Már attól feláll az ember tarkóján a szőr, amit a motorra van irva.

  • 2012.06.08 20:33:11uki

    Gondolom ferrari badge nélkül adják, amit Neked kell felragasztani. A dizájnt csak az apple tudja hatásosan levédeni! :-)))))))))

  • 2012.06.08 20:37:39yenoee

    Ilyet, de ne feltétlenül ezt.

  • 2012.06.08 20:38:45m.o.p.

    NA, ez volt A válasz a kérdésre. Nem a, "ha akarod" "lehet ez jó is", igazi haveri tanács a sör mellé.
    Az biztos, ha nem csapsz le rá, akár a facebookon, itt is figyelni fogod, vajon mikor látod a "kapcsolatban" jelzőt. Ha megveszed, akkor az lesz, hogy most apuci le#&@ja anyucit. Szerelemben nincs jó tanács, csak annyi, hogy elsírod a kapcsolat borzalmát, a többiek meg kiröhögnek érte, mert megmondták, ne kezd "ilyen" csajjal, titokban meg rá gondolnak, mikor a sajátjukkal vannak. Mindennek a maga szépsége ;)

  • 2012.06.08 20:45:06uki

    itt van egy lelakott 3000-ért, de legalább nyomhatod szlovák rendszámmal

    [link]

  • 2012.06.08 20:46:22The Great Destroyer

    Motor a ferraritól(308), kaszni a fiattól(croma), minden más a saab-tól(9000) és az Alfától (164). Ez egy valódi hamisítatlan lancsia :), szegény HF turbo és Stratos...

  • 2012.06.08 20:57:35belojani

    A hétvégén megnézem,majd írok.

  • 2012.06.08 21:08:12Sword

    Istenem, ha egyszer lenne annyi pénzem, hogy azon gondolkozzak megéri-e nekem venni egy Thema 8.32-t... Ja meg még ugyanennyi szervízre. Egy percig nem gondolkodnék. Most megszegtem a szabályt, mert nem tudok érdemlegeset hozzáfűzni. Nem is lehet. Álmaim autója.

  • 2012.06.08 21:19:51Urv

    Ferrari helyett szerintem NE vegyen ilyen autót. Ezt az autót az vegye megy, aki erre vágyik.

  • 2012.06.08 21:20:55-=zs=-

    Ezt a példányt kell megvenni, úgy néz ki, rendben van:
    [link]

  • 2012.06.08 21:33:30Ben Franklin

    Imádom az olasz kocsikat de ezt otthagynám. Mellesleg ha másfélre tartja kínálj be 200ezret. Neki akkor is megéri.

  • 2012.06.08 21:34:01BUBISBUBLEK

    Uramisten..... Ez tenyleg csak mazoistaknak valo . Nem szabad ilyesmire kolteni.

  • 2012.06.08 21:37:02miluman

    ez örökké instantget marad.. az a belső.. aaah

  • 2012.06.08 21:51:18yerushalem

    szerintem érdemes lenne szétnézni jobban. ahogy a szerkesztő válaszában is látszott -van szebb és jobb állapotú mint amit a levélíró linkelt! alapvetően ha valakinek az eredeti svájci link tartalmazott az vigye el magát szervízbe:-) a mobile.de-s linkek meggyözőbbek számomra!

  • 2012.06.08 22:08:01cs0ki

    uramisten de jó írás!!! király vagy Pista! Remélem, egyszer, majd ha nekem is lesz zsíros fizetésem, be tudok szerezni egy ilyet... KELL!

  • 2012.06.08 22:09:10FEKI

    VEGYÉÉÉL! Amikor éppen rendesen működik, akkor imádni fogod. Amikor nem, akkor csak lesütöd a szemedet elnézően :-)

  • 2012.06.08 22:21:29ommm

    Lottóötös után én is tartanék egyet. Nem tudom megindokolni, csak. Köszi. A francos oroszok belőtték a harmadikat :(

  • 2012.06.08 22:21:44sunblind

    .. mikor először láttam élőben, ahogy kibukik a szárny hátul, akkó én befostam. Akkoriba épp, faxtudja hány éve (évtizede?) már, épp okádtam az olasz szemétdomboktól. Talán ebben a kocsiban csapott meg először az íze ezeknek a dolgoknak a maguk meztelen vérolasz valójában. Én igazából japóra esküszöm, de mára már nagyon értem, aki erre racsnizik. .. Annak a 8.32-nek a tulajdonosa ( ő:[link] ) azt hiszem, hogy egy turboba ült át utána, és azt mondta, hogy az jobban megy, és sokkal kevésbé szopóka az üzemeltetés napi szinten.

