Méregzsák
Szöveges ítélet
Az előzö autóm is fieszta volt de csak 1,4es. Ez a 2,0 literes alapból 150 pacis, ez a kicsike 180 pacis. Nem igen van ellenfele a férjem M6-osával is birja tartani a lépést kb 130-140 ig. Kevés olyan autó van ami ilyen paramétereket tud, eggyetlen hátránya, hogy a gyári fékek olyanok mint a szivacs. A váltó jó, rövid úton mozog, kicsit férfias, de nekem is megy. A kuplung a váltóhoz mérten már nem olyan kemény. Sok kis apró finomságban tér el a szériától, ami jó mulatság, mert az idegbeteg öltönyös "állandóanrohanok" limuzinos "managerek" a lomha bálnákkal nem birnak leelözni. Egy TDI passat probált letolni az M1-M7 bevezetöjén 190-ig láttam a tükörben. Igaz ilyenkor nem szabad a fogyasztásról érdeklödni. Télen lemezfelnivel, téligumival erősebb kanyarvételnél olyan érzésem van, hogy mindjárt elhagyom a belső gumit. Alapból nincs szép hangja, de egy nyolcvanas rendszer -1 dobtól szépen muzsikál.
Minden napos használatban van, napi kb 80km-t rakok bele. most volt 1éves és még hiba nem volt(kopp-kopp).
Hibalista
- Voltak némi problémák az elektronikával 2szer mentem vissza. De amiútán megkapta az uj 80-as kipuffógót , azóta érdekes mód ez a jelenség megszünt. Tuning fék tárcsák, betétek, mert a gyári fék olyan volt mint a szivacs, puha és melegen elég gyatra.
Ide hordtam szervizbe
Ivanics Kft
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 29000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | fiesta 1,4 ghia | Következő autója? | Focus ST |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
