Van-e profit a villanyautókon? Mikor jön a tüzelőanyagcella? És az önmagát vezető autó? Mi lesz a VAZ-zal az orosz gazdaság hanyatlása miatt? Válaszol az autóipar csúcsáról Carlos Ghosn.
Ember nincs, aki magától kitalálja, hogyan sikerült ilyen nevet adni ennek a ki tudja, hányadszor megújított típusnak. De megoldották, sikerült.
Ha nem vigyázunk, a végén még ez lesz az új NSX. CRX... AMX, a franc vigye el, tudják, az a magas Mitsubishi, amiből egész sok fut itthon az utakon. Megvan – ASX!
Fájdalmas részletek, hibátlan profizmus és egy szívfacsaró tanulmány. Lóerőbuzéria Genfből.
Ma már nincs olyan, hogy koreai autó. Olyan sincs, hogy olasz, csak cégek vannak, akik vagy érzik, vagy nem érzik. És ennek itt még golyók is vannak a csomagtartójában, nahát.
Nem tisztelik eléggé a pénzed? A hatalmad? Ne aggódj, mutasd meg nekik, hogy neked futja bőrös ólajtóra krómozott riglivel!
Amikor lelép elé a gyalogos, a lézerlámpa odavetít egy piros vonalat és egy "Stop" feliratot. Ez volna a jövő?
A Phiaro kétülésese, ha lehet, még puritánabb, mint az X-Bow, viszont nagyon hasonló élményt ígér.
Minimál futurista indiai és a nagykerekű japán vaddisznó. Sosem lesz autók és előre mutató tanulmányok Genfből.
Láttunk már ilyet. Egy autógyár elővesz valami évtizedekkel korábban kihalt márkát, ráteszi a logót egy meglevő, de feltupírozott modelljére, aztán máris lehet ünnepelni. Később meg nagyot zokogni.
Ide üljön, aki a valódi szórakozást keresi a nagy számok buzulása helyett. Ehhez a kicsi autóhoz nem ér fel a sok száz lóerő, mert ez egyenesen a szívre és a rekeszizomra hat.
Mindenképp jó befektetés lehet a Ferrari Sergio, már ha valaki hozzájut. Erre viszont kicsi az esély.
Mi sem, pedig ültünk egyben. A Qoros megint nagyon meg akarta mutatni, mit tud. Ez volt a baj.
Akkor a végeredményt kivétel nélkül mindenki körbeállja és nem értik: ez most valami egészen zseniális vagy egyértelműen ronda. Az előbbi. Giugiarónál érzik a stílust.
Úgy döntöttem, a Mercedesnél csak szörfözni fogok az újdonságok hullámain. Így is sokkos állapotban távoztam.
Hol vannak már a Musso dicső napjai, a Rexton-Actyon szál is hideg már. De a Tivolival megint jó korszak jöhet a Ssangyongnál.
A japán luxusmárka eddig nem volt túl erős mifelénk – ezen változtatnának a Mercedes alapú QX30-cal.
Keresse meg a két apró különbséget, miben más az Acura. Másodjára mutatják be, még mindig nem tudni, hány lóerős.
Húsz másodperc alatt éri el végsebességét, ami 399 km/óra. Igen, húsz másodperc alatt 399-re. Mindezt hátsókerék-hajtással.
Mintha megmozdult volna valami Wolfsburgban formatervezési fronton – legalábbis erre utal a VW legújabb tanulmánya.
Elsőkerékkel is elveri majd a Focus RS-t? Meglepne, pedig nagyon úgy tűnik, hogy nincs más kihívója.
Ránézésre nem jó valami az Aston Martin tanulmányával, de úgy tűnik, ez szándékos.
A Superb harmadik generációja azon az úton jár, amit az első kettő megkezdett. Kicsit fékezett habzással ugyan, ellenben erős formatervvel.
Könnyen lehet, hogy ez jelenleg a világ legrondább sorozatgyártású autója, de a Priust sem a szépségéért szerették és lám: tele van vele az utca.
A 20V20 nevű gép még mindig nem végleges, de már nem lehet nagyon messze tőle.