  • 2012.06.08 22:25:09M@tek@

    uki
    Lattam az autot, es vezettem is. Abban a kereskedésben van kirakva, ahol eladtak a kocsimat. Egy jo alapnak jo, de munka annyi rajta,mint egy templomon. De a Ferrari motor az Ferrari motor. :-)

  • 2012.06.08 22:46:30Gyurma73

    Ja a turbó jobb.

  • 2012.06.08 22:52:39malkolmcole

    olyan nincs, hogy szopóroller, csak sok szar béna szerelő... ezt tudomásul kell venni.

  • 2012.06.08 22:59:28malkolmcole

    Amúgy meg alig látni ilyen kocsit, de mindenkinek meg van a véleménye arról, hogy elektromos hiba, meg ez, meg az. Honnan tudod? Mert mondta egy olyan ember, akinek ez a kocsi nem tetszik? Ha nem tetszik, akkor már szar is? Az a szar ember, aki a mendemondákra, meg a mesékre alapozza a vásárlásait és az életét is. Nah az ő élete egy szopóroller, de annyira segg, hogy észre se veszi magát. Nap mint nap ilyen seggekkel kell foglalkoznom, mert ő ezt olvasta meg azt olvasta. Faszom tele van már ezekkel a fikázásokkal. Bammeg Pista, nem lehetne már levetni ezt negatív életmódot? Nem veszitek észre ott a szerkesztőségben, hogy csak az a jó autó, amit Ti vesztek? Hogy a Csikós mercije nem szopóroller? Meg a Te szakadt polskid? Gondolkodjatok már.

  • 2012.06.08 23:03:07AtoszMester

    De szep piros csikos motor van ebben a Ladaban.

  • 2012.06.08 23:22:37CSÖRR-CSI££

    Annyit szívtam már életemben megbízhatatlan autókkal, hogy elegem van belőlük, úgyhogy az olaszokat messzire kerülném.
    Pedig azt mondják, hogy...
    Nekem aztán mondhatják!

    Most viszont megnéztem egy pár videt erről a sz@rról a youtube-on, és... az a hang... Áááááá!!!
    Ti vagytok a tanúim, mert itt ünnepélyesen megesküszöm, hogy ha most megnyerem fullost az ötöslottón, azonnal veszek egyet, és akkor is megyek vele, ha nincs sehol semmi dolgom, csak pusztán a hangja miatt!

    (sőt egyet B. Gábor levélírónak /talán a másfél misiből fenn tudja tartani egy darabig/, meg egyet ommnak is -talán :)
    Na, megyek vissza a jutyubra és hallatom még egy picit

  • 2012.06.08 23:26:04Cobra.

    Ha öreg V8-cal szeretnék szívni, akkor inkább egy Jaguar. vagy valami amerikai, persze nem a 80-as évekből.

  • 2012.06.08 23:26:59Pasas

    Pazar írás, köszönjük.

  • 2012.06.08 23:30:38CSÖRR-CSI££

    Na, ez a balf*szság Chimborassója:[link]
    Vezeti a jappán csávó a 8.32-est, és zenét rak a videó alá!!!
    N.O.o.o.o.o.rmális???
    Szerintem a Tatuin -bolygóról jött, akkor talán el lehet nézni neki

  • 2012.06.08 23:33:43Cobra.

    Na ennyi pénzért inkább ezt:[link]

  • 2012.06.08 23:45:12RRSS2

    Erre a típusra nekem is csorog a nyálam amióta megjelent az a bizonyos cikk a totalcaron:) A jutubos videók már megvoltak, csak az riaszt el engem is, hogy nincs hozzá semmi... Minden esetre, jó hallani, hogy újra törik a fejüket a Ferrari motoros olasz autókon. Kíváncsian várom :p malcolmcolelal meg egyetértek! Sokan nagyon tudnak fikázni, mer hallotta valakitől, aki látott már olyat akinek volt... Ami igazság, hogy olcsó húsnak híg a leve ;)

  • 2012.06.09 00:14:38ykcky

    Van egy '80-as évek beli olasz 200 ló körüli, két ajtóval a tulajdonomban. Ha őszintén végignézek a birtoklás folyamatán, van pár apróság amitől az emberek nagy része kifutna a világból. Hármat említek: 1.5 évig nem tudtam használni, motorcsere; idén egy km-et sem tudtam még vele menni; szarrá van rohadva. A torta már az első egy kilométer alatt megvolt, azóta mentem vele 40 ezret, és ebből 39.999 a hab :) Ha valaha még egyszer egy métert mehetek vele az már csak a következő réteg hab. Minden szopást, minden forintot megért. Szerintem.

