Mire elég 1300 lóerő a havas Alpokban?

2017.03.08. 08:15

Szép reggelt március 8-án, a Zoltánok, Kadák és Aramiszok neve napján. 1948 óta a mai Magyarországon a nemzetközi nőnap napja.

Cukor

  • Hogyan viseli egy  Koenigsegg Agera RS a havas svájci Alpokat? Hannibál elefántja vagy hópárduc lesz az 1340 lóerős svéd sportgépből a havas hegyen? Hóviharral és szerpentinnel terhelt videón a válasz. (Ha nincs rá 12 perced, menj 8:00-ra, ott indul az érdemi vánszorgás. Bónusz szereplő a kísérőautó, a Singer-féle összkerekes 911-es)

Hírsaláta

  • Katalizátor-tolvajokat fogtak a Tolna megyei rendőrök és a Készenléti Rendőrség. Egy 26 éves szerb és egy 27 éves szerb-horvát kettős állampolgárságú személyt vettek őrizetbe Budapesten. A párost azzal vádolják, hogy Nyíregyházától Nagykanizsáig, Szombathelytől Békéscsabáig loptak katalizátorokat, összesen 15 millió forintos kárt okozva az autótulajdonosoknak. 71 rendbeli lopásról írnak az ügyben. (Index.hu)
  • Ferencváros hivatalossá tette, hogy a közterületesek magánügyben is elfoglalhatják a rokkantak parkolóhelyeit – írja a 444. A fura előjog egy lakossági panasszal vetődött fel, aztán az önkormányzat maga tette egyértelművé a helyzetet. Teljes sztori a 444.hu-n.
Fotó: 444.hu
Fotó: 444.hu
  • Egyesülési hullám jöhet az autóiparban. A fejlesztési beruházások magas tőkeigénye konszolidációs kényszert teremt az autóiparban - jelentette ki Harald Krüger. A BMW AG vezérigazgatója úgy véli, a következő generációs hajtáslánc kifejlesztése, a járműtechnológia digitalizálása és a mobilitás új üzleti modelljeinek kialakítása hatalmas beruházási tőkeigényt támaszt, ami a PSA Group és az Opel egyesülésének mintájára további konszolidációkhoz vezethet az iparágban."Az majd elválik, hogy a magas beruházási igényt mennyire lesz képes mindenki maga finanszírozni" - fogalmazott a vezérigazgató újságírók előtt Genfben. "Mindenki számára hatalmas kihívás, hogy a fejlesztés fókusza az elektromos mobilitásra, a digitalizációra és az önállóan közlekedő járművekre helyeződött át" - mondta. A cégfelvásárlás és az egyesülés azonban nem egyszerű dolog - mutatott rá Harald Krüger -, mert egy sikeres együttműködés alapját csak a kölcsönös előny teremtheti meg és ennek is belátható időn belül meg kell hoznia a gyümölcsét. Eleve kudarcra van ítélve egy kooperáció akkor, ha például az egyik félnek már két éven belül nyereséget hoz, míg a másiknak nyolc évet kell rá várnia - tette hozzá. (MTI)

Zúz a szalon

A tegnappal elindult az autóipar egyik legnagyobb éves banzája, a Genfi Autószalon. A rengeteg újdonságról és rövid első beülős gyorstesztekről mindent megtalálsz egy helyre gyűjtve, ezen a linken.

Kerüld el a dugót!

Tájékozódj az ország bármely pontján várható forgalomról, torlódásokról, útépítésekről és persze rendőrségi jelenlétről, mindezt élőben, a Waze-zel. Jelmondatunk: több időt az ágyban, kevesebbet a volán mögött. Nagyíts a térképen a környéketekre!

Friss Petrolicious

Milyen az élet Normandiában egy 1975-ös Austin Minivel? Csodaszép videóban a válasz:

A hét előzése pedig...