Gyönyörű, de csak akkor ha nem én járok vele
Szöveges ítélet
Ford Mondeo után került a családunkba a "drága". Azt hittük, hogy a prémium kategória itt majd érezteti hatását.
1000 KM volt a kocsiban, amikor is Sógorom hózta mutatni az új családtagot... Gyönyörű autó, tényleg le a kalappal. Forma, design, kényelem...kidolgozás parádés. Megy, mint a golyó?? Kérdeztem.. Válasz, mint az álom..Ó na akkor gyors kört vigyél... beülünk egy sarok után összes lámpa ég... Vészüzem mód.. Vissza a lakásra.. Mercedes sárgaangyal 2 óra alatt ki is ér.
Nézegeti.. Hát a vízpumpa alatt van egy tárcsa, ami mintha törött lenne, de a számítógép más hibát is jelez.. Na jó..Tréler ki.. csereautó (benne van a szerződésbe, hogy ilyenkor egyel nagyobb kategóriát kell biztosítani a vevőnek... A telepen csak egy s osztályos merci áll...3 éves 2 hét alatt maga volt az álom).
Szervízből közben telefont kapunk, hogy egy komplett vezérlő egységet kell cserélni amit le kell a gyárnak gyártani, mert ilyenre nem is gondoltak, hogy elromolhat.
2 hét múlva kocsit visszakapjuk.
Ezután a tréleres volt a legjobb barátunk!!! Ha lenne egy olyan kilóméter óra, hogy mennyit utazott a kocsi tréleren torony magasan vinné a pálmát! A jelenség a következő.. Este a kocsit leállítva mindenféle gond nélkül, majd reggel indíthatatlan.. Akksi töltés nulla!!! Tölteni az akksit annyira lehet, hogy a csomagtartót ki lehessen nyitni! Mondanom sem kell, hogy volt olyan, hogy a szerelő 3 órán keresztűl próbált az autóba bejutni, mert ilyenkor mindent tílt a kocsi számítógépe és a központi zár nyithatatlan volt! Hiba megoldása? Akksi csere.... Majd kódok kiütése. Kocsi ment ezek után 2-3000 km-t és utánna megint és megint előjöttek ezek a hibák!!! Szervíz tanácstalan Az autó tulajdonasa meg bírka türelmű! Én azt hiszem már asztalt borogatnék...
Hab a tortán... 7000 Km volt a kocsiban, amikor mostuk a kocsit otthon egy szép szombat délelőt... Szivacs és szarvasbőr illetve bő víz... és hopp első lökhárítóról szépen jött le a vízzel a fényezés...
Éljen a Német technológia
Hibalista
- 1000 km... Elszállt a vízpumpa alatti tárcsa. Tréler
- 3000 Km.. nem indúl Garancia ismét..Hiba ok?? Passz
- 6700 km... Ismét nem indúl.. Akku lemerült..csere..Számítógép nullázása.
- 7000 km festék pereg le az első lökhárítóról
-
- 9200 km..akksi megint nulla Tréler... Hibakódok kiütése.. Hiba oka? passz
- 13000 Km ismét tréler..szokásos procedura... Hiba oka? semmi
-
-
Ide hordtam szervizbe
Kárpát utca..
Illetve a tréleresükkel nagyon jó haverságba vagyok már. Rendszám szerint megtalálnak.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Mondeo | Következő autója? | Csak Japán |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