    Viszont van egy nagyon kedves barátom, ő a japánok kapcsán érzi ugyanezt. Nemrég vett egy Alfát. Azt hitte szeretni fogja, én szerettem volna a helyében. Most újra az Alfa előtti Mitsuban ül. És boldog. :)

  • 2012.06.09 00:56:08Bicskei Gábor

    Köszi Pista és srácok, ezt vártam. :)
    Közben b@sszus megláttam ezt:[link]
    Ráadásul az eladóval levelezek: még alkuképes is, szóval nagy szar lehet,
    szopóroller 2, az alkatrészek aranyárban, egy rohadt levegőszűrő ház 200-700 Euró.
    Ahh a szerelem nyomorba dönt, még szerencse hogy van egy asszonypajtás aki kimondja a végén: NEM.

  • 2012.06.09 01:13:47Cabriofan

    Jó a cikk elismerem,de egy szúrt szemet, hogy meglehetősen bonyolult szerkezet.....max a motor s környéke a többi miben bonyolult ?
    Mai autókra akkor mit mondanál? A Ferrari motor nem emeli fel annyira hogy egy Fiat Chrome szerű autót bonyolultnak tekintsem...
    A motoron kívül semmit sem ér...hiába ritka nem éri meg, pusztán
    a motor miatt,szerintem mellényúlás.Van még bőven hál istennek,legenda
    ezen kívül. Gábor legyen a saját önálló döntésed...ennyi...

  • 2012.06.09 03:19:44Jacko__

    Vedd meg, Gábor; valakinek fent kell tartania a gazdasági növekedést! (Munkát adsz egy csomó embernek, ha már mások nem teszik.)

  • 2012.06.09 04:14:32desmoquattro

    Szerintem is vegyel ilyet nyugodtan, nyilvan csak jo allapotut, havaloban tetszik. A sok nyomorult almodni se mero - huu mindig irigyeltem azokat akiknek volt egy kis ver a faszukban ahhoz, hogy merjenek almodni es az almokert kockazatot vallalni, nekem viszont sosem volt es igazabol ez baszottul idegesit, de olyan jol esik amikor a hozzam hasonlo balfaszokkal azt mondjuk egymasra "megfontolt" - balfekkel pedig ne torodj, neked minimum eggyel kevesebb elszalsztott lehetosegfog felremleni a halalos agyadon.

  • 2012.06.09 05:13:56visszakettopadlogaz

    Ha nem a csaladtol veszed el a penzt akkor vedd meg!!!! Egyreszt rajossz hogy az almokat nem minden esetben kell valora valtani, masreszt rajossz miert nem lett kasszasiker ez a kocsi annak idejen.

    Mellesleg: en is vettem meg mar almaim autojat, nagyon nagyon jo erzes!!!! ;) a "dreams come true" erzes sokba kerul de csak egyszer elunk ;)

    Once a time have to do it in your life, own it before die!!!

  • 2012.06.09 05:17:08visszakettopadlogaz

    Bicskei Gabor! Te egy nyuszi vagy! ( most olvastam utolso kommented ) csapj az asztalra es legy a haz ( es a kassza ) ura, kedvesed az adasvetel utan ha nem valik el toled akkor igazan szeret, ha meg nem a feleseg akkor vedd el, megtalaltad az igazit!!! Latod, mit szamit 1.5m ??? :DDD

  • 2012.06.09 06:02:44Ciri

    Gratulálok Pista!
    Ez kurva jó volt !

  • 2012.06.09 07:07:01K.teknőc

    Sztem gyűjtögess és vegyél egy igazi ferrari-t! Valami régi szörnyet... Ha harmadik autónak kell, akkor pedig szard le a ráköltést, mindig amennyi lóvéd van annyit dolgozol rajta!

