Idén is ők voltak a legbátrabb őrültek Genfben, bár a krokodilbőrrel talán túltolták kicsit.
Sok jó autó volt a genfi kiállításon, de csak kevés ütötte meg azt a szintet, amit azonnal hazahoztunk volna. Itt a lista.
Azt hiszed, itt sok lóerő van? Akkor tévedsz. Mert annál sokkal, de sokkal több.
Három tonna, 600 lóerős, olcsóbb mint egy Rolls, drágább mint egy S Merci. Itt az oroszok játékosa a szuperluxus ligában, az Aurus Senat.
Ha nem késett volna két évet. Miközben a Föld szerencsésebb pontjain a Model 3 lassan népautó lesz, a Polestar 2 még váratja kicsit a piacot.
Eltűnik a V12-es és egy roadster, valamint jönnek a villanyautók, meg persze a hobbiterepjárók. És beleültünk a legszebb magyar Mercibe is.
A hatalmas Saudi Aramco standot bérelt a Genfi Autószalonon. Szerintük még mindig a belső égésű motor a jövő.
Onnan meríti a nosztalgiát a francia manufaktúra, ahonnan nem szokás, s teszi mindezt villanyhajtással.
A Carrozzeria Touring nyitott sportkocsija az olasz sportkocsigyártás aranykorát idézi.
A japánok tanulmánya elég különös jószág, de semmiképp sem rossz értelemben.
Ahogy a többi fronthajtású modell, a CLA Shooting Brake is csak a karakterét tartotta meg, minden más új.
Bővíthető, cserélgethető rajta és benne szinte minden az akksiktól az ülésig.
Láttuk jönni, de arra senki sem számított, hogy ekkora lesz. Beleültünk az X7-be!
Az e-Power érdekes módon nem tölthető konnektorból, de soros hibrid, azaz csak villanymotor hajtja az autót.
Egyre inkább háttérbe szorul a tisztán belsőégésű motoros felépítés az Audinál, de mi jön ezután?
Középmotor és a villanymotor lesz a következő évtized két slágere a brit gyártónál.
A hangoztatott forradalomnak nem sok nyoma, bár tény, hogy alaposan megújult a Clio belül.
Eddig sokan túlfújt 5-önek nézték, ez a veszély viszont soha többet nem fenyeget. Frissült a legnagyobb BMW limuzin.
Aki a nagy számokat kergeti, jelenleg az olasz stúdiónál kapja a legtöbbet a pénzéért.
Minden évben megkérdezik, hogy melyik gyártó autóját hoztam volna haza. Harmadik éve mindig ezt mondom.
Messziről rendben van, közelről már nagyon India minden.
Végre egy autó, aminek a beltere slaggal pucolható!
Itt az új 208 és karakteresebb, mint valaha. És talán az ipar legjobb műszerfala van benne.
Szép húzás a Mazdától, hogy igazi világpremiert hozott a genfi show-ra. A CX-30-at mutatták meg itt
Indukciósan is tölthető a Kia sokkijezős terepkupészedánja.
SUV is, kompakt is, ráadásul bevált technikára épülne. Ja, és olaszok rajzolták.
A cseh márkának már három SUV-ja van.
A Koenigsegg bemutatta következő hipersportkocsiját, ami 480 km/h-s sebességet is elérhet. Elvileg.
Nem gyorsabb vagy erősebb, mint a Chiron, mégis hétszer drágább nála: bő ötmilliárd forint.
Levon bármit az új Supra értékéből, hogy tulajdonképpen egy BMW? Az autóéból nem, de az a név... háááát...