A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,6 SX 16voltos 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Le Grande Bleu

Szöveges ítélet

Mit meséljek?
Azt, hogy képem van róla, amint a 220ig skálázott kilométeróra 230 körül ácsorog?
:)))))
Egyedül használtam, nekem elég nagy volt a 2 méteremhez, ahhoz képest, amit kapott nagyon korrekt fogyasztása volt, az egész autó bejött úgy, ahogy volt. Csöndes volt, nem nyekergett, nem nyikorgott, nem akart széthullani az istennek se. Igazi felüdülés volt a sok használt autó után, ez olyan volt, amilyent akartam, nem olyan, amilyen épp sikerült.
Fiatal vagyok, szeretek gyorsan közlekedni. Amikor a békalápás civices barátom, közölte, hogy "igen jó ez az autó, teeeee", kicsit elvigyorodtam. Tudtam én ezt már rég. Csak addig ? még nem próbálta.

Szerettem.
Aztán a legjobb barátom összetörte az ? XsaraI-esét(T keresztez?désben megcsúszott a keresztez?dés közepén a kavicsos poron, bevágta az árokba), cseréltünk. ? megvette ezt, azóta se hiszem el neki, hogy kevesebbet eszik, mint a rég 1,4-ese, de hát lelke rajta. Eladtam a töröttet és a a fogaskerekek forogtak tovább.
Szigorúan NYÍLFOGAZÁSÚAK, mert mint a m?szaki életben ismert, ezzel lehet a legnagyobb terhet átvinni. :)))))

Hibalista

- Nézzük csak...
- Elromlott rajta egy els? lökhárító, a komplett légsz?r?ház, egy balos dobbetét. a h?t? egészen valószín?tlen formát vett fel, de nem lyukadt ki. Ezeket két németjuhász-forma kutya rontotta el, amiket kábé fél méteres különbséggel sikerült kivasalni az M7-esen éjjel 11 órakor az érdi lejt?n a Balaton felé. Fékezni se volt id?m, érzésre olyan 130körül mehettem.
- Rákerült egy direkt sz?r?, a mai napig nem vagyok biztos benne, hogy nem az emiatt keletkez? vibrációk törték el a kipufogócsonk h?véd? pajzsának csavarjait. Leesett, kellett rá egy új.
- A hátsó kipufogódob bele valamiért úgy gondolta, hogy neki ott benn nem jó, ki kell menni. Elég bizonytalan lehetett a dolgában, mert el?ször csak kicsit jött. aztán még egy kicsit... még egy kicsit... csere lett bel?le, mert mire jó a garancia, ha nem ilyesmikre.
- Egyszer elkezdett vacakolni a szívócs?-nyomásérzékel?, rángatott, nem húzott, csere lett.
- Néha tankolni kellett bele. A fogyasztás elég vegyes volt, 5,5-t?l 11 ig, el?bbi hosszútávon nagypapásan, utóbbi hosszútávon full offenzíven, muszály volt odaérni. Amikor letettem az autót, egy óra múlva visszamentem, még mindig pattogott a melegt?l a motortér.
- A fékek állatok, a szemem kiesik egy satunál, viszont csikorog egy kicsit. Próbáltam utángyártottat, nem csikorgott, de nem is lassult úgy. Visszakerült az eredeti betét, amit kivettünk, nem érdekel, rohadjon meg, csikorogjon, de álljon meg.
- A gyári gumik nagyon jók nyáron, csak egy kicsit szeretnek fogyni. Nem hiszem, hogy kitaláltak olyan gumit, ami fog is meg nem is kopik (pláne nálam), úgyhogy legközelebb is azt kapja.
- A hátsó futóm? eléggé.... hát... szóval engem szórakoztat, hogy egy éles kanyarban gázelvétellel ott rakom keresztbe, ahol nem szégyellem (nyugi, nem mindig, provokálni kell, egyébként jóindulatú), de elképzelhet?, hogy nem mindenki örül neki.
- Nagy csomagtartó, ami nem fér be, az nem személyautóba való. Apró kis gumiszalagok mindenféle cuccok rögzítésére, egy id? után már inkáb levetettem, még véletlenül se akarjak valamit ráakasztani, mert úgyis megadja magát a fül a terhelésnek.
- Hülye helyen a pótkerék. Mondjuk tök mindegy, mivel koszolja össze magát az ember, azzal a kerékkel, amit levesz, vagy amit föltesz, de szerintem 10év múlva úgy be fog rohadni a pótkerék csavarja, hogy ember nincs, aki azt a gyári kulccsal lelazítja. De legalább nem kell kipakolni a csomagtartót, ha hozzá akat férni az ember.
- Hátrafelé eléggé sz?k a luk, nehéz kilátni.
- Az enyémben volt tolatóradar is, de anélkül se vészes, csak meg kell szokni.
- Összességében mit mondjak? Új autó, jó autó.

Ide hordtam szervizbe

Citroen kereskedés és márkaszervíz

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Soha nem járt máshol.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Primera Kombi. 2,0 benzin. Büntet?-teherautó. :)) Következő autója? Picasso HDI. Egészen más, de egészen jó.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)