    Vályinak a madamos hasonlatán beszartam :D nagyon jó volt :D

  • 2012.06.09 07:54:41Pepejoe

    Olasz...pffffejjjj....:D NEM.

  • 2012.06.09 08:03:36Pizza zabáló

    Vedd meg karaj vagy! :D

  • 2012.06.09 11:52:58Gomulka Béla

    Hogy egyeseknek miféle bajai vannak? Mikozben az ország szépen fasizálódik (máma írja a Szabad nép, mno.hu, hogy Európa helyett inkább Kínával meg az oroszokkal kéne cimborálni), és a nép avval van elfoglalva, hogy egy Lanciától megvan-e a Ferrari-érzés, vagy nincs.
    Tudom, ez egy autós oldal. Tudom, cuore sportivo meg mindenféle - csak ez egy ilyen reggel. Nem tudom, vagy a Szabad Népet, vagy a Totalcart nem kéne olvasnom. A ketto egyutt olyan, mint a sorre a bor: fejfájós.

    Amúgy meg, mint rendesen, Omm-nak itt is igaza van. Alfa Romeo motoros autót vegyen emberunk. Van olyanból Lancia - meg Alfa Romeo is, és az jobban is néz ki.

  • 2012.06.09 13:50:51madstunt

    Elég komoly félreértések vannak itt: a páciens nem azért akar 8.32-t mert beleszeretett, hanem mert nincs pénze Ferrarira de ebben Ferrari motor van... ha beleszeretett egy autóba akkor amúgy se mondasz rá olyat, hogy ronda, legfeljebb, hogy érdekes a formaterv :-)
    Emberünk szerintem sokkal jobban járna egy Hóna Legenddel vagy Accord R-el hamár japófan és nagy +erős batár kell neki

  • 2012.06.09 19:27:28don't

    Japán párti=Suzuki,Daihatsu. Igy kell erteni? Akkor nem neked valo.-Ha Lexust,vagy Infinitit ertesz rajta, akkor gondold at meg egyszer...

  • 2012.06.10 01:06:02dm996

    japan auto, olasz auto...elegge mas vilag a ketto :)

  • 2012.06.10 08:52:41Gab X

    pl
    [link]

  • 2012.06.10 11:48:47LvV

    Pont valamelyik nap nézegettem ezeket az autókat a mobile.de-n, az árakat átszámítva nagyjából 3 milliótól kezdődnek azok az autók, amelyekről azt mondom érdemes foglalkozni, de ez csak a külső, de láttam 5 milla felett igazi gyöngyszemeket is 100e km alatt, gyakorlatilag olyan kinézettel, mintha most hozták volna ki a gyárból.Japán sosem lesz, de vérbeli olasz, és aki csak 1 hangyányit is ért az autókhoz, egyből levágja, mivel állítottál oda(legszembeötlőbb a csomagtérajtó, amiből kinyílik a hátsó légterelő)Nekem kéne, ha nagyon jól keresnék, vagy az ölembe hullana egy nagyobb nyeremény, addig is maradok(akkor is maradna mert imádom)a 96-os szedán Corollámnál.

  • 2012.06.10 12:32:45LvV

    Addig is aki új Ferrarira vágyik kb. 5000 Ft-ért árulnak kerti locsoló tömlőkocsit az egyik üzlet hirdetési reklámújságában láttam.

  • 2012.06.10 19:54:18dzolee

    Az a Ferrari motor!!!!Csak a látványa megér egy misét!Kurva jó hangja lehet.Sajnos nem hallottam még ilyet élőben,de megértem a vásárlót,hogy tetszik neki.Kizárólag rengeteg pénz és olasz autó szeretet kell hozzá.Ha valamelyik nincs meg bele se kezdjen én is azt mondom!


h i r d e t é s

KeresésKeresés

IndapassIndapass

Totalcar áruház

Szíjtárcsa/vezetőgörgő, hosszbordás szíj
LANCIA MUSA 1.6 D Multijet egyterű 2008-2013
9110 Ft
Üzemanyagszűrő
FERRARI F355 GTS 3.5 Spider Kabrió 1994-1999
3344 Ft
törlőlapát
FERRARI MONDIAL 8 Quattrovalvole Kabrió 1984-1987
3188 Ft
További termékek »

Totalcar Magazine

A Hungarian surgeon to help Schumacher?
The application of vascular tunnels could help the racing driver, according to the Hungarian neurosurgeon.