Mini: nem csak meleg, nem csak csajos?

2016.02.04. 06:19

A Super Bowl, a két amerikaifoci-liga nagy döntője még mindig a világ legnézettebb televíziós programja, ennek megfelelően egy rövid reklámszpot dollármilliós tétel. Ilyen drága műsoridőhöz már külön reklámot is készítenek, ahol a legfontosabb üzeneteket próbálják eljuttatni a nézőhöz. Mint most a Mini.

Csupa hírességet kértek fel az üzenet beültetéséhez – azt, hogy ez az autó csajos, például Serena Williams mondja a kamerába, akiről nyilván nem ez az első jelző, ami eszünkbe jut. Szerepel még Abby Wambach, T-Pain, Randy Johnson és Tony Hawk, akik szépen felsorolnak minden sztereotípiát az autóval kapcsolatban. Buzis autó, kisemberek autója, cuki autó, lassú autó, egyedülálló fiatalok autója, nincs fellépése, és így tovább. És a végére hagyták a jó öreg Harvey Keitelt, aki kimondja, amit a Mini végül is el szeretne hitetni a jó Superbowl nézővel: ezt az autót nem izgatja, hogy minek nevezik.

A klip profi, de jól mutatja, hogy egy olyan divat- és rétegmárkának, amilyen a Mini, milyen előítéletekkel kell megküzdenie. És nem vagyunk biztosak benne, hogy jó ötlet ezt ilyen direktben az emberek szájába rágni.