Az elektromos autók népszerűségével kapcsolatos kétségek ellenére egyre jobban beindul ezek gyártása, ami magával húzza legfontosabb alkatrészük, az akkumulátorok előállítását is.
Idén ünnepli 125. szülinapját a Magyar Autóklub (MAK).
A szervezet nevet vált, de egyelőre titok, hogy mire.
Emellett bővíti a szolgáltatási palettát, például a villanyrollereket is javítanak majd. Az autóklubos szakemberek felkészülnek a villanyautózásra is, a segélyszolgálat munkatársainak a Trabanttól a Tesláig mindenhez érteniük kell.
Az UAW szakszervezeten kívül senki sem üdvözölte Donald Trump amerikai elnök döntését, miszerint előbb az USA-ba importált autókra, majd később az alkatrészekre vetnek ki büntetővámot.
Szakértők megtették az első becslésüket a várható drágulásra.
Donald Trump, az Egyesült Államok elnöke nem várta meg április első napjait, eldöntötte, hogy bevezeti a 25 százalékos büntetővámot az USA-ba irányuló autóexportra.
Az életük végére ért roncsautók feldolgozásával foglalkozó üzemet nyit a Toyota az Egyesült Királyságban.
A Toyota Circular Factory elnevezésű program keretében a roncsokból kinyerik a használható alkatrészeket és nyersanyagokat, majd újrahasznosítják őket.
A Nissan 2025-2026-ban több új modellt mutat be, köztük a harmadik generációs Leafet, az elektromos Micrát és egy új Juke-ot.
Fejlesztik az e-POWER hibrid technológiát, amely hatékonyabb lesz; az új rendszer először a Qashqaiban debütál 2025-ben.
Világszerte frissül a kínálat: Észak-Amerikában új elektromos SUV és plug-in Rogue érkezik, Japánban és Dél-Amerikában pedig új egyterűek, SUV-k és pickupok jönnek.
A Nissan bejelentette a harmadik generációs Leafet, valamint az új elektromos Micrát és egy elektromos Juke-ot, amelyek 2026 végéig érkeznek meg Európába.
Az új Micra a Renault 5 alapjaira épül, hasonló technológiát használ, de eltérő dizájnt kapott, amely inkább a 2002-es K12-es Micrát idézi.
Kétféle akkumulátorral (40 és 52 kWh) lesz kapható, az erősebb változat több mint 400 km hatótávot ígér, és a Nissan belépőszintű elektromos modellje lesz.
A Tesla Gigafactorynak nevezett üzemeinél tízszer nagyobb autógyártó campust épít a BYD Csengcsou mellett, amely méretei alapján valójában város lesz a városban.
Összesen 200 ezren dolgozhatnak, élhetnek majd a bázison.
Donald Trump, az Egyesült Államok elnöke azzal kezdte március utolsó hetét, hogy az április első napjaira várt vámemelésekkel kapcsolatban elbizonytalanította a befektetőket.