Nagy dobásra készül a Mitsubishi

2012.01.20. 13:36 - Hírszerkesztő

A Mitsubishi nincs jó anyagi helyzetben, így nem túl gyakori, hogy új modellt mutatnak be. Ezért is igyekeznek némi feltűnést kelteni, ha mégis elkészülnek egy-egy modellel.

Ezúttal az információk lassú csepegtetésével próbálják az újdonságra hangolni a közönséget – ennek a módszernek a részeként mutattak egy sötét hátterű részletfotót a típusról, amelynek egyelőre a nevét sem árulták el. A kép azonban meglehetősen sokatmondó: a rajta látható autó orra erősen emlékeztet a korábban bemutatott Concept PX-MiEV II tanulmányra. Ez egy, az ASX-nél nagyobb darab hobbiterepjáró – nagyjából az Outlander kategóriája – amelybe, legalábbis a tanulmányautó esetében konnektoros hibrid hajtáslánc került. Ez az egy kép persze legfeljebb sejteni engedi, hogy a szériamodellnek lesz valami köze a korábbi tanulmányhoz, de nem bizonyít semmit – ezzel az erővel egy hasonló orrú szedán is lehetne, amely mondjuk a Galant örökébe lépne.

Annyi viszont biztos, hogy a Mitsubishi stílusváltásra készül. A jelenlegi, nagyszájú orr-kialakítást jóval visszafogottabb hűtőmaszk váltja, a jelvény körül jellegzetes, hokiütő-forma díszítőelemekkel. Eddig csak tanulmányautókon láttuk ezt az új arcot, de úgy tűnik, a jövőben így néz majd ki a japán gyártó modelljeinek egyen-arca.

Az új modellt közelebbről a márciusi Genfi Autószalonon láthatjuk, és úgy tudjuk, a gyártása is megindulhat még az idén.


h i r d e t é s

KeresésKeresés

IndapassIndapass

Totalcar áruház

zárófedél, hűtő
MITSUBISHI PAJERO Canvas Top 3.0 V6 24V nyitott terepjáró 1994-2000
4626 Ft
tömítőgyűrű, főtengely
MITSUBISHI LANCER 1.8 Diesel lépcsőshátú 1986-1988
5470 Ft
impulzus adó, főtengely| impulzus adó, lendkerék
MITSUBISHI OUTLANDER 2.0 DI-D zárt terepjáró 2007-2013
9148 Ft
További termékek »

Totalcar Magazine

A French among ‘ze Germans
There were times when you could mention a Peugeot in one sentence with Mercedes and BMW. It wasn’t even sure, if the German or the French would threaten more the throne of the Benz. One thing was sure, however: Mercedes was the benchmark.