Nyilván a magyarokat nem kérdezték, amikor kitalálták, mi legyen a Captur és a Koleos közé csusszanó Renault-szabadidőjármű neve, de ettől még...
Na jó, inkább csak élményautó, de olyan fogásokkal, hogy fogom a fejem.
Ez az utolsó dolog, amire számítottunk: az EXP 10 Speed 6 egyértelműen a sportkocsi-piac felé kacsintgat.
McLarenek, Ferrarik és Lamborghinik közé pottyantva is menőnek számít, csupa szénszál, lazán kiráz magából 600 lóerőt. Csikós Fordra gerjed.
Mi történik itt? Ezek nekimennek a Ferrarinak? Komolyan gondolják? És egyáltalán: hogyan kerülünk mi ide és miért nem örülnek annak, hogy fotózunk?
Az iK-2 és az iM-4 csak holnap mutatkozna be, de már most megnézhetjük a Suzuki jövőképét.
A genfi szalon első, kézzel tapintható újdonságát láttuk meg először.
Igazodnak az RS6 tavalyi ráncfelvarrásához, szolidabb megjelenést kap az R. Nyugalom, a teljesítmény marad 730 lóerő.
Szupersportkocsi-parádéra készülnek a svédek. De mire lesz elég a lóerők bűvölete?
A legforróbb ferdehátú, a kategória királya lehet. Ha a végeredmény tükrözi a ráfordított időt, nem lesz gond.
Az első fotó már megjelent, de a teljes leleplezésre is csupán néhány napot kell várni.
A Kahn a Defenderből épített óriás-terepjárót az AMG hatkerekű G osztályának mintájának.
Szép is, gyors is a Magna-Steyr sárga kétajtósa, és azt mondják, gyárthatnák is. Vajon megteszik?
Már csak V10-es motorral készítik az Audi sportkocsiját, amely a Lamboghini Huracán technikájára épül.
Bár már tavaly bemutatták a 650S-t, az autót még tovább tökéletesítették a brit mérnökök. Itt az eredmény.
Jó másfél év kellett hozzá, de végül csak megszülték a Hondánál a tágas kiskocsi európai változatát.
Úgy tűnik, a Passat négyajtós kupé változatának lesz utódja, és a gyáriak már most megmutatják nekünk, mire számíthatunk.
A 455 lóerős gép a gyáriak szerint 1,6 literrel megy el száz kilométert, de közben visszakacsint a múltba.
A kompakt családi egyterű az utolsó csavarig új, tágasabb és korszerűbbnek is tűnik, mint koros elődje.
A Nissan valószínűleg ezerszer megbánta már, hogy Indiába költöztette a Micra gyártását, de ezzel jóvá tehetik a hibát.
Frissen fejlesztett dízelmotorokkal és néhány apró külső változtatással frissítik fel a Land Rover sikermodelljét.
Kevés jó példa akad a német autóépítés és tuning túlzó hajlamaira, mint ez a végletes Mercedes átdolgozás.
Meglepően hamar, két és fél év után frissítik a középkategóriás Toyotát – állítólag turbós benzinmotorja is lesz.
A Vulcan olyan brutális lehet, hogy közútra talán ki sem engedik. A farát már megmutatták.
Az RS 230 a típusjelzésével már elárulja, mivel több a mezei RS-nél. Nyáron érkezik a kereskedésekbe.
Az emelt hasmagasságú, összkerék-hajtású kombi Alltrack néven érkezik.
A P1 GTR az elképesztő teljesítmény mellé a lehető legfeltűnőbb fényezést kapta meg.
Az Evora 400 jelentős előrelépés teljesítményben, bár az alapkonstrukción nem változtattak.
A harmadik generáció nem csak csinosabb, de tágasabb és könnyebb is lett az elődmodellnél.
Ez az L200 sorozat ötödik generációja, amely kilenc év után váltja le az elődjét.
Az ix35-ös helyére érkezik az ötajtós városi terepjáró, amelyen látszik a formatervezők erőfeszítése.
Néhány órával a bemutató előtt napvilágot láttak a harmadik generáció gyári képei.
