A Laguna marad a legnagyobb Renault

2010.02.15. 14:12 - Hírszerkesztő

A gyáriak szerint hiába várjuk a Vel Satis utódját, a közeljövőben nem tervezik újabb nagykocsi bemutatását.

safrane09
 
Samsungból Renault Safrane: csak a Közel-Keleten kapható, és ez így is marad

Az elmúlt hónapokban elterjedt a pletyka, amely szerint a Renault a Samsung egyik nagykocsiját – az SM5-öst vagy az SM7-est – venné át, az egykori Safrane-hoz hasonló arctalan, de hatalmas és kényelmes csúcsmodellnek. Logikus elképzelés lett volna, hiszen egy jelvénycsere nem drága beavatkozás, és még külön fejlesztési vagy gyártási költség sem lenne egy ilyen modellel, így akár évi 10-20 ezer példány eladása is kifizetődő lehetne. A Renault-nál azonban másként gondolják, ami nem is csoda: a vállalatcsoport vagyonokat költött az Infiniti márka európai bevezetésére, így nyilván nem szeretnének házon belüli konkurenciát teremteni a Nissan luxusmárkájának.

„Fontolóra sem vettük a lehetőséget, hogy egy Samsungot hozzunk a Vel Satis helyére. Számunkra a Laguna és az Espace elég nagy” – mondta Patrick Pelata, a Renault vezetője egy francia lapnak. Ugyanakkor más belső források szerint a Renault hasonló lépésre készül a Laguna utódjával, mint a Peugeot saját nagykocsijaival: a következő csúcsmodellnek egyszerre kell kiváltania a Vel Satist és az aktuális Lagunát, ezért a jelenleginél nagyobb, kényelmesebb típus lesz.


h i r d e t é s

KeresésKeresés

IndapassIndapass

Totalcar Magazine

China’s favourite car brand
As far as I can see, you could even sell a rusty pot to the Chinese as long as it's got the Buick emblem slapped on. The brand is hot around here. And I've come across some interesting cars wearing that badge.