A BMW M. GmbH vezetőivel beszélgettünk kényes dolgokról és a jövőről. Is.
Van, amivel nem lehet önállóan mit kezdeni, ilyenkor összegyűjtjük, le ne maradjon semmiről!
925 lóerős, 380-at megy, 2,8 alatt van százon, és tényleg működik. A technika, ami mögötte van, olyat még nem látott a világ.
Ezektől leszakad a pofád, az biztos. Nem tudom, hogy röhögjek-e rajtuk, vagy térdre boruljak előttük.
Vannak az úgynevezett autóépítők, aztán vannak azok, akik tényleg azok. Szem nem marad szárazon.
Úgy néz ki, a 650S, bár tagadták, mégiscsak a McLaren alapmodell váltótípusának készült. Vagy valami olyasminek.
410 lóerő egy pickupnak több mint elég, a krómozott küszöb pedig már durva túlzás az Amarokon.
A Carlsson nem szórakozik üvegszállal. Aranyoznak. Mindent.
Hol vannak már a komikus, otromba formák? Genfbe hétüléses, stílusos, korszerű tanulmánnyal jöttek a koreaiak.
A márka új irányvonalát mutatja meg. Maradtak a stílusjegyek, de közben baromi jól néz ki, és iszonyat hightech.
Amikor egymás mellett áll a három prémium-bálna, akkor jövünk rá, miért több a Mercedes. Pedig a BMW kezében ott a pusztító fegyver.
Meglepő látni, hogy az Italdesign mire képes még a Volkswagen fojtogató szorításában is.
Négyszáz lóerő egy kétliteres motorból? Elég durva, de a Gumpertnél van durvább modell is. Kár, hogy hamarosan lehúzhatják a rolót.
Ruganyos léptekkel róttam a genfi szalon puha szőnyeggel borított folyosóit, ámuldozva a sok csodán, amit az ipar manapság előállít. Az utolsó, amit láttam, ez volt. Azóta ápolnak.
A Nissan Juke-ot zabálják a népek, és most frissítést is kapott. Mi lesz itt?
Az X6-os kistestvére inkább ötajtósnak látszik, mint kupénak – vajon eladja majd két vese?
Trillió négyzetméter telis-tele autókkal. Tengernyi újdonság, ami valójában négy.
Az ezerhatszáz lóerős Carbonado GT, az üvegdísszé alakított Rolls-Royce és a Bentley ami kettőötvenről még nagyot lép.
A kocsi orrába mehetnek a lábak, hátul, a fenekek alá becsúszhat a motor. Imádom!
A németek nem elégedtek meg a TT bemutatásával, készítettek egy változatot, ami az R8 sportkocsi súlycsoportjába tartozik.
Tudják, mi a közös a Citroenben, a Peugeot-ban és a Toyotában? A cseh gyártású miniautó, ami most teljesen megújult és végre bazi érdekes is.
Most már képet is mutattak a Jaguar legkisebb modelljéről, amely nagyjából egy év múlva mutatkozik be.
Nem, biztosan nem. Legalábbis addig nem, amíg nem jártál a szlovák Nimrod nevű autóépítő standján.
Úgy gondoltuk, hogy milyen sokat írunk majd az új NSX-ről vagy a Type R-ről...
Pazar stílus, két turbó és gigantikus felnik. A leggyengébb modell háromszázötven lóerős.
Szupertakarékos motorral, megfelelő utastérrel és valódi csomagtartóval adják majd, várhatóan olcsón.
Az óvatlan tapogatózásnak vége: több modellváltozattal és V8-as sportmotorral támadnak és nem szednek túszokat.
Az autóipar rebellis bandája tartja még magát. Jófejéknél jártunk.
Ezt is megéltük: BMW-propeller az elsőkerekes autón. Meglepetéssel.
A sztár a Mustang, de itt a Vignale is, és kirakták a teljes új Focus-szériát Genfben.
Ha akarod, nem is kell vezetni, visz magától. Ha döngetnél, a testeddel irányíthatod. Menő!
Akad néhány szokatlan részlet, világító hölgy az orron és sokkal több LED – ez a Series II
Akkor a Maserati az önnek való. Az alapító testvérek egyikéről elnevezett autójukkal túltesznek még a Ferrarin is.
Kiütéssel győzött a kék sarokból a Volvo a 2014-es Genfi Autószalon küzdőterén.
Az olasz-amerikai társulás nem csak ígér, valóban nagyon kicsi a legvagányabb idei újdonságuk.
Utoljára nyolc éve fordult elő ilyen, azóta főleg a németek taroltak.
Nem titok többé, hogy fog kinézni az első Fiat-alapú Jeep, amely a Nissan Juke kategóriájában támad.
A japánok modelljén alig látszik a PSA rokonság, sőt, akad rajta egy szokatlan új ötlet is.
