Ilyen tahó előzést még nem láttál

2016.04.08. 08:33 Módosítva: 2016-04-08 09:38:47

Honnan lehet a legbiztosabban tudni, hogy rossz idő lesz? Egyszerű: jön a hétvége. Az eddig tapasztalt kora-nyári időjárás után egyre több felhőre és több felé csapadékra is számíthatunk. Még a keleti országrészben élők számíthatnak a legtöbb napsütésre, de főleg a Nyugat-Dunántúlon már jelentősen csökken a hőmérséklet. Ma, április nyolcadikán Dénes nevű ismerőseiket köszöntsék fel, hiszen a névnapjukat ünneplik. Indításképpen pedig a borongós naphoz szóljon egy borongós szám, Florance and The Machine - Queen of Peace: 

Tegnap a Totalcaron:

  • Kipróbáltuk a a BMW 225XE Active Tourert, és elég vegyes a róla kialakult kép. Hibridhez képest nagyon gyors, de túl sokat fogyaszt. És még van pár idegesítő részlet.
  • Új csodaszer a rézalkatrészek megtisztítására? Bandi evés és vízkőoldás után pucolásra is használja az ecetet
  • Versenyre kész az AMG GT RR. Az utóbbi évek legdurvább Mercedese lenne? A hangja alapján benne van a top 3-ban. 

Így előzz G Mercivel

Ismerik a Mercedes G-osztály 4x4²-et? Ez az a G Merci, amelyik alá portáltengelyeket pakoltak, és így egy méterre nőtt a gázlómélysége. Az eredeti ismeretében felmerül a kérdés, hogy mi szükség van rá, de az autóipar már csak olyan, hogy a több sosem elég. Az alábbi videó Csehországból érkezett, és a flegma tulaj bemutatja az autó egyik legkevésbé szabályos felhasználását. (Via Carthrottle

Autóipari hírsaláta

  • Négy évtized után nyugdíjba vonul a General Motors fődizájnere, Ed Walburn. Pályáját még 1971 kezdte, mint gyakornok, és 2005-ben lett a cég fő tervezője. Helyét Michael Simcoe-nak adja át, aki olyan modellek fejlesztésében vett részt, mint a Buick LaCross, vagy a Chevrolet Camaro. (Worldcarfans)
  • Integrált fényhidat kapnak a rendőrségi Ford Explorerek. Eddig a rendőrségi felhasználásra szánt modellekre utólag szerelték fel a ledes megkülönböztető jelzést, ám a Ford most úgy döntött, hogy integrálja a szélvédő mögé ott, ahol az üveg találkozik a tetőlemezzel. Egyrészt javítják az autó lopakodó képességeit, hiszen a tükörbe meglátva senkinek nem fog feltűnni, hogy rendőr követi, másrészt az általa keltett szélzaj és légellenállás is megszűnik. A rejtett fényhíd a 2017-es modellév Explorerjeibe lesz rendelhető. (Worldcarfans
  • A Nissan Skyline-t választották a legikonikusabb japán autónak. Április 24-én rendezik meg Silverstone-ban Európa legnagyobb autós találkozóját, a Japfestet. A szervezők a vendégeket kérdezték meg, hogy szerintük melyik a legnagyobb hatású japán gép, ennek eredményeként lett a legnépszerűbb a Skyline. Már mi is számtalanszor írtunk róla, itt Csikós történelmi áttekintését, itt pedig a legdurvább GT-R történetét olvashatják. Búnusznak pedig itt egy videó, ahol Karotta driftel az R33-as GTS-sel. (Newspress
  • A brit autóvásárlók körében sokkal népszerűbbek a kényelmi kiegészítők, mint a biztonsági extrák. A whatcar.com felmérése a vészféket hozza példának: mindössze a vevők húsz százaléka választja ezt, szemben a digitális vételre is alkalmas rádióval, amit a vevők hatvannégy százaléka megvesz. (Newspress

Totalcar retro

Tíz évvel ezelőtt jelent meg a Totalcar TV egyik hibrid összehasonlítója. Honda vagy Toyota?

Kerüld el a dugót!

Megerősítjük együttműködésünket a Waze-zel, vagyis a legnépszerűbb, magyar autósok tízezrei által használt, közösségi alapú útvonaltervező szolgáltatással, így a következő napoktól egyre részletesebben tájékozódhattok majd az ország bármely pontján várható forgalomról, torlódásokról, útépítésekről és persze rendőrségi jelenlétről, mindezt élőben. Jelmondatunk: még több időt az ágyban, kevesebbet a volán mögött. Nagyítsatok a térképen a környéketekre!

Közlekedési koffein

  • A Hidegindító megjelenésig nem érkezett hír forgalmat befolyásoló eseméynről, de mielőtt útnak indulnek, mindenképp nézzenek rá az Útinfrom oldalára
  • Felsorolni is nehéz, hogy hány helyen várható átmeneti változás a BKK rendszerében, a részletekért kattintsanak. 

Ma a Totalcaron

Amikor végre összeállt és nekiindultunk az éjszakának, akkor felforralta a vizet. Így ért véget két héttel ezelőtt a Bálna-telenovella (vagy írjak inkább Bálna-drámát?). A mesterrel egymás vállát csapkodva röhögtünk kínunkban, én elindultam Budapest felé, ő pedig megígérte, hogy utánajár a bajnak. Először vízpumpára, hűtőre gyanakodtunk, előbbi egyszerűen elfáradt, utóbbi akár el is tömődhetett a leoldott dzsuva miatt. Esetleg termosztát, vagy viszkó (bár ezt Viszen cseréltük), netán papucs orrán pamutbojt, bármi...

Folytatódik a Bálna-saga, kattintsanak érte.