2022.02.08. 17:12

Az utóbbi évek egyik legváratlanabb autóipari húzása a Toyota GR Yaris volt. Nem, ez nem csak egy erős Yaris, hanem önfeledt mérnöki ereszd el a hajam, rendes technikával, alibizés nélkül. 265 turbós lóerő, hatos kézi váltó, összkerékhajtás, sperrdifi az első és hátsó tengelyen, ráadásul alá tették az egy mérettel nagyobb Corolla futóművét, meg még a tetejét is lecsapták, utóbbi mellesleg szénszálas műanyag. A GR Yaris a Mitsubishi Evo sorozat és a Subaru Impreza WRX autóinak legszebb emlékét idézi, tulajdonképpen a megjelenése pillanatában vált klasszikussá. És most itt van a pályánkon, és azt csináljuk vele, amiben a legjobb:

A nyereményjáték-szabályzat itt érhető el.

A műsor támogatója a Szakál Metal, az Eneos olajok kizárólagos importőre.

A korábbi eredményeket itt láthatod:

Sofőr Autó Pálya Gumi Hiba Köridő
Bessenyey Zoltán  Kétütemű versenygokart, kézi vezérlésre átalakítva   száraz verseny slick 0   01:10,519
Kiss Norbi Škoda Octavia száraz nyári 0 01:12,90
Kachichian Lucienne Mini Cooper S száraz nyári 0 01:14,95
Zbisko Péter Skoda Octavia 1,4 TSI rendőrautó száraz téli 0 01:15,412
Szabó Kálmán Audi A6 V6 TDI Quattro száraz nyári 0 01:17,562
Novoth Tibor BMW 323ti száraz nyári 0 01:18,473
Gyurján Gergő Subaru Libero száraz nyári 0 01:25,526
Polgár László BMW i3 száraz téli 0 01:27,438
Hetyési Zsolt Nissan Serena száraz szakadt nyári 5 01:39,376
Dobó Kata Nissan Leaf száraz nyári 0 01:42,759