CSEH ÁTOK !
Szöveges ítélet
Egy állami cégnél melózom. 2006 06 01-én megkaptuk a vadonat új Octaviánkat 0 km-rel. (pontosabban 240 km).
Elötte Astránk és Nivánk volt. A Niva után megváltás, ezt mondjuk sztem nem kell indokolni, viszont az Astrához képest csak a klíma miatt előrelépés. már új korában nyöszörgött a váltó és a hátsó ajtó. pontatlanok az illesztések az utastérben , néhol kopog a műanyag. egyik kollega rendeltetésszerűen próbálta használni a majrévasat ( műanyagot) , persze a kezében maradt, pedig 65 kg! Ha müködik a klíma alig történik valami ha a gázra lépek. el sem tudom képzelni mi lehet az 1,4 es motornál..... Hatalmas a csomagtartója , viszont a tervezőjét beültetném a hátulra és elindulnánk egy 500 km-es kirándulásra . Az büntetés lenne a javából! 4 felnött nem fér el kényelmesen egy ekkora autóban!? Ez az ami a legjobban felháborít! nincs kímélve , de azért a 9-11 literes fogyasztást soknak találom, főleg hogy nem is városi üzemeltetésről van szó!
Nem egetverő problémák ezek de nem ezt várja az ember ennyi pénzért.... Én személy szerint csalódtam benne.
A lényeg hogy nekem egy forintomba nem került, mert céges , de körülbelül annyit is ér. ( bocs skodások!)
Hibalista
- index relé
- kapaszkodó letört
- kormánymű recseg
- váltó nyöszörög, hátsó ajtók nyöszörögnek
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Volvo S40 |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.6/10) |