A 4x42-nek csupán négy kereke van, de egyébként minden más tekintetben a hatkerekű változatot követi.
A Sportspace jó formájú, lendületes kombi – kérdés, hogy eljut-e a gyártásig.
A Rinspeed 21. alkalommal feji meg sikeresen a partnereit – ezúttal egy BMW i3-asból készítettek önvezető autót.
Az ötajtós francia luxusautó arculatot vált, bár a lényeg megmarad.
Genfben érkezik a középmotoros Audi következő generációja, de a fényszóróját már most megnézhetjük.
Meglepő fejlemény, hogy meghosszabbítják a kevéssé sikeres modell szenvedését életciklusát – talán az erősödő piacban bíznak.
Lerobbant a próbaüzemben lévő Aventador SV. Ez még nem katasztrófa, de reklámnak sem a legjobb.
Az első videó már meg is érkezett – igaz, ebben még nem sokat mutatnak sportkocsijukból a britek.
A Mercedes megígérte, hogy megveri a Porsche 911-est – tavaszra a csodafegyver is megérkezik.
Megvillantotta a Kia a következő Optima tanulmányát, amit Genfben láthatunk élőben. De ezt tényleg egy új autó?
Már alig kell várni az új Superb bemutatására, a gyáriak a beltér megmutatásával kezdik az információk csepegtetését.
Megmutatta a McLaren a Genfbe érkező csúcsmodellt. Igaz, még csak a farát, de a motorhang kárpótol a hiányzó képekért.
Nem csak az Agera RS szupersportautót tartogatják Genfre a svédek, jön a brutális Regera is.
Emelőn áll, nincs rajta kerék és a csomagtartófedél sincs a hely, de így is látszik, hogy milyen lesz az új Audi R8.
Egy picike terepjárót és egy kompakt családi ötajtóst állítanak ki a japánok Genfben – mindkettőből sorozatgyártmány lehet.
Összesen 450 példányt tesz ki a gyártás, és mára mindnek van gazdája. A Bugatti igazgatója szerint jön az utód, amely még jobb lesz.
A Nissan luxusmárkája ezúttal Mercedes alapokon támad a kompakt városi terepjárók piacán.
Végre kiderül, hogy miről szólt a sok előzetes, amelyekkel az Opel igyekezett felcsigázni az érdeklődést.
Mintha feladták volna az elvet, hogy a Cayman nem lehet jobb, mint a 911-es – legalábbis erre utal a GT4 kivitel bemutatása.
A Tucson újra globális modell lesz, Európában az ix35-öt válthatják le vele.
Durván 320 lóerős lett a harmadik generációs RS – ekkora teljesítményhez már kellett az összkerék-hajtás.
Megmutatták a 458 Italia utódját, ikerturbós V8-as középmotorral, új néven.
A Captur után itt a második Renault szabadidő-autó – a nehezen értelmezhető név formás középkategóriás modellt takar.
Gumicsikorgatás közben kapták el a régóta várt Model X-et.
Még álcázva ugyan, de már az új Corsa OPC-t mutogatják az Opel gyári videójában.
Óriási és nagyon megy, mégis takarékos a Golf legújabb változata, amelyet a Genfben mutat meg a Volkswagen.
A márciusi Genfi Autószalonra tartogatják a vörös ötajtóst, amely valahogy ismerősnek tűnik.
A Qashqai francia megfelelője a Kadjar nevet viseli majd, és heteken belül megismerhetjük.
Ennél már tényleg letagadják, hogy köze van a Passathoz. Meglátjuk, joggal teszik-e.
Nem lazsálhat az Audi, ha a többiek ennyire kakaskodnak. Genfben megint nagyot gurítanak.
Felszívták magukat az elmúlt évben, Genfben mutatnak is valami újdonságot.
A koncepciót és néhány részletet már korábban megmutattak, márciusban jön a teljes leleplezés.
A Tivoli végre olyan autó, amellyel telibe találhatják az aktuális divatot.
A könnyű, egyszerű és olcsón gyártható modell nagyjából a Clio használati értékét nyújtja majd.