Európában ritkán látni olyan vad Lexust, mint amilyen az RC F GT3. Persze az RC 350 F sem szolid.
A magas üléstámlák és a hátul ülő utasok sem akadályozzák majd a kilátást.
A Koenigsegg One:1 teljesítményben és gyorsaságban minden mást túlszárnyal.
Ha a németek elképzelése megvalósul, nem lesz szükség drága formákra az autógyártáshoz.
Lassan kezd körvonalazódni a Volvo jövőbeni stílusa. Ismét itt egy egyszerű, tiszta vonalú, mégsem unalmas darab.
A francia-román márkát eddig nemigen sikerült megszorítani, a Tata most megpróbálná.
Bár a Clubman eddig a kombit jelölte a Mininél, a következő változat inkább ötajtós családi autónak tűnik.
Az Opel sportrészlege összeszedte minden műszaki tudását – ennek eredménye az Extreme.
Ez a kivitel már nem csak nagy, de minden más szempontból is egy kategóriával feljebb nyújtózik.
A V40-esben mutatkoznak be az új kétliteres négyhengeres Drive-E turbómotorok, egy benzines és egy dízel.
A franciák valami kirívóan érdekeset akartak – talán túl is lőttek a célon.
Egy parkolóban állt. Nem is kell jobb hely ilyenkor egy sportautó tesztjéhez Floridánál.
A Hazumi is a hatosról és a hármasról ismert erős stílust viszi tovább, de kisebb méretben.
Látszatra nincs benne semmi különös, de nagyon gyors és nagyon takarékos.
Az Opel túrabakancsba öltöztette eddig ridikül-kiegészítőként forgalmazott kiskocsiját. Vajon bejön?
Az S1 után itt egy újabb villámgyors modell a VW luxusmárkájától, 300 lóerővel.
Ilyen, amikor az aktuális csúcstechnikát egy kicsit továbbgondolják – mintha a jövőt látnánk megvalósulni.
Az összkerék-hajtáshoz ezúttal lábujjhegyen álló futómű és látványos külsőségek társulnak.
A kis Range Rover legújabb változata 285 lóerős, de nem ez az egyetlen lényeges változtatás.
Tavaszra megjön az első olyan változat, amelybe már korszerű motor is jutott.
A Golf sportos ikertestvére alapos korszerűsítésen esett át, bár a lényeges változásokat nem a felszínen kell keresnünk.
Több kép, és egy videó is idő előtt felkerült az internetre, az új szuperautó bemutatójáról.
Az új autót 108-asnak hívják, és kivételesen könnyű építésű: üresen csupán 840 kilót nyom.
Az új apróság érdekesebb stílusú, rövidebb, és a farmotoros építés miatt fordulékonyabb is, mint az elődje.
Rég nem készült maranellói sportkocs ilyen motorral – a California T új korszakot nyit.
Valószínűleg nem ez az egyetlen újdonság az év elejére, de mindenképp figyelmet érdemel az új S1.
Nincs több titok, a németek leleplezték az óriási kétajtós, amelybe szintén bekerül a repülőszőnyeg-készülék.
Tágas belső, magas has, összkerék-hajtás és sok fekete műanyag – mindezt nyújtja az Octavia újabb változata.
Néhány hét múlva láthatja először a közönség, de már most kiszivárgott az első fotó a kétajtós S osztályról.
Néhány héten belül hivatalosan is bemutatja 1300 lovas szörnyetegét a Koenigsegg. A One:1-et ráadásul máris elkapkodták.
Két népszerű kisautót válthat egyszerre a Celerio, talán még az idén.
Lendületes, négyajtós kupét lepleznek le a csehek március elején, amely akár gyártásba is kerülhet.
Néhány órával a bemutató előtt nyilvánosságra kerültek az első fotók a slágernek szánt C4 Cactus modellről.
Bő egy hét múlva leplezik le – hosszú ideje ez lehet a márka első turbómotoros utcai autója.
A Cherokee európai változata is megkapja az új, kilencfokozatú váltót.
A franciák egy új RS-változattal készülnek, akár a 230 lovas Gordinit is bemutathatják.
Az OPC Extreme-nél gyorsabb utcai Astra eddig még nem volt. A koncepciót hamarosan bemutatják.
A kiszivárgott fotók után a bajorok végre lerántották a leplet: ilyen lett a 4-es Gran Coupé.
A japánok ismét lecserélik nagykocsijukat – ezúttal talán valami formásabbra.
A németek egyelőre az érdeklődést próbálják felcsigázni, de hamarosan kiderül, mit is rejtegetnek a teherautóban.
Meglepő módon egészen friss motorokat cserél még frissebbekre a német gyártó.
A jelenlegi négyéves változat márciusra megújul. A ráncfelvarrással a márka aktuális arculatához igazítják.